EVERYDAY STYLE
Comment 1

season sales

Dopiero odetchnęliśmy po zakupach świątecznych, a już zaczął się czas wielkich wyprzedaży. Z całym moim zamiłowaniem do ubrań i zakupów – nigdy nie byłam ich fanką. Tłumy, bałagan w sklepach, rozpychanie łokciami, ubrania, które do tej pory dumnie wisiały na wieszakach poniewierają się na podłodze i już wcale tak ładnie nie wyglądają. Wychodziłam z założenia, że to co mi się podobało kupiłam wcześniej, a w tym chaosie i tak nic nie znajdę.
Okres przecen doceniłam kiedy zostałam mamą. Zakupy dla maluchów wymagają większej wprawy, ale szybko można się tego nauczyć. Oto kilka wskazówek jak z głową ubrać nasze dzieci w czasie wyprzedaży:

– bądźcie pierwsi! zakupy zaraz po otwarciu sklepu to porządek, brak ludzi i kolejek do przymierzalni i jakaś godzina lub dwie na spokojne zakupy (zwłaszcza kiedy towarzyszy Wam dziecko)
– inwestujcie w dobre buty i okrycia wierzchnie
– jeśli zastanawiacie się nad kupnem rzeczy której nie planowaliście, pomyślcie o zdaniu, które kiedyś przeczytałam: przecenioną rzecz kupujcie tylko wtedy, jeśli dalibyście za nią również sto procent
– pamiętajcie, że początek wyprzedaży to obniżki 30-50%, sporo, ale będą większe. W tym czasie starajcie się kupować tylko prawdziwe perełki i rzeczy, które upatrzyliście wcześniej i boicie się, że za kilka dni może nie być rozmiaru
– na większe zakupy warto poczekać do połowy stycznia, ubrania będą trochę przebrane, ale przecież to na czym Wam najbardziej zależało już macie – teraz tylko dopełniacie szafę prawdziwymi okazjami za 1/3 ceny
– i ostatnia rzecz – zakupy ,,na później”. Niskie ceny kuszą, ale nie dajmy się zwariować. Nie mamy gwarancji, że za jakiś czas dana rzecz będzie pasować na nasze dziecko, a nawet czy wciąż będzie się nam podobać. Sklepy będą istnieć również za kilka miesięcy, a wraz z nimi kolejne sezonowe obniżki i wyprzedaże.

1 komentarz

Skomentuj

