EVERYDAY STYLE
Comments 2

na mojej liście: dvf for gap kids

15 marca w sklepach Gap pojawiła się kolekcja zaprojektowana przez Diane von Furstenberg. To kolejna projektantka, po Stelli McCartney, która we współpracy z tą wielką odzieżową marką stworzyła coś wyjątkowego dla najmłodszych.
Dzisiaj postanowiłam przyjrzeć się tej kolekcji osobiście. Projektantka mówiąc o tym projekcie, stwierdziła, że jest stworzona, aby celebrować życie i kolory. Rzeczywiście, są w niej intensywne barwy, geometryczne wzory, luźne fasony sukienek, kolorowe legginsy.
I chociaż zdecydowanie bliższa jest mi estetyka Stelli, to tutaj również znalazłam kilka rzeczy dla moich dziewczyn. Sygnowane baleriny dla Bianki i trampki dla Zoi, designerskie okulary czy pleciony daszek obszyty czarną, marszczoną tkaniną będą świetnym uzupełnieniem tego, co mają w swojej szafie.
Ceny adekwatne do wydarzenia: t-shirt – 129 zł, trampki 159 zł, sukienki ok. 200 zł, chociaż w porównaniu z cenami regularnych kolekcji pani von Furstenberg, wypadają bardzo atrakcyjnie. Mnie nikt nie namówi na t-shirt powyżej 50 zł, ale trampki zdecydowanie są na mojej liście.

(fotografowane iPhonem)
Cała kolekcja do obejrzenia na stronie GAP.

2 Comments

Skomentuj

