BABY, INTERIOR
Comments 5

kołyska – kupić czy nie?

Na początku nie brałam takiego zakupu pod uwagę. Bo czy jest sens kupować łóżeczko, które będzie służyło dziecku tylko przez pierwsze tygodnie, może kilka miesięcy? Niestety przy całym uroku tych mebelków, ich ,,data ważności” jest dość krótka.
Nie mając doświadczenia i nikogo, kto mógłby mi coś w tym temacie doradzić, postanowiłam zrobić mały rekonesans i zdać się na swój instynkt.
Kołyska (chociaż nie jest to klasyczny przykład bujanego łóżeczka, to nazywam ją tak z racji jej wymiarów i przeznaczenia), którą znalazłam, to Kolcraft Contours Classique 3in1 Bassinet. Łączy w sobie łóżeczko, przenośną gondolę i przewijak. Niewątpliwą zaletą kołyski jest jej klasyczny styl, solidna konstrukcja i, co najważniejsze, funkcjonalność. Zainteresowani na pewno dotrą do takich informacji w internecie, ale mimo wszystko wymienię kilka zalet. Łóżeczko posiada cztery kółka z możliwością przemieszczana się po domu (z opcją blokady), gondolę obitą pikowanym, mięsistym materiałem z bocznymi wywietrznikami z siateczki, przybornik na wszystkie niezbędne przy przewijaniu elementy, przewijak, z którego jeśli nie korzystamy, jest podwieszony pod gondolą. Oprócz tego, na samym dole ma dwa wiklinowe koszyki na zabawki, pieluszki tetrowe itp. Dodatkowy atut to dojście z każdej strony, zwłaszcza przy przewijaniu – czasami trzeba maluszka zabawić, uspokoić, wtedy ktoś może stać z boku, a mama spokojnie zmieniać pieluszkę.
Podsumowując, byłam bardzo zadowolona z zakupu. Z żalem składaliśmy ją do pudełka kiedy Zoja wyrosła, ale ponownie z wielką radością składaliśmy kiedy urodziła się Bianka. Teraz czeka na kolejnego lokatora, a ja myślę o niej z wielkim sentymentem.
Poniżej zdjęcie katalogowe kołyski oraz zdjęcia moich córek:

kolcraft

ZojaBianka

 

Uważam, że absolutnie nie jest to rzecz obowiązkowa, w końcu nie ma nic przyjemniejszego niż kołysanie dzidziusia w ramionach mamy, ale na pewno bardzo wygodna, zwłaszcza na początku. Jak przed każdym zakupem, warto dobrze się rozejrzeć i dokonać najlepszego dla siebie wyboru.

5 Comments

  1. Dorothy says

    Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego Kolcrafta:) Byłabym bardzo wdzięczna za podanie wymiarów wewnętrznych (powierzchni spania). Jak długo córki korzystały z niej?

    • Kołyska niestety leży szczelnie zapakowana w kartonie, ale wymiary powinny być dostępne w ogólnej specyfikacji. Moje córki wylegiwały się w niej do ok. 5 miesiąca, za każdym razem składałam ją z ciężkim sercem…:)

  2. Ewa says

    Witam!!
    Kolcraft Contours Classique 3in1 Bassinet
    Bardzo proszę podajcie miejsce w Polsce gdzie moge zakupić ten model kołyski

  3. Dorota says

    Moja córeczka miała kołyskę. Białą, drewnianą na blokowanych kółkach. Małe gabaryty i niska waga umożliwiały łatwe przemieszczanie kołyski. Z żalem oddawałam w drugie ręce. To zdecydowanie ten element, który z nostalgią do dziś wspominam. Ach jak cudownie jest byc mamą.

Skomentuj

