8 Comments

  1. sukienka śliczna, ale torebusia mnie zauroczyła…
    moja Po niestety torebki nosi na razie na głowie, ale… ale mam nadzieję, że z tego w końcu wyrośnie😉
    pozdrawiamy🙂

  2. Urocza Zojka! Ta sukienka jest cudowna! Wy to zawsze wyłowicie niesamowite okazy, podczas gdy ze sklepów wylewa się tylko róż dla dziewczynek, od którego aż mdli.. Lubię różowe akcenty, sama niekiedy ubieram się w róż, ale mam wrażenie, że inne kolory dla małych dziewczynek nie istnieją! Wy pokazujecie, że jednak są! I to jakie piękne! Torebeczka boska!

    • ewap says

      Z tym się nie zgodzę:) Jest mnóstwo fantastycznych ubrań dla dziewczynek; są tylko rodzice, którzy czasami nie potrafią tego zauważyć.

  3. kaynka says

    Słodka torebka😉 Moja córeczka ma więcej torebek niż ja😉 Dobrze, że tej jeszcze nie widziała bo zaraz bym ją musiała zamawiać😉

Skomentuj

