EVERYDAY STYLE
Comments 16

Emel – małe stópki, wielkie wyzwanie

Kilka miesięcy temu trafiłam na artykuł o dziecięcych bucikach marki Emel, wcześniej pisała też o nich Kasia, autorka bloga lilanina. Chociaż moje córki pierwsze kroki mają za sobą, a w Ich szafie dominują trampki, balerinki i sandałki niekoniecznie typowych, dziecięcych marek, postanowiłam dać im szansę i wypróbować model, który szczególnie mi się spodobał.

EMEL to rodzinna firma produkująca buty dla dzieci, która podbiła serca mam nie tylko większości państw Europy, ale też w Nowej Zelandii czy Japonii. W kraju przyznano jej godło Najlepsze w Polsce. Nie bez powodu. Buciki są robione ręcznie i w ciągu 20 lat od momentu powstania firmy zachowano ręczny system montażu.

Sztandarowym produktem są tzw. Roczki służące do nauki chodzenia i rzeczywiście wszystko w nich ułatwia stawianie pierwszych kroków. A w pierwszych bucikach najważniejsze są dwie rzeczy: odpowiednia wentylacja i podeszwa. Oddychanie małej stópce zapewnia prawdziwa skóra, farbowana tylko naturalnymi barwnikami, bez żadnych lakierów oraz skórzana wkładka na cienkiej piance.

Podeszwa, a dokładnie fachowo nazywany otok, jest zmniejszony do minimum, więc maluch nie powinien zawadzać nóżką o nóżkę, unikając w ten sposób bolesnych upadków. Kształt bucików jest tak zaprojektowany, aby czubek nie uciskał paluszków, piętka była chroniona przed otarciami przez poduszkę, a stópka przy zakładaniu nie musiała się przeciskać.

Dla Bianki wybrałam pastelowe balerinki. Bardzo dziewczęce i bez zbędnych ozdób.
Poza tym są miękkie, wygodne i elastyczne, a wstążkę można wymienić na dowolny kolor.
Wchodząc na stronę pierwszy raz, na większość z tych bucików nie zwróciłam uwagi. Warto jednak poświęcić chwilę i poszperać – ja znalazłam swój model idealny.

16 Comments

  1. Ewap says

    Ja o nich na blogu Kasi czytalam o ile pamietam.Szybko przejzalam strone ale nie bylo wtedy niczego co by mnie ruszylo.Moze przyjze sie jeszcze raz bo lubie jak buty sa z dobrych materialow i maja dobra podeszwe.Poza tym mam jakas faze na rzeczy krajowe;90% moich ostatnich zamowien dla malej pochodzi z Pl:)Ja dzis kupilam buty marki efvva,bo zawsze mialam ochote je sprawdzic a kiedy lepiej to robic jak nie wtedy gdy na dodatek sa przecenione a wybrany przez model jest jeszcze do kupienia:)

  2. pierwsze buciki Emel zakupiłam dla mojej Po jak właśnie zaczynała chodzić, sprawdziły się świetnie… przypuszczam, że kupię kolejne… kilka modeli chwyciło mnie za serce już dawno🙂
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  3. Świetny blog w zalewie tych traktujących o dzieciakach. A „bawełna i len”-sklep odkryty przeze mnie jakiś czas temu zachwyca swoją ofertą.
    Pozwolę sobie również zaprosić Panią na moją stronę na fb. gdzie pokazuję szyte przeze mnie kołderki dla dzieciaków / nie w sowy i pacyfki I🙂 /Ciekawa jestem Pani opinii ….
    Pozdrawiam serdecznie, Ewa / babcia/

    http://www.facebook.com/pages/Evantia-Design/326224847424786

  4. Dziękujemy za wybór naszych bucików i te fantastyczne zdjęcia. Życzymy wygodnego noszenia i zapraszamy do kolejnych zakupów🙂

  5. szafatosi says

    Od kiedy moja siostra pierwszy raz zakupiła owe buciki dla swych bliźniaczek to nie chcą już innych…

  6. Te buciki, które zakupiliście są przecudowne, bardzo dziewczęce i delikatne. Znam markę, choć nigdy nie skusiłam się na zakup z ich oferty. Wszystko przede mną🙂

  7. my poznałyśmy markę Emel ponad rok temu i właśnie ona nam towarzyszyła w pierwszych krokach w postaci czerwonych, wiązanych trzewików. to był dobry wybór🙂

  8. eliza says

    My również polecamy Emelki🙂 piękne, bardzo dobrze wykonane i bardzo wygodne sama chciałabym takie mieć! Moja Maja ma kilka par, trzewiki, sandałki. Mięciutkie i lekkie. Polecam.

  9. Ewa says

    Witam Gdzie zakupiła Pani ten wiklinowy kosz? Urządzam pokoik dla dziewczynki a ten kosz jest uroczy

Skomentuj

