EVERYDAY STYLE
Comments 5

lila, róż i tiul na co dzień

W mailach najczęściej pytacie mnie z czym połączyć tiulową spódnicę. Dziewczynki bardzo ją lubią i wiele z nich, w tym Zoja, najchętniej nosiłoby strój baletnicy na co dzień. Jako mama, która z przyjemnością obserwuje modowe eksperymenty dzieci, nie zamierzam Jej tego zabraniać, wręcz przeciwnie. Zwłaszcza, że wystarczy dodać kilka elementów, które przeniosą ten strój z sali baletowej na podwórko.
Przede wszystkim łączmy różne faktury. Tiul sam w sobie jest na tyle efektowny, że nie pozostaje nam nic innego jak przełamać go czymś zupełnie przeciwnym. Jesienią i zimą taką rolę pełni gruby sweter, najlepiej oversize albo prosta bluza, do tego bawełniane rajstopki, getry i emu.
Wiosną łączmy spódnicę z t-shirtem, bawełnianą bluzką z długim rękawem, jeansową koszulą wiązaną z przodu i topami.
Bawcie się kolorami, fakturami i fasonami, ale jeśli nie czujecie się w tym temacie pewnie, stawiajcie na bezpieczne, sprawdzone połączenia. Z tiulową spódnicą zawsze dobrze wyglądają proste, jednokolorowe bluzki.

Zestaw Zoi jest pastelowy, jasny i dziewczęcy. Bluzkę w kolorze pudrowego różu połączyłam z lnianym żakiecikiem w odcieniu lila. Do tego balerinki z grubego płótna ze złotą nitką i podobnie wykonana torebka. Patrząc na efekt końcowy odnoszę wrażenie że, choć nienachalnie, to dużą rolę odgrywają detale: guziki, falbanki, aksamitne kokardki…

spódnica – Talc
bluzka, żakiecik – Monsoon
balerinki – H&M
torebka – Accessorize Monsoon

5 Comments

  1. Witam, gratuluje cudownego bloga! Jest dla mnie inspiracją jak fajnie dobrać ubranka dla córci. Bardzo fajne materiały, kolory, zestawy..Chciałam zapytac gdzie Pani kupuje ubranka firmy Monsoon? Wiem że firma wysyla do Polski, ale ja nigdy nie kupowalam za granicą przez internet i nawet nie wiem jak się za nie płaci. Pozdrawiam. Agnieszka

  2. Aga: bardzo dziękuję za miłe słowa. Ubrania Monsoon mam z pięciu źródeł: serwisy
    E-bay i Allegro, strona Monsoon, sklep stacjonarny w Anglii, w którym dwa lata temu zrobiłam ogromne zakupy i korzystam z nich do dziś oraz paczek, które raz na jakiś czas wysyła mi stamtąd przyjaciółka:) Polecam serwisy aukcyjne. Tam znajdziesz różne kolekcje, nawet sprzed kilku lat, a to prawdziwe perełki!

    Kasiu: spódnica zdaje egzamin jak każda inna, ale noszenie jej sprawia Zoi najwięcej radości. Na wszelki wypadek jednak, gdyby rzeczywiście chciała do tej piaskownicy wejść, kupiłam kilka zamienników:)

Skomentuj

