12 Comments

  1. ewap says

    kocham iPhone!nawet jakbym miała najwspanialsza lustrzankę, to nie wyskoczyłabym w sekundę by po nią sięgnąć, i nie miałabym pięknych,spontanicznych zdjęć z wczoraj, gdy mała bawiła się z kotem:)
    Wspaniale lato na twoich, tylko ostatnie mnie przeraziło bo przypomina jesień;)

    • To prawda, chociaż mam wrażenie, że kiedyś robiłam telefonem więcej zdjęć. Teraz jak naprawdę nie mam go pod ręką, to często nie chce mi się iść po niego nawet do drugiego pomieszczenia;) A ostatnie zdjęcie to niestety lato. Często tak właśnie wygląda i po fali upałów wyciągamy swetry, szale i długie spodnie. Dziewczyny tak się odzwyczaiły od ubrań i butów, że zanim przekroczą próg domu są do połowy rozebrane – trampki zdejmują już w samochodzie!

      • ewap says

        ja mam swoj telefon przy sobie niemal zawsze…Uzaleznienie,wiem.
        U nas niestety tak wyglada wiekszosc dni letnich, nad czym ubolewam bo uwielbiam gdy jest goraco! Mam nadzieje, ze zastane je w Polsce!
        A uczucie o ktorym piszesz na koncu znam.Po naszych marcowych wakacjach,kazdemu z nas bylo dziwnie je zalozyc.

  2. Pola says

    Dziewczynki super! Są takie słodkie, a mamy wciąż brak…mimo to juz teraz jestes inspiracja dla innych mam🙂 z niecierpliwością czekam na zdjęcia całej rodzinki🙂 apropo. mój synek też wciąż prawie nagi, prócz majteczek nie nosiłby nic🙂 dzieciaczki juz chyba tak lubią🙂

  3. Marta says

    trafiłam tu jakiś czas temu. Jestem niezmiennie zachwycona🙂, aż postanowiłam się odezwać🙂. Odpręża mnie oglądanie dziecięcych stylizacji- najlepszy relaks dla wiecznie zapracowanej mamy trójki maluchów🙂. iPhona także cenię, odkąd pojawiły się w moim życiu małe istotki, poruszające się coraz szybciej i wymagające coraz większej ilości „niezbędności” na spacerach, tak, że dodatek w postaci aparatu, zaczął być chwilami męczący, albo zwyczajnie, w ferworze przedspacerowego szaleństwa ubraniowego, zapominany🙂. Natomiast telefon, z konieczności, mam przy sobie zawsze. Pozdrawiam Cudne Biankę i Zojkę🙂. Lekko tu, bardzo dziewczęco i z nutą fantazji.

  4. Mmmmm🙂 Jakie przyjemne lato u Was🙂 Bose nóżki na trawie, owoce prosto z krzaczka, basen…🙂 Tęsknię za takimi wakacjami jak nie wiem co!

Skomentuj

