EVERYDAY STYLE
Comments 23

best friends

O akcji Back Too School, efekcie wakacyjnego spotkania dwóch marek: Kids On The Moon i Loft 37 przeczytacie m.in. tutaj i tutaj.
U mnie dzisiaj kilka zdjęć z sesji, na których zobaczycie tutu w kolorze mięty (edycja limitowana) i buciki loft 37, tym razem w wydaniu dziecięcym, wciąż jednak za dużym dla Zojki, która i tak uparcie twierdziła, że te dwa rozmiary większe są na Nią dobre.

…i mały kot w butach.

Pola:
spódnica – Kids On The Moon
bluzka – Monamici
buty Mini Mini – Loft37

Zoja:
spódnica, bluzka – Kids On The Moon
buty Mini Mini – Loft37

c.d.n.

AKTUALIZACJA:
zestawy Best Friends do kupienia tutaj

23 Comments

  1. Jestem szczesciara posiadajaca obie tutu, przedstawione na zdjeciach:) Tyle razy widzialam juz te ubranka i nadal, za kazdym razem jak je widze, jestem pod takim samym wrazeniem (swoje spodnice, ja „niespodnicowa” kocham namietnie ha ha).
    Tak jak przypuszczalam , mietowa tez swietnie bedzie komponowac sie z „chmurka”. czy ta bluzeczka w paski tez „moon”, bo bardzo fajna.
    Buty sznurowane sa ekstra, ale my dopiero rozmiar 23…

    • Ewa! Mięta rzeczywiście cudowna:) I ja również jestem totalnie oddana ,,księżycowemu stylowi”. Co do spódnic dla mam, wkrótce i one pojawią się na blogu – w bardzo fajnych zestawieniach!

      • Mysle, ze gdyby pozwalaly na to finanse, spokojnie wykupilabym wiekszosc propozycji „moon”.Nieczesto jest tak, ze podoba mi sie wszystko! Juz wypatrzylam kilka nowych rzeczy m.in.te wygodne spodenki.
        Koniecznie pokaz stulizacje dla mam! Ja swoje nosilam poki co z topami , bo bylo goraco, ale przymierzalam tez ze swetrem i tez super!
        Co jeszcze uwielbiam to jakosc.U mnie po praniu nadal sa ladne. No i nie wiem jak to jest , ale mala szaleje na placu zabaw czy na rowerze, a spodnice cale (odpukac!) i na dodatek sie nie gniota!same pozytywy.
        Ostatnio kupilam pare rzeczy, jak mi sie wydawalo, porzadnych i z kategorii niemasowej, a niestety albo strasznie skurczone albo sprane po 1 razie. W ” moon” nie dopatrzylam sie minusow.

  2. moje córaki tez uwielbiają te spódniczki – najchetniej chciałaby je mieć w każdym kolorze:) Super komponują sie z naszymi koszulami i bluzkami…

  3. No bo sama powiedz!Jestem bardzo entuzjastyczna a dobre trzeba chwalic! A jesli jeszcze dodam do tego mily kontakt z tworczynia…Po prostu chce sie wracac.Ja czesto kupuje ubranka dla malej, ale rownie czesto sie z nimi zegnam; albo sie nudza, albo rozczarowuja jakoscia, albo nie sprawdzaja…W tym przypadku tak nie mam i mysle, ze beda wisiec w naszej szafie az zrobia sie naprawde ciasne, a potem pewnie zastapimy wiekszym rozmiarem.
    Koniecznie w stylizacji dla mam pokaz, jak nosic je zima.Ja obstawiam chyba jakies grubsze rajtuzy.Z butami raczej jeszcze nie eksperymentowalam.Can’t wait!
    i jeszcze na koniec, troche z innej beczki, ale a propos trafmych ubranek, to powiem ci , ze jestem baardzo zadowolona z bluzeczki w kwiaty:) Mala miala ja juz na sobie trzy razy, a to w moim przypadku cos znaczy:)

