EVERYDAY STYLE
Comments 7

styl casual w wersji dla dzieci

Casual w modzie oznacza styl codzienny, niezobowiązujący, zwyczajny, ale nie niedbały. Cechuje go prostota, wygoda i uniwersalność. Tyle z teorii.
U moich dzieci dominuje casual podwórkowy: bawełniane sukienki, wygodne spódnice i nieśmiertelne dżinsy. I być może na tym by się skończyło, w końcu tam spędzamy najwięcej czasu. Jednak idąc tym tropem, większość dziecięcych szaf podzielonych byłoby na dwie strefy – dresów i sztywnych uniformów na ,,specjalne okazje”. A przecież pomiędzy zabawą w piaskownicy a obiadem u dziadków jest mnóstwo sytuacji, w których maluch może wyglądać ładnie i czuć się swobodnie.

Zestaw Zoi to granatowe spodnie z zakładkami (Zara), biała haftowana bluzka, kardigan w kolorze beżowego melanżu i balerinki. W swojej szafie mam identyczne spodnie i choć zazwyczaj unikam synchronizacji w strojach rodziców i dzieci, to kiedy zobaczyłam mini wersję tego modelu nie mogłam się oprzeć. Zoja nosi w dni parzyste, a ja w nieparzyste;)

Białą bluzkę kupiłam w H&M. W szafie dzieci jest jeszcze kilka podobnych. Bardzo je lubię, są jak klasyczne białe koszule w garderobie mam i wbrew pozorom bardzo praktyczne. Kiedy wiem, że przed nami dzień pełen wrażeń i plam, dziewczynkom zakładam jedną z nich. Na koniec dnia wystarczy namoczyć bluzkę w odplamiaczu i wygląda jak nowa.

Balerinki Gap kupiłam kilka dni temu. Po bardzo długich poszukiwaniach trafiłam na model idealny – są proste, klasyczne i wygodne. Pasują do wszystkiego!

Kardigan Gap przyleciał do nas z Londynu – uwielbiam dzianinę! Dzięki Aga!

W tym tygodniu na stronie ladnebebe.pl w dziale ubieranka, pojawi się Zoja w zestawie, którego podstawą również są granatowe spodnie.

7 Comments

  1. Cala przyjemnosc po mojej stronie – ciesze sie ze sweterek jeszcze troche ‚pozyje’ …i zaraz lece do Gapa kupic te same balerinki…x

  2. czasami myślę, że może jednak powinnam ubierać swoje dzieci bardziej wzorzyście i kolorowo, ale jak widzę takie zdjęcia, to od razu przestaję się zadręczać! 😀
    Zoja wygląda cudownie w tym zestawie: minimalistycznie, szykownie, a zarazem dziewczęco. Przesłodko! to zdecydowanie mój ulubiony styl. a co do plam, zgadzam się, że białe bluzki najłatwiej się piorą.

  3. Piękny zestaw, a jeszcze mi szczęka opadła, że dałaś swoim córkom dokładnie te – a przecież nietypowe – imiona, które ja rozważałam dla swojego dziecka, gdyby było dziewczynką. W moich myślach obok Bianki i Zoi krążyła jeszcze Lara. Jeśli dasz tak na imię trzeciej córce, będę musiała uznać, że jesteś moją zaginioną siostrą bliźniaczką😉

  4. ewap says

    swietne te balerinki!a nu nas nie ma gap’a ;na stronie balerinek też brak:(

Skomentuj

