16 Comments

  1. ostatnio zachwycam się zdjęciami z iphone’a, mają coś w sobie, ale jak zrobiłam rozeznanie i dowiedziałam się, ile iphone kosztuje, to stwierdziłam, że wolę wydać te pieniądze na aparat; co nie zmienia faktu, że nadal będę się zachwycać fotkami:)
    fajne są te stop-klatki i fajnie, że iphone’a można mieć pod ręką, łapać chwile; czasami nie chce się dźwigać lustrzanej cegły…

    • to prawda, cena za telefon jest absurdalnie wysoka. Mam go ,,za mniej” ponieważ lojalnie tkwię w tej samej sieci od lat…takie profity;) aparat ma rewelacyjny, ostatnio robiłam nim zdjęcia, ostrość i głębia lepsze niż przy mojej pierwszej lustrzance! Dla mnie jednak numerem jeden pozostanie Nikon.

  2. Bardzo lubię takie klimatyczne zdjęcia. Nawet nie chodzi o sam filtr, ale o kadry – takie wąskie. Zwracają uwagę na szczegóły, których nie widać przy szerokim kadrze. Bardzo fajne🙂

    • Dla mnie zamiennikiem Instagramu są zdjęcia z polaroidu, mogłabym nimi obwiesić całą ścianę! Fuji Instax Mini ma świetny obiektyw, w sam raz na detal. I kolory jak nie z tej epoki, rewelacja!:)

  3. maria says

    przesliczna ta czapa-słoń! skąd jest? moja niunia dopiero za miesiąc wyjdzie na swiat, ale piekne rzeczy kompletuje juz od 4miesiaca:) blog uwielbiam, cudne zdjecia, cudne córeczki i wspaniałe rzeczy, dziekuję za podsuniecie linka do kołyski Leander, juz nie dlugo zawisnie u nas w domu:)

  4. wychodzi na to ze ostatnimi czasy wiekszosc zdjec robie iphonem.Raz ze porzadnego jeszcze nie mam, a moim starym sie tylko irytuje, a dwa ze telefon mam ze soba zawsze i mozna go tak niepostrzezenie i szybko wyciagnac!Dzis wsiadajac na rower nawet nie wiedzialam jeszcze co bedziemy robic, a potem oczywiscie iphone przydal sie jak zawsze:) (p.s. co nie zmienia faktu ze o aparacie z prawdziwego zdarzenia tez marze!)

Skomentuj

