EVERYDAY STYLE
Comments 4

Four’eMki

Ubranka z organicznej bawełny, piękne wzornictwo i niebanalne fasony – to właśnie wyróżnia produkty oferowane przez Four’eMki. Trafiłam na nie przez przypadek w sieci, później one trafiły na mnie w…parku (tak, tak, jak widać ubrania po prostu za mną chodzą), a w efekcie do dziecięcej szafy.

I tak moja córka została posiadaczką uroczej sukienki. Co wyróżnia ją spośród innych? Kiedy Zoja założyła ja po raz pierwszy pomyślałam, że każdy detal – plecione ramiączka, miejscowe marszczenia na spódnicy i kwiecisty wzór, jest bardzo dziewczęcy i po prostu do Niej pasuje.
Sukienka jest w rozmiarze L (5-6 l.), mniejsza M (2-4 l.) wyglądałaby jak tunika. Wystarczyło, że lekko luźne ramiączka skrzyżowałam na plecach (umożliwiają to pętelki z tyłu sukienki).

Ubranka pochodzą od tajskiej projektantki i dostępne są w limitowanych seriach, warto więc śledzić nowości. Nam udało się jeszcze kupić fantastyczne spodenki bombki, o których napiszę wkrótce.

sukienka – Four’eMki (55 zł)

Sklep nie ma jeszcze swojej strony, ale zdjęcia ubranek, rozmiary i kontakt możecie znaleźć na FB. Tam też ostatnia bluzeczka w zwierzęcy wzór, w sam raz na wakacje w miejskiej dżungli;)

4 Comments

  1. śliczna sukienka. zwiewna, subtelna, dziewczęca.
    lubię ubranka w takim klimacie, a że mam dwie córeczki, mogę z nich bezkarnie korzystać:)

Skomentuj

