EVERYDAY STYLE
Comments 26

print dress by Mini Rodini

zdjęcie (42)

Każda kolekcja Mini Rodini to hołd dla dzieci. Proste fasony, niebanalne wzory, wysoka jakość i wygoda, wszystko to stworzone dla małych odkrywców, szalonych indywidualistów i dzieci z fantazją. To marka, którą rodzice uwielbiają za pazur, luz i uniwersalność.

W kolekcji wiosna/lato 2012 Mini Rodini serwuje nam między innymi wzory inspirowane ,,Afryką dziką”. Są zwierzęce printy, drapieżne kocury, krokodyle i kolorowe kolibry. Żeby trochę ją Wam przybliżyć, wypożyczyłam ze sklepu bananaz.pl sukienkę, którą wybrała dla siebie Zoja. Prostą, czarną, z nadrukowanymi ananasami, zupełnie różną od tego, co zazwyczaj nosi. Bardzo podoba mi się ten minimalizm w kroju i owocowy print.
Ubrania Mini Rodini w Polsce dostepne są na stronie bananaz.pl. oraz mofflo.pl. Warto zaglądać, wkrótce wyprzedaże.

sukienka – Mini Rodini 

26 Comments

  1. Czasem,kiedy zamieszczasz jakis post,nie moge sie nadziwic ze dopiero co (jak w przypadku kaskow) albo zamowilam cos prezentowanej przez ciebie marki albo sie kolo niej krecilam:) Teraz z niecierpliwoscia czekam na dostawe naszej sukienki mini rodini (dzis lub jutro).Na wzor ktory ma Zoja tez zwrocilam uwage,z tym ze w formie koszulki.

    • Zapisz się na listę subskrynentów! bananaz często wysyła kody promocyjne uprawniające do zakupu ubrań z danej kolekcji czy marki po atrakcyjniejszych cenach:)

  2. szafatosi says

    Kurcze, a mi ani mini rodini ani moonson nie wpada w gust…. nie moje wzory, nie moje kolory… Już nawet zastanawiałam się, że może ze mną jest coś nie tak skoro tylu ludziom się podoba… i przejrzałam po raz kolejny całe kolekcje i nic… nawet jedna rzecz nie wpadła mi w gust. nic.

  3. szafatosi says

    ale nie, nie… kids on the moon nam wspólnie wpadł w gust🙂 kaski🙂 opaska talc’a..

  4. Pingback: Pokaż nam swojego urwisa cz. 2 | Bananaz Blog

  5. ewap says

    p.s. a jeszcze jesli juz jestesmy w temacie mietowych bluz to ja baardzo mam nadzieje ze kids on the moon cos w tym kolorze zrobi;)

  6. magda says

    Przepiękne te ubranka, dla mnie najważniejsza jest wysoka ich jakość, że nawet po wielokrotnym praniu wyglądają jak nowe. Mój ulubiony sklep.

Skomentuj

