EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 9

na to warto zwrócić uwagę!

Lista wystawców na 5 edycji Pchlego Targu była długa. Wszystkie produkty zostały starannie wyselekcjonowane, jednak kilka z nich szczególnie zwróciło moją uwagę.

Kids on the Moon – absolutny hit targów dla każdej mamy małej dziewczynki. Patrząc na ich ubrania zastanawiam się dlaczego ja na to nie wpadłam?! W tym przypadku jednak nieważne kto, ważne, że są. O co chodzi? Oczywiście o tiulowe spódniczki. Idealne połączenie sportowej wygody z subtelnością i wdziękiem baletnicy. Zoja już w swojej biega, Jej zdjęcia zamieszczę wkrótce. Tymczasem zapraszam Was na stronę kidsonthemoon.com (co prawda strona jest w budowie, ale jak możecie się domyślić, działają na facebooku).

kollale – unikalne ozdoby dla najmłodszych. Zakochałam się w malutkich, ręcznie robionych spineczkach, w sam raz do krótkich włosów Bianki. Dla Zoi natomiast wybrałam bransoletkę. Śliczną, dziewczęcą, idealną na Jej malutki nadgarstek. Zajrzyjcie na kollale.blogspot.com

moimili – Klaudia to taka dziewczyna, którą fajnie byłoby mieć za przyjaciółkę. Otwarta, serdeczna i miła. Z pasją opowiada o swojej twórczości. A tworzy pięknie! Szyje, projektuje, maluje i spełnia życzenia o niebanalnych akcesoriach dla dzieci. Moje również:) moimili.net

tu nitka tu kafka – tkaniny, taśmy, paski, wstążki, lamówki i guziki. Dla lubiących zabawę z materiałem, ale również dla tych, którzy mają dwie lewe ręce, ponieważ można złożyć zamówienie na realizację swojego pomysłu. Mnie urzekły naturalne kolory i wyjątkowe wzornictwo, tak różne od tego do czego przyzwyczaiły nas sklepy z dziecięcymi tekstyliami. tukafkafabrics.com

gagani – bardzo prawdopodobne, że znacie te ręcznie robione zabawki. Każda z nich jest inna i niepowtarzalna, w sam raz dla kolekcjonerów. Projektantka do ich uszycia wykorzystuje materiały z odzysku. Można je kupić na stronie gagani.pl i w sklepie lamala.pl

Do sprawdzenia również:
DREAM NATION
MINIMETRY (plakaty i litery!)
MISZKO MASZKO
BLABLA (wyjątkowe lale, zupełnie jak ich autor – Janek)

9 Comments

  1. Ewap says

    Wieczorem (bo teraz nie ma jak) na pewno przegladne sobie twoje propozycje.Spodniczek tiulowych miala juz kilka ale na teraz tez by sie jakas przydala:)no i dodatki przesledze.Ja ostatnio kupilam swojej klasyczna bransoletke Lilou ktora cudnie wyglada na malym nadgarstku i mala nosi ja z wielka checia!

  2. Ewap says

    p.s.zajrzalam tak na szybko tylko na te spodniczki.rzeczywiscie bardzo fajne.Czy gdzies mozna je juz zamowic przez internet?jaka jest cena?szkoda ze strona w budowie:(

  3. świetny zestaw linków! szczególnie, że nie miałam szansy być na Pchlim Targu… dzięki!🙂

  4. kachna says

    Ja na tukafkafabrics robię już trzecie zakupy i wyrażam wszem i wobec wielkie zadowolenie. Dobrze dobrane tkaniny i wzory. Pozdrawiam

Skomentuj

