EVERYDAY STYLE
Comments 18

pumpy

Przez ostatnie kilka dni dziewczynki nosiły niezbędne minimum, co w Ich przypadku oznacza… bieganie na golasa. Na pewno ułatwił to kilkudniowy pobyt poza Warszawą, ale teraz kiedy orzeźwienia szukamy przy miejskich fontannach, w tłumie innych dzieci, również staram się zredukować ,,stroje” do minimum.

BiLBiLBiL

W upalne, letnie dni najlepiej sprawdzają się krótkie spodenki, i wcale nie mam na myśli szortów. Te, które widzicie na zdjęciach, przypominają majtki, stanowiące często komplet z sukienkami, jednak są zdecydowanie luźniejsze. Taki krój jest bardzo popularny we Francji. Stamtąd też pochodzi marka marie et rose-alice, którą odkryłam w zeszłym roku i z miejsca zakochałam się w lnianych, króciutkich pumpach. Lekkie, wygodne, szyte z naturalnych tkanin – cudowne!

Kilka dni temu podobnego odkrycia dokonałam również na naszym rodzimym rynku. Bawełna i Len to raj dla miłośników pięknych tkanin, z których właścicielka uszyła między innymi bawełniane, bufiaste spodenki. Do sklepu jechałam z zamiarem kupienia ich dla Zoi, ale ciężko konkurować z Jej miłością do sukienek i spodenki powędrowały do Bianki. Usłyszałam jedynie, że są bardzo ładne, ale… dla Bianki. Być może kiedyś zmieni zdanie, bo ten fason nie jest zarezerwowany jedynie dla maluchów. Tymczasem zajmują pierwsze miejsce w szafie Bi.

BiL

spodenki – BL

Dla fanów bananaz wrzucam też link do konkursu, którego twarzą został ktoś, kogo dobrze znacie.

18 Comments

  1. są prześliczne i w dodatku można zamówić uszycie ich z dowolnego materiału! super link.
    ja dla Niny mam jedne szare GAP, też lniane, i drugie – pudrowy róż – od kompletu z sukienką Cyrillus. i ostatnio też często je nosi.
    Bananaz – szczęściarze, że Zojki fotkę dostali😉

  2. Super spodenki. Aż nabrałam ochoty aby znaleźć jakieś „męskie” materiały i moim chłopakom takie sprawić.

  3. uwielbiam takie spodenki. nosimy podobny fason z H&M.
    i mamy jedne majciochy z kompletu z Lidla😉
    rewelacyjnie się spisują na upały.

  4. Ewap says

    Ja chyba nie jestem fanka takiego kroju.Troche kojarza mi sie z pampersem,duza pupa w nim oraz jakos bardziej widze w nich mlodsze dzieci.Na Biance wygladaja fajnie ale moze stad ta niechec Zoi do nich?
    Jesli chodzi o bananaz to bardzo fajny sklep z pieknymi produktami,ale…Czesto nie moge sie nadziwic i zrozumiec cen w polskich sklepach.Nie mam pojecia dlaczego zazwyczaj sa one wyzsze niz w innych krajach europejskich no i dlaczego podczas gdy reszta europy jest juz na etapie 50-70% jesli chodzi o wyprzedaze,to w Polsce tak w okolicach 20% o ile w ogole?Fanka wyprzedazy zdecydowanie nie jestem ale chodzi mi zarowno o ceny przed jak i po.
    M.in.dzieki tobie odkrylam marke mini rodini ale nasza sukienka,zamowiona w Szwecji oplacala mi sie bardziej…

    • Ewa zajrzyj na blog marie et rose-alice, tam są lniane spodenki tego typu na starszej dziewczynce, wyglądają naprawdę pięknie! Mają też trochę dłuższe nogawki, więc bardziej przypominają szorty. Co do sklepów i cen niestety masz rację. W Polsce wciąż pojawiają się na rynku marki, które dla nas są luksusem, podczas gdy na całym świecie dostęp do nich ma każdy, chociażby podczas bardzo atrakcyjnych wyprzedaży. Dlatego następnym razem zgłoszę się po paczkę do Ciebie;)

