EVERYDAY STYLE
Comments 3

opalacz w stylu retro

Chociaż określenie ,,opalacz” jest równie retro co strój prezentowany na zdjęciach, użyłam go celowo. Nie dla podkreślenia charakteru wpisu, ale dlatego, że mimo iż wyglądem przypomina kostium kąpielowy, to faktycznie nim nie jest. Uszyty z bawełny z minimalnym dodatkiem elastanu, służy jedynie do zażywania kąpieli słonecznych, co w przypadku dzieci nie oznacza nic innego, jak bieganie po ogrodzie czy plaży w trochę bardziej stylowym wydaniu. Ja wolałabym to drugie, ale do dyspozycji miałam tylko zieloną trawkę.

Cechy charakterystyczne dla opalaczy i kostiumów retro są różne w zależności od fasonu. Ponieważ jednak piszę o modzie dziecięcej, pominę skąpe bikini i przejdę od razu do kroju jednoczęściowego. Najczęściej ozdobiony jest falbanką, a typowe dla niego wzory to kwiaty i groszki. Kolory natomiast klasyczne i stonowane, ja uwielbiam zgaszoną miętę na opalaczu Bianki.
Jeśli macie starsze córeczki, możliwe, że kupujecie im kostiumy dwuczęściowe. Szukając czegoś w stylu retro, wybierajcie wzory marynarskie w biało – granatowe paski, kratkę vichy i oczywiście groszki.

Bianka ma na sobie opalacz Monsoon.

Dziecięcych kostiumów szukajcie w Calzedoni i na stronie bananaz.pl – zwróćcie uwagę na mini rodini i monamici!

3 Comments

    • Ta marka to dla mnie pewniak przy poszukiwaniu ubrań. Lubię przeglądać, szperać, ale kiedy mam mało czasu wiem, że to czego szukam na pewno ma Monsoon:) No i po blogu widać, że zawsze mam mało czasu heheh. To samo tyczy się mojej szafy. Kiedy mam godzinę na zakupy nawet przed mega okazją istnieje jeden sklep dobry na wszystko (nie, nie, to nie Monsoon;))

Skomentuj

