BABY, INTERIOR
Comments 17

w hamaku

Jednym z najczęściej obleganych miejsc i, siłą rzeczy, plenerem do zdjęć w naszym domu jest hamak. Atrybut lata, za którym przepadają i dzieci, i dorośli. Dla mnie ten model jest za mały, ale dziewczyny codziennie czerpią z niego przyjemność podczas zabawy i odpoczynku.

Amazonas Koala

Hamak Amazonas Koala dostaliśmy w prezencie tuż po urodzeniu Bianki, czyli ponad półtora roku temu. Uważałam, że jest doskonałą alternatywą dla wielofunkcyjnych fotelików i bujaczków. Wtedy jednak, mimo zapewnień producenta o jego zaletach, żadna z moich córek nie chciała w nim leżeć. Było kilka prób, jednak to zdecydowanie za mało, żeby powiedzieć, że spełnił swoją rolę.
I tak oto zamiast dzieci, zamieszkały w nim misie. Przez ponad rok był piękną ozdobą pokoju dziecięcego, naszej sypialni, a na koniec powędrował do salonu. Tutaj zyskał drugie życie, bo dziewczyny od kilku miesięcy w nim polegują, ,,czytają” książki, oglądają bajki, kilka razy zdarzyło im się zdrzemnąć. Zoja usypia Biankę, śpiewając kołysanki, a Bi robi to samo z lalami i króliczkami.
Ja chodzę zadowolona, że mój wybór okazał się trafny, czekał tylko na odpowiedni moment. No i pomaga nam zatrzymać trochę lata w domu.

Amazonas Koala

Amazonas Koala

W zestawie otrzymaliśmy hamak plus drewniany stelaż. Jego konstrukcja jest lekka, ale bardzo stabilna. Na dole znajduje się pasek zabezpieczający, który po ściągnięciu ogranicza pole bujania, idealne rozwiązanie dla dzieci, które wchodzą do niego samodzielnie. Dodatkowo maluszka można przypiąć znajdującymi się w środku szelkami (z tej funkcji już nie korzystam). Uszyty z naturalnych, ekologicznych tkanin, rekomendowany również dla alergików.
Hamak jest przeznaczony dla dzieci od urodzenia do półtora roku, waga nie powinna przekraczać 20 kg. Tyle z teorii, bo moje dziewczynki są starsze i chociaż żadna nie waży jeszcze 20 kg, to zdarza im się siedzieć w hamaku razem, a wtedy są na granicy dopuszczalnej wagi. Jednym słowem, wszystko zależy od gabarytów dziecka, nie od wieku.

cena: ok. 280 zł

17 Comments

  1. HelloKarabo says

    Smiac mi sie chce, ze my mamy wybieramy, wyszukujemy najlepsze naszym zdaniem rzeczy dla naszych corek, a potem to wcale nie spelnia swojej funcji. U mnie bylo tak z Trunki ToyBox, za nic moja corka nie chciala sie nim bawic, a dzis jest perfekcyjnym siedzeniem, opakowaniem na klocki Lego i przenosna kolyska dla lalki. Czasem potrzeba czasu🙂

  2. W czasie wakacji odkrylam dobrodziejstwa hamaka – rewelacyjny wynalazek. Gdybym miala mozliwosci kupilabym dla siebie i ustawila w ogrodzie mmm….

  3. …dla nas to nieodzowna część mieszkania…:) my od lat nie rozstajemy sie z brazylijskim hamakiem/krzesełkiem, który aktualnie znalazł swoje miejsce w przedpokoju:) Od urodzenia moje dziewczyny spędzały w nim swoje drzemki. U rodziców na tarasie spały w nim, otulone we wszystko co było pod reką, nawet przy temperaturze bliskiej zeru:) Teraz pełni rolę ekstremalnej huśtawki:)

  4. ha, hamak super ale czy ja dobrze widzę bensimony? chyba zostanę fanką tych butów, pierwsza para bardzo się sprawdza, oprócz tego że musiałam przy pomocy suszarki modelować pogięty zapiętek😛

  5. Oh widzialam te Anniel, sa cudne! zaluje, ze moja mala jest jeszcze az tak mala, bo z chęcią kupiłabym jej nie jedne:)) Hamak super, właśnie szukam czegoś do spania w dzien, bo łóżeczko mamy na górze..planowalam leander, ale za diabla mi sie nie zmiesci:( a jest taka sliczna..:)

  6. Gdy byłam w ciąży, zakochałam się w tym hamaku, ale doszłam do wniosku, że coś za taką kwotę powinno być przydatne na dłuższy czas, a nie tylko na pierwsze kilka miesięcy…. a potem, jakiś czas temu wyczaiłam u Ciebie na blogu zdjęcie, chyba leżącej w tym Bi i zrozumiałam, że to cudo przyda się na duuuuużo dłużej i znów zaczęłam o nim marzyć🙂

    A potem…. potem odwiedziłam znajomą, która ów model posiada i orzekła mi, że synek jej nie cierpi w tym spać. A ja położyłam w nim swoją, miesięczną wówczas Polę i maleńka zasnęła przeszczęśliwa w ciągu minuty🙂 I cały czas się zastanawiam, czy nie zaproponować znajomej, żeby mi go sprzedała :)))

    • Wpis jest o naszych doświadczeniach, ale kiedy odwiedziła nas przyjaciółka z półroczną córeczką, malutka od razu w nim zasnęła. Jeśli Poli się spodobało, będzie Jej służył przez długi czas – nie zastanawiaj się i kupuj! Hamak jest Wam najwyraźniej pisany:)

  7. hamak to moje marzenie, od roku myślę gdzie go zawiesić na naszym tarasie…🙂 niestety opcja hamak w mieszkaniu nie wchodzi w grę ze względu na gabaryty… ale skoro tak zachwalasz to może skusimy się na hamak na stelażu – zdradź tylko proszę czy w razie potrzeby można go złożyć tak aby włożyć do szafy na przezimowanie?

    • Hamak się składa, ale najfajniejsze jest właśnie to, że można z niego korzystać przez cały rok! Myślę, że jak Twoja córeczka go polubi, to na długo wpisze się w wystrój mieszkania:)

      • ja tam wiem, że by się wpisał tylko wtedy musielibyśmy chyba zrezygnować z innych mebli😉 dlatego myślę bardziej o tarasie, a na zimę w szafę go:)

  8. Hehe🙂 Słodziaki małe! Moja Agacina ma hamak na balkonie – zwykły siatkowy, ale też go uwielbia, siada, kładzie się, buja zabawki. Nie raz słyszę „Mama usiądź”. W poprzednim mieszkaniu miała w pokoiku jeszcze pojedynczy hamak z IKEI, ale tutaj niestety sufity są z płyt i ciężko jest go zamontować , by był bezpieczny😦
    Pozdrowienia dla dziewczynek!

Skomentuj