  5. niestety, wyższe ceny tych samych ubran w PL wiążą się z naszym wysokim Vatem, cenami wynajmu (jesli mowimy o sklepach stacjonarnych) no i marżą, jaką narzucają sobie właścieciele sklepów..już nie wspomne o kosztach transportu, etc.. Dlatego ciągle jeśli chcemy polować na okazje lepiej jechać za granicę..chociaż właśnie internet dobrze daje rade:)

    • Absolutnie się zgadzam! Dlatego też wielkie sieciówki mają przewagę, a ceny np. w Zarze to nie jest widzimisie właściciela, tylko odgórnie ustalone marże na cały świat. No i zawsze atrakcyjne wyprzedaże.

      • ewap says

        Ja moge zrozumiec ze dana marka wprowdza takie ceny a nie inne;moge zrozumiec ze nie lubuje sie w przecenach bo chce byc marka ekskluzywna, ale czego nie rozumiem to tego , ze na terenie europy marka osiaga conajmniej 50 % a w pl czesto „kisza” te ubrania ile sie da.Nie lepiej byloby pojsc w slady innych krajow i pozbyc sie kolekcji skoro lata i teoretycznie ladnej pogody zostalo kilka tygodni?(sama mialam ochote na jedna z sukienek ktora ma Zoja, ale mam swiadomosc ze jest to typowo letnia sukienka i mala zalozylaby ja moze ze 2 razy…)Zrobic miejsce na nowe kolekcje?
        Bo jesli ja jako klient mam do wyboru kupic w innym sklepie, w innym kraju to samo za nizsza cene, to wybor jest prosty.

      • Niestety to wlasnie jest ograniczone myslenie wlascicieli, najpierw wprowadza 30% dla stalych klientow (na smsy) ale tylko w dlugi weekend, potem dlugo nic i jak juz wszedzie zaczynaja wprowadzac nowe kolekcje to oni nagle zaczynaja wielka 30% wyprzedaz (na wybrane modele moze byc nawet 50%), ale za to DLA WSZYSTKICH! no i wlasnie dlatego takie firmy jak inditex pieknie radza sobie na rynku, maja swoja polityke, a przez to wyrobiona pozycje i dzieki tej spojnosci klient wie co znaczy wyprzedaz..U nas, myslących „swiatowo: przesiebiorcow w branzy odziezowej niestety nie jest zbyt duzo, chociaz na szczescie powoli sie to zmienia:)

  6. Piekna macie podloge😀
    Przyznam, ze w ogole nie bralam pumpow pod uwage dla Sary, bo wydaja mi sie gatkami dla maluchow. :o)
    A co do polskich wyprzedazy, to ja juz sie niczemu nie dziwie. 30% to chyba maksimum upustu, a za rok te same rzeczy wisza az do upadlego – byle sprzedac jak najdrozej. Na niemieckim ebayu kraza rzeczy Wojcika sprzed 3-4 lat – oczywiscie nowe, w niezredukowanej cenie. Handlarze trzymaja te rzeczy latami, a nie sprzedadza w cenie promocyjnej😛 Oto Polska wlasnie.

  7. Marta says

    Takie pumpy sa teraz w h&m za 10zl… Dzial niemowlecy, ale sa naprawde duze, moja 2-latka bez pieluchy w rozm 80 sie lekko topi;)

  8. Ewap says

    Wlasnie pakowalam jeden z prezentow dla malej i usmiechnelam sie sama do siebie:)Jej najnowsza lalka tez ma takie pumpy w groszki.Z wami mi sie skojarzylo;)

  9. Pingback: baby panties | kaszka z mlekiem

Skomentuj

