EVERYDAY STYLE
Comments 34

Zoe on the Moon

kids on the moon ,,marka dla dzieci oderwanych od ziemi, stworzona podczas pełni księżyca. W sam raz na nocne spacery po dachach, zabawy w gwiezdnym pyle i oficjalne spotkania z UFO”.

Tiulową spódnicą zachwycałam się już w poprzednich wpisach, teraz możecie się jej przyjrzeć bliżej. Ja natomiast zwracam uwagę na świetną bluzkę, również od kids on the moon.
Bardzo lubiany przeze mnie krój oversize, z luźno podwiniętymi rękawami nadaje całości bardzo swobodnego i jednocześnie dziewczęcego wyglądu. Moją uwagę od razu przyciągnął prosty detal w postaci naszytych z tyłu wąsów. Zabawne, intrygujące, zwracają uwagę ilekroć Zoja założy bluzkę.

opaska – Talc
spódnica, bluzka – Kids on the Moon
legginsy – Monsoon
trampki – Converse 

34 Comments

  1. ewap says

    ja na swoja czekam z niecierpliowscia (powinna byc w tym tygodniu).Zamowilam cielista i wiesz ze szukalam do niej wlasnie bluzki w paski?:)) Nie wiedzialam istanieje tej samej marki.No ale nadrobimy jak juz powstanie strona i bede miala lepszy przeglad.Tymczasem dziekuje za podpowiedz

      • Ewap says

        :):) to co?wszystkie w paski?;) nic na razie nie wpadlo mi w reke „na gore”.taka bluzeczke jak ma zoja na pewno jeszcze zamowie.ah te blogi wykoncza mnie finansowo

        • Muszę chyba wrócić do pisania cen i źródeł prezentowanych ubrań:) bo chociaż raz na jakiś czas pojawiają się takie z nowych kolekcji i w regularnych cenach, to moim celem jest przede wszystkim pokazanie fajnej mody za małe pieniądze:) wyjątek stanowią rzeczy…wyjątkowe!:) a z Kids on the Moon polecam jeszcze bluzkę z chmurką, jest na FB.

  2. zorzeta says

    Kocham taki styl. Na luzie i jednocześnie elegancko. Bluzki w paski uwielbiamy całą rodziną. Każdy z nas ma w szafie rożne wersje kolorystyczne, choć rządzą klasyczne biało granatowe.

  3. Zojka ma niesamowite rzęsy! Piękne! Cały strój rewelacyjny, ja też już się czaję na chabrowe lub czerwone conversy dla Syncia🙂

      • Ależ absolutnie nie ma za co! Odwiedzanie Was to czysta przyjemność! A Twoje Córeczki nieustannie mnie zachwycają! Pozdrawiamy z Tymoteuszem🙂

  4. genialnie! Ja też ich rzeczy uwielbiam, niestety na razie nie stać nas na nie, ale może kiedyś ..:)

  5. super! czekam z ciekawością na więcej, jestem ciekawa jaką mają rozmiarówkę. w ten weekend widziałam na pikniku dziewczynkę ubraną w ich bluzę z chmurką i tiulową spódniczkę – wyglądała zjawiskowo.

    • Zestaw ,,chmurka plus cielista spódniczka” zamówiłam dla Bianki, w kontraście do Jej łobuzerskiego usposobienia:) Jeśli chodzi o rozmiarówkę to Mila na pewno się załapie!

  6. corka says

    mamy tiulową spódniczkę.
    najczęściej noszona w zestawieniu z trampkami i bandanką na głowie.
    uwielbiam taki styl.
    balerina z pazurem.

  7. super zestaw. taki, że ma się ochotę wszystko skopiować, od A do Z. a te bluzki z chmurką na f-booku rewelacyjne. koniecznie pokaż Biankę, jak już będziesz miała!😉

  8. I ja z niecierpliwością czekam na Biankę w tiulach!🙂 Szkoda, że Li jeszcze taka mała, wykupiłabym chyba wszystkie odcienie spódniczek😉 a rzęsy Zojeczki są rzeczywiście numerem jeden całej stylizacji!!!

  9. My też bluzeczkę z chmurką zamówiłyśmy🙂 Z tiulową poczekamy bo To jeszcze nie chodzi więc nie będzie uroku.. Szkoda tylko, że nie robią takich samych dla Mam😦

    • A tu Cię zaskoczę! Właścicielka Kids on the Moon pojawiła się na targach w przepięknej spódnicy swojego autorstwa:) w bardzo fajnej stylizacji, idealnej na co dzień. Co najważniejsze, nie wyklucza ich szycia dla innych mam!

  10. dzis zamowilam jeszcze do spodniczki bluzeczke z chmurka (ciezki wybor bo w paski tez mi sie podoba ale na razie chce wyprobowac:) Moge wiedziec jaki rozmiar wzielas? jak duza jest zoja?

  11. Mam okazję zamowic mietowe conversy dla mojej fasinki ale zupelnie nie wiem jaki rozmiar. Jaki nosi Zoja? Jak sie ma rozmiar conversów do trampek np z zary wiesz moze?

    • Potwierdzam,conversy sa wieksze w porownaniu z innymi ,tymi samymi rozmiarami,ale co tam:) zawsze moze do nich dorosnac:)
      Tymczasem do mnie dotarla bluzka z chmurka i uwielbiam to jaka jest miekka;ten kroj oraz ten minimalizm a jednak wpadajacy w oko efekt w postaci chmurki.Juz czuje ze znow zloze zamowienie:)

Skomentuj

