EVERYDAY STYLE
Comment 1

Reserved for the pompoms!

Zoja uwielbia czapki! Zamiłowanie do nich odziedziczyła po tacie, bo Bianka, tak jak ja, woli odmrażać sobie uszy (nad czym jako mama bardzo ubolewam).
Czapki, kapelusze, chusty – kolekcja mojej starszej córki jest całkiem pokaźna, a ja wciąż szukam dla Niej nowych modeli. Kilka z nich mogliście już obejrzeć na kaszce.
Moją ostatnią zdobyczą jest wełniana czapka, kupiona w Reserved za 14,90 pln. Ma fantastyczne kolorowe pompony (na górze i przy ,,warkoczach”) oraz maleńki daszek, który chroni oczy przed deszczem i śniegiem.

czapka Reserved

czapka Reservedczapka Reserved

Tych butów raczej nie muszę przedstawiać. W modzie obecne od kilku sezonów – ciepłe, wygodne i można je nosić do wszystkiego!
Ten model wypatrzyłam jakiś czas temu w Reserved i teraz na wyprzedaży zamiast 80 pln  kupiłam je za 49,90. Mają wnętrze z kożuszka (a nie jak w wielu przypadkach z futerka) i sznurowane wiązanie zakończone pomponami.

Warto poszukać takich butów wśród marek: Next, H&M, Beppi, Obaibi, Emu (w ofercie również kapciuszki dla niemowląt).

buty Reservedbuty Reservedbuty Reservedbuty Reserved

buty – Reserved
spodnie/pumpy – Monsoon

1 komentarz

Skomentuj

