LIFESTYLE
Comments 6

gadka szmatka: fourEMki

O modzie, stylu i zakupach opowiada Gosia, mama sześcioletniej Marceli i trzyletniej Melanii.

Co noszą Twoje córki?
Dziewczyny noszą swobodne ubranka, staram się, aby były „modowe” i niebanalne.

Czy to, co noszą Twoje dzieci, odzwierciedla Twój styl?
O tak, zazwyczaj wybieram ubranka, które chętnie bym widziała w dorosłym rozmiarze:)

Jaki jest Twój priorytet przy Ich codziennym ubieraniu?
Wygoda i oryginalne połączenia.

Gdzie kupujesz ubrania?
Ostatnio zakochałam się w projektach tajskiej projektantki – dystrybuuję je jako Four’eMki (www.facebook.com/fouremki). Cenię również takie marki, jak Mini Rodini, Dream Nation, Kids on the Moon, Tommy Hilfiger. Uśmiecham się też do sieciowej Zary i Gap.

Dostałaś kiedyś coś, czego nigdy im nie założyłaś?
Raczej nie… Moje otoczenie wie, ze bardzo ciężko mi dogodzić w tej kwestii, więc nie próbują nawet „uszczęśliwiać” mnie takimi prezentami:)

Czy są ubrania, których nie pozwoliłabyś im założyć?
Nigdy, przenigdy nie pozwolę na różowe, cekinowe wdzianka z postaciami z popularnych bajek.

Marcela zwraca już uwagę na to co nosi?
Marcelka ceni przede wszystkim wygodę. Zna moje podejście do wyżej wymienionego zakazu i nie buntuje się:) Bardzo dobrze czuje się w zwiewnych sukienkach… Coraz częściej przegląda się w lustrze i sprawdza mamę w kwestii doboru dodatków:) Młodsza Melanka przechodzi fascynację kolorem różowym. Przemycam jej ulubioną barwę w pastelowych, lekkich i oryginalnych formach.

Jaki styl podoba Ci się u dzieci?
Kontrolowana nonszalancja.

Najdroższa rzecz w Ich szafie?
Najdroższa jest ILOŚĆ ubranek. Mąż twierdzi, że śmiało możemy otworzyć średniej wielkości sklep odzieżowy:) Cenię sobie niszowe projekty, które oscylują w podobnych cenach do ubrań z sieciówek. Mamy kilka skarbów Escada, Burberry, czy Little Marc Jacobs – ale są to głównie outletowe pamiątki z podrózy, zakupione w bardzo rozsądnych cenach. Nie wydaję majatku na pojedyncze egzemplarze. Zaglądam też do second hand’ów.

Czy zatrzymałaś niektóre z ubrań na pamiątkę?
Nie, nie czuję takiej potrzeby. Wszystko rejestruje na zdjęciach.

Masz swoje zakupowe ,,patenty’’?
Próbuje tworzyć spójną garderobę, czyli wszystko powinno komponować się ze wszystkim:)

Korzystasz z przecen, wyprzedaży? Kupujesz na portalach aukcyjnych?
Tak, jak najbardziej. Zawsze mam upatrzone kilka rzeczy, na które poźniej „poluję” na wyprzedażach. Na portale aukcyjne również zaglądam, ale głównie jako sprzedająca „skarby” ubraniowe po córach.

Czy ubranie odzwierciedla Twój nastrój?
Moje dorosłe stylizacje bardzo odzwierciedlają aktualne samopoczucie, nastrój. Jeżeli chodzi o dziewczyny, to sugeruję się raczej porządkiem ich dnia i pogodą. Zawsze jednak staram się, by wyglądały niebanalnie.

Bez czego nie wyobrażasz sobie dziecięcej garderoby?
Legginsy (Dream Nation i Zara), baleriny, trampki oraz tuniki i sukienki z organicznej bawełny (Four’eMki).

Pamiętasz, jak ubierali Cię rodzice?
Wychowywałam się w czasach poprzedniego ustroju. Wyboru nie było… Moja mama, z wielkim poczuciem estetyki, nie pozwalała jednak na bylejakość. Wyglądałam całkiem przyzwoicie.

Czy jest w Twojej szafie coś ponadczasowego, co chciałabyś przekazać córkom?
Niestety jak na razie nie posiadam żadnej cennej kreacji. Suknie ślubną od razu sprzedałam. Mam nadzieję, że przekażę im moją wrażliwość na piękne rzeczy i chęć wyglądania stylowo i nietuzinkowo.

6 Comments

  1. Ewap says

    To jakas nowa seria? A te dziewczyneczki to chyba wczoraj na kartkach konkursowych w ladnebebe widzialam?:)

      • ewap says

        musze kiedys przejrzec co maja w kolekcji bo podobala mi sie np.drapowana sukienka.choc z tego co wiem chyba juz jej nie ma.Poza tym bardzo przystepne ceny maja a to lubie:)

Skomentuj

