LIFESTYLE
Comments 15

easily

Poznajecie sukienkę z poprzedniego posta? Zestaw powinien nosić nazwę one minute, mniej więcej tyle zajęło Zoi jego skompletowanie. Fakt, nie ma tu wielu elementów, ale latem nie są potrzebne – im mniej, tym lepiej. Natomiast już teraz widzę, że ta sukienka to doskonała baza do jesiennych stylizacji. Swetry, kamizelki, getry… Tej jesieni mniej będzie poprawności w stylu Zary, a więcej boho oraz hippie.
Sukienkę uzupełnia uszyta na zamówienie duża, miejska torba od MoiMili w cudowny, dziewczęcy print w baletnice. Do tego wygodne sandałki z kwiatem w intensywnym pomarańczowym kolorze, czego tutaj nie widać, ale sandałki już się na blogu pojawiały.

street stylestreet stylestreet stylestreet style

by iPhone

sukienka – Zara
buty – Gap

update na prośbę Marty:

torba – MoiMili

15 Comments

  1. Bosko się Zojka uśmiecha :)! Zestaw uroczy, w sukience już jestem zakochana. Czy można prosić zdjęcie baletnicowej torby takie kolorowiaste bardziej :)?

  2. Urocza dziewczynka🙂 Twoje córki mają takie piękne imiona, może znasz jakieś super imiona dla chłopców?🙂

    • Bardzo dziękuję, z innymi Ich sobie nie wyobrażam:) Dla chłopca każde imię może być super! Najważniejsze jest to, jak wyobrażasz sobie swoje dziecko… Ja od zawsze wiedziałam jak nazwę córki, imiona niosły ze sobą moje wyobrażenie o Nich i wiesz co? Wszystko się sprawdziło! Dla chłopców podobają mi się imiona Feliks, Iwo, Roch, Kostek (Konstanty), Milo i Mikołaj.

  3. zorzeta says

    Przepiękna sukienka. Widziałabym w takiej moją Jagodę:) Torba też wspaniała, choć widziałabym z nią raczej siebie niż moją córkę, pod warunkiem oczywiście, że torba byłaby nieco większych rozmiarów.

  4. Dziękuje bardzo za kolorowiaste zdjęcie torby. Oczyma wyobraźni czułam, że właśnie taka jest🙂🙂. Śliczna🙂.

  5. Pingback: Moi Mili « kaszka z mlekiem

Skomentuj