  4. I właśnie w takich momentach mi smutno, że nie mam córeczek, a dwóch chłopaków-łobuziaków🙂

  5. match made in heaven😀
    bardzo fajne są twoje zdjęcia, piekne swiatlo i kolory. ech, gdybysmy jeszcze robiły gagę… bo to co zostało z pisma stylistycznie i estetycznie jest fatalne. nawet jak mają jakiś fajny pomysł (karuzela) to ubiorą dzieciaki jak z tesco, nie przymierzając. ZERO pomysłów stylizacyjnych!

    na lofciki albo miniaczki chyba polecę, przy okazji przypomnialo mi sie, ze sama tez chcialam buty z lofta! tylko nigdy nie moglam sie zdecydowac jakie.
    nie moge sie doczekac pchlego targu, zeby zobaczyc kids on the moon na zywo, chociaz tiulowe spodnice sobie na razie daruje, Mila ma 3 a ja chyba z piec (skutki ogladania Mad Menow), tylko glownie nosze je pod sukienki i spodnice – stercza jak abazury :)))

    • Dzięki! A nie myślałyście nad własnym pismem? Zastanawiałam się dlaczego nie zrobiłyście konkurencyjnego wydawnictwa, macie wielu oddanych czytelników.
      Co do Loftów, przyjrzyj się propozycjom na jesień, co sezon lepsze!

      • kto wie, moze kiedys zrobimy? bardzo nam tego brakuje.
        chociaz kwartalnik moglby starczyc zeby sie wyzyc : )
        za lofty sie chyba zabiore jak wroce do wawy i w koncu
        przyjda jakies przelewy na moje konto hehe!!
        pozdrowienia ze Sztokholmu, raju designu dla dzieci
        xoxo

        ps. ciesze sie ze sie spotkamy na pchlim targu ,
        moze Kasi tez sie uda znowu przyjechac? byloby super!!!!

    • Chyba przemycimy trochę tych pasteli do jesiennej garderoby. A na pewno zostanie w niej pudrowy róż! Natomiast im częściej myślę o zimie, tym bardziej marzy mi się świąteczna edycja tutu w kolorze złota:)

  6. Zdjęcia z sesji przepiękne❤
    Tak się cieszę, że mogłyśmy tam być z Wami! :))
    U nas też wkrótce relacja z tamtego weekendu.
    A na Waszym blogu mam tyle zaległości! nadrabianie ich będzie bardzo miłe. BUZIAKI!

    • Marcelka pozdrawia Lilę:) Rzeczywiście strasznie fajnie było podczas sesji. Obserwowanie dziewczyn – bezcenne… Szkoda, ze tak daleko mieszkacie:( Przy okazji – tak mnie inspirujecie dziewczyny (Kasia i Monika), ze chyba niedługo siąde i zaczne pisac bloga. Jestem coraz blizej tej decyzji…:) Buziaki

      • A Lila pozdrawia Marcelkę😀 Rzeczywiście świetnie zgadały nam się dziewczyny! Pewnie byłyby dobrymi przyjaciółkami, gdyby nie ta odległość:/
        a Twój blog – KONIECZNIE! czekam z niecierpliwością. buziaki🙂

  7. sweetmilieu says

    śliczna sesja, a dziewczynki razem wyglądają genialnie;] Kids i Loft bardzo na poziomie, a to nasze rodzime produkty, rozpiera mnie duma! no i zdecydowałam sie, jest już u mnie szara tutu..cudna:)

  8. przepiękne zdjęcia! Jako maniaczka butowa- przepadłam z kretesem nie w spódnicach (kupię z pewnością, niech no Malina podrośnie), lecz w Loftach. Opcja zaprojektowania buta- wspaniała. Piękne są, oryginalne, z pewnością do nich wrócę, jak się zdecyduję, które są tymi naj… narazie klikam i tworzę😉

Skomentuj

