EVERYDAY STYLE
Comments 6

do suchej nitki

Lubię takie dni. Słoneczne i intensywne, całe spędzone poza domem, kiedy nie wiem za którym dzieckiem pobiec, brakuje mi rąk do noszenia i oczu do pilnowania hulajnóg/ wózka dla lalek/ torebek/ wiaderek, aparatu i torby wypchanej absolutnie niezbędnymi rzeczami, które jak się okazuje akurat tego dnia nie były potrzebne. Do pełni szczęścia brakuje mi kolejnego dziecka i psa;)
Bianka przytuliła wszystkie dzieci w zasięgu wzroku, tradycyjnie już wysypała sobie kubeł piachu na głowę i zaliczyła każdą możliwą pozycję na zjeżdżalni, a ja nie byłam gorsza próbując Ją łapać.
Zoja zrobiła pranie swojej sukienki w fontannie i przebiegła łącznie kilka kilometrów z jednego końca placu zabaw (gdzie się bawiła) na drugi (tam byłam ja), bo koniecznie musiała mi o wszystkim opowiadać na bieżąco.

Zoja uwielbia swoje sukienki, bardzo rzadko i zazwyczaj po długich namowach zakłada spodnie. Dla tej ze zdjęcia odłożyła na chwilę do szafy tiule.

sukienka – Next
bluzka – H&M
trampki – Converse
lunchbox – SkipHop

Obserwowanie Bianki, kiedy w pełnym rynsztunku wchodzi pod strumień fontanny było dość osobliwym przeżyciem (jeszcze bardziej pełne dezaprobaty miny mam). Krótka chwila, która pokazała, jak jest ciekawa, odważna, bezkompromisowa…albo po prostu lubi wodę! Tak czy inaczej miałyśmy mnóstwo frajdy, a dziewczyny szalały do momentu, w którym nie było już czego moczyć.

Bianka w ulubionej sukience Monsoon, pierwsza z tej serii, którą kupiłam kiedy Zoja była mała. Od tego czasu kolekcja się powiększyła, a ja wciąż jestem pod ich urokiem.

sukienka – Monsoon
rajstopki – Gap
trampki – Zara

6 Comments

  1. gdybyście były bliżej, zapewniłabym Ci pełnię szczęścia tzn. dołożyła nawet DWÓJKĘ dzieci i psa.

    pełne dezaprobaty miny mam, hehe😀

    • heheh żeby nie było, mieliśmy sunię, Belkę, ale dwa tygodnie przed narodzinami Bianki odeszła. Więc gdybym była bliżej, na pewno bym nie odmówiła opieki nad wszystkimi:) A mamy, no cóż…Nawet ciemne okulary nie ukryły ich przewracania oczami. W przeciwieństwie do reakcji starszych ludzi, którzy byli tą sceną zachwyceni i pełni zrozumienia dla pomysłów i energii dzieciaków.

  2. dzięki Tobie odkryłam markę Monsoon, zaczęłam już szperać w internecie w poszukiwaniu ich ubrań.
    mają piękne kwiatowe motywy.
    marzymy mi się druga córka do kompletu.
    a wtedy drżyjcie place zabawa, nadchodzę z córkami i psem😉

  3. Rewelacyjne masz Córeczki! Boskie! Aż się chce córy :))! Na tego lunch-boxa też się czaimy, czy się sprawdza?Pozdrawiamy!

    • Dziękuję! Lunch box towarzyszy nam od prawie dwóch lat i jak do tej pory sprawdza się świetnie. Jest pojemny, wygodny w noszeniu i przede wszystkim łatwo się go czyści:)

Skomentuj

