EVERYDAY STYLE
Comments 9

Pchli Targ vol.6

Wszyscy zainteresowani Pchlim Targiem na pewno od dawna o nim wiedzą i z zaciekawieniem śledzą listę wystawców. Ja robię to od początku, i wiem na pewno, że będzie to najlepsza edycja Pchlego!
Zdążyłam już oszaleć na punkcie kilku marek i mocno im kibicuję!
Jedna z nich na blogu już na początku tygodnia, mam nadzieję, że podzielicie mój wybór.

Pełna lista wystawców:

HAPPYDOTS – autorskie kolekcje pościeli
FILILI – ręcznie szyte zabawki
MUKAKI – zabawki i akcesoria
TULAJ TULAJ – przytulanki
KIDS ON THE MOON – moda dziecięca, której flagowym projektem jest TUTU
EFVVA – ręcznie malowane ubrania i buty dla dzieci
ANNA SAŃCZUK – ręcznie tworzone broszki
PORCELANA KRISTOFF
KIDS ON THE MOON I LOFT 37 czyli BEST FRIENDS – tutu i lofciki
MISS MILUPKA – ręcznie szyte ubranka dla lalek kolekcjonerskich
SMAGA PROJEKTANCI – drewniane, ręcznie wykonane bączki
WYDAWNICTWO DWIE SIOSTRY – książki dla dzieci
KUKLO – stylowa moda sportowa
NIKINIKI – moda i akcesoria, m.in. bakkery, bobo choses
FLAWLESS – moda przez duże EM!
BLABLA – Janek lat 13 i jego lale
GAGANI – lale szyte przy wykorzystaniu materiałów z odzysku, niepowtarzalne!
PAN PEPE – zabawki i akcesoria szyte z filcu
CRAFTOHOLIC SHOP & BUKTOLE – w tym roku na Pchlim zespołowo zaprezentują m.in. akcesoria do szkolnej wyprawki
ZUZU TOYS – wysokiej jakości akcesoria, puzzle, a teraz także domostrada!
KOLLALE – cudowne akcesoria i biżuteria dla dzieci
FOUR’EMKI – ręcznie szyte ubranka z bawełny organicznej
MADE BY ME – ubrania dla dzieci w stylu vintage
BAMBOLETTO – ręcznie stworzone ilustracje, obrazki, plakaty
MISZKOMASZKO – poznański projekt – lale, ubrania i wianki, 100% ręcznej roboty
MOIMILI – manufaktura Klaudii – kolorowe mobile, poduchy, pudełka, akcesoria
LALKI KIDA – lalki piękne, choć niedoskonałe
MAMY KALENDARZ – dla lepszej organizacji wieloosobowej rodziny
MINIMETRY – na Pchlim z ptasią kolekcją FIU FIU
ALELALE – ręcznie szyte stwory
NOMINEL – moda na specjalne okazje
TONGA – nosidełka dla maluszków
MARTA PRUSKA – fotografia. Myślałam co tutaj napisać. Marta jest autentyczna. Kocham za styl, kolor i jego brak, za kadr. Nie ma lepszych zdjęć rodzin, niż w Jej Albumie Rodzinnym. Właśnie tak chciałabym być sfotografowana.
PATKAS – ubrania, torby, biżuteria – dla mam i córek
RISK.MADE IN WARSAW – …i jestem dumna! Zaczęły od kolekcji dla dorosłych, na Pchlim premiera dziecięcych odpowiedników. Stylowa dresówa!

9 Comments

  1. Szczerze zazdroszcze! Ja oczywiscie robie zakupy na odleglosc(juz dwie rzeczy z targu zaklepane), ale bardzo chcialabym moc miec mozliwosc obejrzec najpierw na wlasne oczy, pomacac, przymierzyc! Poza tym poznac tworcow, spotkac sie z wirtualnymi znajomymi (bo wielu z nich tam bedzie). no szkoda, szkoda. Czekam na relacje i opinie.

    • Słusznie!:) Chociaż ja już zdążyłam większość przetrawić i chyba wiem, co NAPRAWDĘ warto kupić, co pięknie uzupełni mieszkanie, pokój i garderobę…tym razem nie tylko dziewczyn:) huuurrra!

  2. Szukałam Zoi i Bianki na Pchlim targu, chciałam Ci osobiście pogratulować wyczucia smaku i stworzenia tego bloga, ale niestety nie zobaczyłam dziewczynek, ale za to zakupiłam komplet Kids On The Moon i bardzo się z niego cieszę i woreczki Moi Mili dzieciaki cały czas się nimi bawią, pozdrawiam

    • Alex, bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że okazja do spotkania jeszcze się pojawi. I cieszę się, że Twoja córeczka dołączyła do grona księżycowych dzieci:) Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

