EVERYDAY STYLE
Comments 19

domowe safari

Nie wiem jak Wam, ale mi zawsze podobały się ubrania w zwierzęce wzory. Sama nie do końca czuję ten styl, ale z podziwem patrzę na kobiety, które wprawnie łączą wzory i kolory, nie wyglądając przy tym śmiesznie. Dla mnie cętki i paski istnieją wyłącznie w sferze dodatków, ale zupełnie nie mam oporów przed ubieraniem w nie moich córek.
Legginsy Mini Rodini wypatrzyłam dawno temu i to był złoty strzał. W głowie zakwitło kilka pomysłów na jesienne stylizacje, z pazurem, wygodne i ciepłe.
Zoja ma na sobie najmniejszy dostępny rozmiar i, jak widzicie, nie wyglądają jak typowe legginsy. Są trochę luźniejsze, może bardziej dresowe, ale nadal stylowe.
Mini RodiniMini Rodini, Zara

Bianka ubrana w legginsy starszej siostry, przemieniła się w małą zebrę.

Mini Rodini

mini rodini

Mini Rodini

Mini Rodini

A w ramach nadrobienia tygodnia nieobecności, jeszcze jeden zestaw Zoi:

mini rodinimini rodini

legginsy – Mini Rodini / bananaz.pl
bluzka – Kids On The Moon
kamizelka – H&M
opaska – Talc
buty – Zara

19 Comments

  1. stylówa mistrz! lubię oglądać jak ubierasz swoje dziewczyny, nigdy nie wyglądają na przebrane a większość zestawów wygląda na wygodne. mi to zajęło parę lat, żeby się zorientować że niewygodne ciuchy są poza dyskusją. jeśli Mila nie chce czegoś zakładać bo ją uwiera, obciska, etc – pozbywam się bez sentymentu,

  2. Ty podziwiasz inne,a ja ciebie,wlasnie za to o czym pisalas:) Fajne te getry.Ja wczoraj widzialam na blogu holenderskim te z nowej kolekcji w tygrysy i tez super.Na tygrysy tak czy tak sie napalilam.
    Poza tym podpisuje sie pod tym co napisala milupka:)
    Jejku,uwielbiam do ciebie zagladac:) a teraz lece.Jak wroce napatrze sie jeszcze raz

  3. magda says

    Świetne stylizacje! zresztą jak zawsze. Mam tylko pytanie gdzie takie świetne swetry kupiłaś dla córek?

    • Dzięki! Swetry są z zeszłorocznej kolekcji Zary, na blogu już się pojawiały:) swoją drogą, dlatego wolę wyprzedaże jesień-zima. Można upolować fajne ciuchy na cały rok – te ze zdjęć świetnie sprawdziły się również w letnie wieczory.

      • magda says

        O widzisz😉 ja przyznam szczerze, że zawsze zare omijałam szerokim łukiem, dopiero jak natrafiłam na ten blog to kupiłam kilka rzeczy, ale z letnich wyprzedaży dla mojej Gosi.

  4. sweetmilieu says

    Ja tez nie lubie zwierzecych wzorow dla siebie,wulgarnie mi sie kojarza, ale takie cętki jakie ma Zojka sa super:) idealne dla malej dziewczynki..a te swetry.. No i cieszy nowy post:)

  5. Cudowne! Zojka jest słodka jak cukierek, Bianka- tak samo🙂🙂. Przepiękne stylowe swetry i boskie legginsy. Buciki trampeczkowate od zary również mniam. Całość do schrupania😀. Z radością nieustającą cieszę oko i ducha zaglądając w wolnych chwilach.

  6. Wg mnie swetry sa super. Od razu wpadly mi w oko.
    Motywy zwierzece testujemy juz od roku i musze przyznac, ze mialam pewne opory „a co ludzie powiedza”. Sara miala plaszcz w panterke, legginsy i tunike. Wszystko fajnie wyważone, a i tak mi sie wydawalo, ze ludzie gadali za plecami, czego ja to nie wymysle… W tym roku rowniez zakupimy drapiezne motywy. Wg mnie pasuja super na jesienne spacery.

