EVERYDAY STYLE
Comments 3

okrągły kołnierzyk

Pięknych sukienek niewątpliwie jest wiele, ale żeby oprzeć się pokusie kupienia ich wszystkich, staram się znaleźć taką, która wyróżnia się na tle innych. Raz jest to fason, innym razem kolor lub ciekawy detal, a czasami po prostu ma w sobie ,,to coś”.

Sukienka, którą ma na sobie Zoja urzekła mnie okrągłym, pensjonarskim kołnierzykiem. Element pojawiający się zazwyczaj przy szkolnych mundurkach, tutaj w wydaniu jak najbardziej wakacyjnym.
Poza tym są wszystkie dziewczęce atrybuty – rozkloszowany krój, piękny pastelowy kolor w odcieniu mięty i drobny, kwiatowy print.

sukienka – Next

3 Comments

  1. Też mnie urzekła ta sukienka i kupiłam ją natychmiast, choć nie miałam dla kogo, ale niedawno dostała ją w prezencie córeczka mojego kuzyna😀

  2. super.
    jeszcze Ci nie mówiłam, że zawsze zachwycam się fryzurką Zoi. może moja Ninka-blondynka też się takiej doczeka. na razie z włoskami słabo😉 a Lila chce mieć „taaaakie dłuuuuuugie, mamo!”

    • dziękuję, tym bardziej, że fryzura Zoi to moje ,,dzieło”:) Kiedy była malutka wydawało mi się, że będę Jej zapuszczać włosy, ale w takich wygląda po prostu lepiej. Za to u Bianki jest szansa na długie, proste włosy:)

Skomentuj

