18 Comments

  1. ewap says

    te huntery to chyba popularne w PL? U nas raczej ich nie widuje, tzn w sklepie.Poza tym dzieciece rozmiary chyba od 24 dopiero z tego co sie orientuje.Za zoltym nie przepadam, ale sa wyjatki:) Wlasnie w postaci kaloszy (u nas duzo dzieci ma takie bergstein) albo koszulki z krokodylem m.r.:)
    p.s. uwielbiam wlosy Zoi.

    • Fakt, poularne, chociaż bardziej u dorosłych:) a jeśli chodzi o kolory to ja również lubię żółty na kaloszach. Nagle do wszystkiego pasują, a w deszczowe dni wprowadzają wesoły akcent:) skakanie w nich po kałużach to prawdziwa frajda!

  2. szafatosi says

    Kalosze Huntery mają to do siebie (choć już są tak popularne), że wszystko w zestawieniu z nimi staję się fantastyczne! Mają w sobie jakiś taki urok, że każdy strój powala na kolana gdy na stopach Huntery. Ja mam pomarańczowe i pomimo, że to również skrajny kolor jak u Zoi to komponuje się ze wszystkim… Zestaw super. Klasyka.

    • ewap says

      Mnie sie wydaje ze to nawet nie chodzi o te huntery tylko ogolnie proste gumowce dzieciece o podobnym kroju i jednolitym kolorze, fajnie komponuja sie z wieloma rzeczami.Widzialam mnostwo tego typu kaloszy, innych marek, i efekt zawsze jest ten sam.

      • ewap says

        Jesli jeszcze moge sie wtracic to polecam bergstein.U nas sa dosyc popularne i wystepuja w wielu kolorach.Wykonane z naturalnej gumy (inne kalosze corki byly takie bardziej „plastikowe”),elastyczne,w srodku wyscielone bawelna (albo ocieplane),z tylu nawet pasek odblaskowy.No i co do mnie przemawia to to ze sa tansze niz huntery:) http://designdladzieci.blogspot.nl/2011/08/kalosze-bergstein.html
        p.s. moze w ogole pomysl na osobny wpis o kaloszach roznych marek? Bo kaloszy w szafie zabraknac chyba nie moze, a na dodatek niektore zestawienia sa po prostu ‚trendy”;) Inna marka, ktora jeszcze przychodzi mi do glowy,dla fanow elegancji to supertrash ( z kokara:))

        • Oczywiście myślałam nad takim wpisem, żałuję, że sama nie trafiłam na podobny;) Moje poszukiwania były okrojone i skoncentrowane na żółtych kaloszach, a tutaj wybór był niewielki… A cena? Jeszcze nie zwariowałam, kupiłam je na wyprzedaży:)

  3. HelloKarabo says

    Fajne kalosze to jeszcze marka Joules (dla dzieci i doroslych), super sie nosi, ladnie wygladaja na nodze i sa dostepne i w wersji klasycznej dlugiej jak i w krotkiej.
    Inne ladnie wygladajace kalosze dla dzieci, ale sama ich nie przetestowalam to marki Mini Boden.

  4. już od dawna myślałam o kupnie kaloszy dla E. ale czekam, aż będzie chodzić, bo teraz mija się to z celem. na jesień będą jak znalazł.
    i to prawda nagle kolor żółty na kaloszach zaczyna pasować do wszystkiego… może dlatego, że w deszczową pogodą nie ma szaleństwa ubraniowego…

  5. szafatosi says

    A ja myślę, że akurat w kaloszach ta marka ma znaczenie. Dziesiątki zakupionych kaloszy dla siebie, dziecięcych i żadne nie oddychały tak jak huntery. Żadne nie prezentowały się tak na nodze jak huntery i to nie ze względu na napis tylko na profil, krój. Do tego zakupiona skarpeta zimowa firmowa hunter robi świetne buty zimowe. Kupuję ciuchy w H&M, ciucholandach itp więc nie jestem szaleńcem marek.. ale w wypadku kaloszy… tylko huntery. Na drugim miejscu crocs.

    • Chodzi o kalosze bardzo dobre gatunkowo, a niekoniecznie popularne i drogie (takie produkty też się zdarzają;)), wykonane z wysokiej jakości gumy, odpowiednio wyprofilowane i w neutralnych, a co najmniej jednolitych kolorach. Pierwsze kalosze Zoi były marki Clarks. Równie fajne, kolorowe, solidne, żaden ,,plastik” – uwielbiała swoje doodelsy w truskawki i chodziła w nich całymi dniami, tak jak teraz w Hunterach:)

    • sweetmilieu says

      Oj a ja mam kompletnie odmienne zdanie na temat oddychania stopy w hunterach,mnie sie w nich stopa poci niezaleznie od tego jaka mam skarpetke,ale fakt,ze sa to bardzo zgrabne kalosze i genialnie komponuja sie z wiekszoscia strojow, dlatego je uwielbiam:)sama mam czarne,ale ten post inspiruje do szalenstw:)

      • No to jest nas co raz więcej:) po opublikowaniu wpisu rozmawiałam z przyjaciółką i zgodnie ,,pożałowałyśmy”, że nasze huntery są czarne – teraz marzą nam się pastele:)

Skomentuj