  7. jak zwykle BOSKO:) dziewczyny urocze… ja do zwierzęcych motywów podchodzę z duża rezerwą – „używam”, ale tylko w detalu – leggs’y są superowe – niebanalne. Cętki w wydaniu Mini Rodini są „bezpieczne”:)

  8. Mam dla mojej maleńkiej Poli DOKŁADNIE takie same zebrowe legginsy, jak Bianka!🙂 Uwielbiam je ubierać z trawiastozielonymi skarpetkami i, aż mi żal, że Polka powoli z nich wyrasta….

  9. Bardzo mi się podoba😉 Szczególnie motyw żyrafy za którą moje dziecko przepada… a w dodatku nie jest tak pospolity jak panterka czy tygrys😉
    Mamy taka samą kamizelkę tylko, że z Reserved chyba była tańsza 10 zł😉

  10. Witaj!
    Na początku chciałam Cię pochwalić za stylowy i jakże interesujący blog🙂 a przy okazji zadać pytanie, bo myślę, że mogłabyś mi pomóc. Mianowicie chodzi o to jak poradziłaś sobie z wózkiem dla dwójki dzieci.Twoje dziewczyny są zbliżone wiekiem, i domyślam się, że obie potrzebowały wózka, Jak rozwiązałaś ten problem? Z jakiego wózka korzystałaś? Czy był to wózek bliźniaczy? Natrafiłam tu przypadkiem, przeglądałam blogi o dzieciach i portale dla mam. Mam córeczkę, i spodziewam się kolejnego dziecka i szukam wózka dla dwójki, ale sprawdzonego. pozdrawiam.

    • Rita, w kwestii wózka nie mieliśmy problemu, bo starsza córka przestała w nim jeździć jeszcze zanim urodziła się siostra. Nigdy zresztą specjalnie go nie lubiła – nosiliśmy Ją głównie w chuście, później wybierała spacery na nogach. Oczywiście zastanawialiśmy się czy podwójny wózek nie spełniłby jednak swojej roli przy dwójce maluchów (na pewno byłoby to duuuże ułatwienie dla mnie), rozpatrywaliśmy wtedy markę Phil&Teds. W końcu jednak stanęło na dostawce do wózka bugaboo bee, o którym pisałam na kaszce. Zoja jeździła z nami na stojąco, to była dla Niej większa frajda:) Pozdrawiam serdecznie!

  11. Ja za zwierzęcymi wzorami nie przepadam, ale w takim zestawieniu wyglądają pięknie! A sesja twoich córeczek – cud miód! Wyszło takie przełamanie prostoty dzikością – uwielbiam!

  12. Rita polecam Ci wózek Phil &Teds Vibe, taki właśnie wózek zakupiłam dla swojej dwójki rok po roku i bardzo się sprawdził, ma wyjmowane dodatkowe siedzonko więc łatwo go można zamienić w pojedyncza wersję. I kolejna ważna rzecz jest bardzo ładny i nie wygląda jak gigant dla dwójki:)

    • my mamy phil&teds verve- czterokołowca. Z dwójką dzieci na pokładzie po prostu płynie, a ma mocniejszą od vibe ramę (na dole), dzięki czemu drugie siedzonko można pochylać do pozycji leżącej (w vibe nie ma tej opcji), co jest dla dziecka bardzo wygodne, gdy chce się przespać. I co jeszcze ważne- jest jednym z najlżejszych wózków dla dwójki dzieci (bo nie należę do siłaczek niestety). Polecam także phil&teds🙂. Solidny, łatwo się składa, wygodny i wg. mnie po prostu bardzo ładny🙂. Z tym, że ja wolę obecnie 4 kółka, ale to kwestia doświadczeń wcześniejszych z trójkołowcami innych firm.

Skomentuj

