EVERYDAY STYLE
Comment 1

nostalgia

Zastanawiałam się, jak zaznaczyć na kaszce fakt mijającego roku. Pierwsze, co przyszło mi do głowy i byłoby zgodne z ,,profilem” bloga, to sylwestrowe zestawy dziewczynek. Biorąc jednak pod uwagę ich wiek, musiałyby to być karnawałowe piżamki.
Postanowiłam więc, dość banalnie, podzielić się moją refleksją nad upływającym czasem. Nie jest ona wynikiem wyłącznie dzisiejszego dnia. Jako mamie dorastających dzieci towarzyszy mi dość często, ale nie są to smutne rozważania. Mam szczęście, że na moich oczach rosną dwie piękne, mądre, radosne i wrażliwe dziewczynki. Patrzę, jak się zmieniają i chłonę każdy moment z Nimi, bez lęku, że coś mi ucieka.
I tego właśnie życzę wszystkim rodzicom. Cieszcie się swoimi maluchami w tym, i każdym kolejnym roku, gromadźcie piękne wspomnienia dla siebie i takich samych dostarczajcie dzieciom.

1 komentarz

Skomentuj

