Mój pierwszy wybór z kolekcji Bobo Choses na sezon wiosna/lato 2014 może wydawać się niepozorny, ale dla mnie był oczywisty. To właśnie ultra dziewczęca, malinowa bluza z kokardą jako jedna z pierwszych uzupełni wiosenną szafę moich córek. Nie jest tak obszerna jak ta z kolekcji Lullaby, a jej krój i proporcje są doskonałe – jest krótka i szeroka, co daje nonszalancki i swobodny efekt. Z czymkolwiek jej nie zestawię, nadaje całości niewymuszonego luzu – uwielbiam!
Kto widział, ten wie, że cała kolekcja jest absolutnie unikalna i bez względu na szerokość geograficzną, chyba nie ma osoby, w której nie przywołałaby wspomnień beztroskiego dzieciństwa skąpanego w słońcu. Zdjęcia ubrań w lekko wyblakłych kolorach, wyglądają jakby były wystawione na dłuższe działanie hiszpańskiego żaru. Niepowtarzalna sesja w klimacie vintage sprawiła, że ja sama zatęskniłam za latami 70., w których nawet nie żyłam – to potrafi tylko Bobo Choses!

bobobobobluza BOBO CHOSES / spódnica ANGEL’S FACE / okulary GAP (kolekcja wiosna/lato 2012)

boboboboboboA wszystkim mamom maluszków, i nie tylko, polecam śliczne i wygodne szorty z zeszłorocznej, letniej kolekcji KOTM. Pinkstars to sto procent wygody i uroku. Ja zaopatrzyłam Gaję już w trzeci egzemplarz, bo nie wyobrażam sobie bez nich jej szafy.

boboboboboboszorty KIDS ON THE MOON / sweter GAP (kolekcja wiosna/lato 2013)

Komentarze

25 Comments

Post a comment
  1. Luty 25, 2014

    Bluza jest fenomenalna, a te wyblakłe kolory i styl faktycznie wywoluja tesknote za dziecinstwem i za latem!
    ps. zwykle krzywie się przed monitorem na te „slodkie” komentarze o dzieciach, ale tu musze zrobic cos wbrew sobie – Gaja jest sliczna ;)

  2. Olga #
    Luty 25, 2014

    Przepięknie to zestawiłaś, jak zwykle wyprzedzacie trendy, Angel’s Face w waszym wydaniu to kwintesencja stylu. Pozdrawiam:)

  3. Klara #
    Luty 25, 2014

    Zazdroszczę Zoi jej niewymuszonego wdzięku, ona jest taka bezpretensjonalna i naturalna <3 I Gaja sama słodycz, niesamowite jak urosła. Dziewczyny wyglądają bosko, czekam jeszcze na Biankę;)

  4. mama Poli #
    Luty 25, 2014

    jaki rozmiar bluzy nosi Zoja? Jest świetna, do głowy by mi nie przyszło że można ją połączyć z tą spódnicą, którą zresztą dzieki Wam kupiłam:) Inspirujecie dziewczyny nieustannie:) Gaja <3

  5. p #
    Luty 25, 2014

    aaaaaaa,super :) piekne te Twoje dziewczyny i te zestawy :) Powiedz czy tworzenie zestawow musisz planowac czy po prostu otwierasz szafe i wyciagasz ciuszki ? pozdrawiam :)

  6. Patrycja #
    Luty 25, 2014

    Czytelniczką bloga jestem od niedawna, ale z niecierpliwością czekam na każdy kolejny wpis. Piękne, inspirujące i klimatyczne miejsce, zazdroszczę Pani wyczucia i tego czegoś, co pozwala na wyszukiwanie pięknych ubrań i przedmiotów. Jest Pani jednym z moich ulubionych przewodników w sieci, pozdrawiam:)

  7. Sylwia #
    Luty 25, 2014

    i kolejny raz spadasz mi z nieba z postem. Moja Alicja ma dokładnie ten kolor spódnicy. Ona jest nią zachwycona, a to rzadkie u mojego dziecka, bo ona raczej nie zwraca uwagi na ubrania. Ja mam z tym kolorem lekki problem i ciągle rozważam czy nie lepsza byłaby tea rose. W Twoim zestawieniu jakoś mniej mnie ten róż razi. Dziękuję za inspirację

  8. Emma #
    Luty 25, 2014

    kolekcja jest unikalna! najbardziej podobaja mi sie kombinezony i majtki-spodenki dla dziewczynek ;) Piekne zdjecia Zoi, zreszta jak zwykle ;D

  9. Luty 25, 2014

    Jak zwykle pięknie. I widzę że macie nową Angel’s Face?

    Podoba mi się też krzesło na którym siedzą dziewczyny, szukam podobnych w ilości sztuk 4 ale z marnym skutkiem jak na razie.

  10. Luty 25, 2014

    dziewczyny razem wyglądają fantastycznie! rozczula mnie ich widok, zwłaszcza kiedy są we trzy! :) :*

  11. Luty 26, 2014

    Jak zawsze cudne zdjecia dziewczynki wyglądają uroczo,a kolorystyka zachwyca mimo iż mam chłopca zainspirowalas mnie ;)

  12. missme #
    Luty 26, 2014

    Ja nigdy nie przepadałam za Bobo Choses, ale ich ostatnie letnie kolekcje rzeczywiście wprawiają w dobry nastrój. A jak gatunkowo? Bo zdania są podzielone. Bluza to dobry wybór, ja jestem z natury praktyczną osobą, a ją można nosić do wielu rzeczy:)

  13. magdalema #
    Luty 26, 2014

    a ja mam pytanie czy orientujesz się gdzie obecnie można dostać spodenki, te które ma na sobie Gaja? mam na myśli przestrzeń internetową :) są śliczne i wyglądają na mega wygodne

    • Luty 26, 2014

      Są rewelacyjne! Ja zaopatrzyłam się bezpośrednio u kotm, chyba najlepiej napisać właśnie do nich:)

      • magdalema #
        Luty 26, 2014

        Dzięki, odezwę się:)

        • magdalema #
          Luty 26, 2014

          a jaki rozmiar nosi Gaja? bo moja Córcia podobny wiek i krągłości:)

        • Luty 26, 2014

          Mamy 2 i 4, polecam ten większy rozmiar:)

  14. AgaWP #
    Luty 26, 2014

    Taki luz właśnie lubimy :) Gaja rośnie jak na drożdżach :). Mam pyt. co do szortów czy są takie na 5-lat? Bo nigdzie nie mogę znaleźć.

  15. kaka #
    Luty 27, 2014

    a jeszcze odnosnie KOTM, jaki rozmiar bluzy star dandelion nosi Gaja?

  16. Luty 27, 2014

    Jak oglądam na maluszkach takie proste, ale genialne rzeczy jak owe szorty z Kids od the moon, wzdycham i pytam: gdzie były te wszystkie mięciutkie rewelacyjne ciuszki gdy moja JJ była niemowlęciem. Pamiętam jak miotałam się od sklepu do sklepu i szukałam takich delikatnych, możliwie bezuciskowych ubrań…

  17. Luty 27, 2014

    Wszystko przepiękne, ale najcudowniejsze są okularki! Cudo!

  18. Luty 27, 2014

    Zoja ma przepiękne włosy :) A Gaja jak zwykle urocza :)

Dodaj komentarz

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS