EVERYDAY STYLE
Comments 24

Inch Blue

Gdyby mała Pocahontas chodziła w butach, wybrałaby Minnetonkę… albo Inch Blue.
Ta rodzinna, brytyjska marka od wielu lat tworzy kapciuszki dla dzieci od 0 do 6 roku życia. Wszystkie szyte ręcznie, z miękkiej, naturalnej skóry. Ja trafiłam na nią całkiem niedawno, a moje serce z miejsca zdobyły zamszowe mokasyny.
Przez pierwsze dni Bianka nosiła je tylko w domu, ale ostatecznie stały się również obuwiem spacerowym – jedynym, którego B. nie zdejmuje, bo zewsząd słyszę, że wychowałam małą hippiskę i musimy zamieszkać gdzieś w Kalifornii (ostatnio w sklepie kalosze znaleźliśmy na półce z kukurydzą).
Tym sposobem moja córka wystawiła im najlepszą recenzję, a ja żałuję, że z tego modelu nie ma już większych rozmiarów.

inch blueinch blue

W ofercie Inch Blue znajduje się mnóstwo kategorii, a w nich po kilkanaście rodzajów uroczych paputków: Mary Jane Leopard, Bumble Choc, Sneaker Yellow czy niezbędne podczas chłodnych spacerów w wózku, Cwtch. Wybór jest ogromny!

inch blue

czapka – Benetton
legginsy, sweter – Zara
tunika – KappAhl
mokasyny – Inch Blue, kupione tutaj

24 Comments

    • Piękna E.! I sukienka BoboChoses, boska! Ja mokasyny Minnetonki poznałam dzięki Bluebird, tam śmiga w nich chyba cała rodzina:) tymczasem cieszę się, że trafiłam na Inch Blue – szkoda tylko, że te Bianki są w największym, dostępnym u nas rozmiarze.

      • Widze,ze obie zagladacie do moich dwoch ulubionych blogow:)
        A minnetonki to juz chyba zawsze beda mi sie kojarzyly z toba;) Tez bym nimi nie pogardzila dla malej.

  1. sweetmilieu says

    Super te buciki i co ważne są też malutkie a więc wszystko przed nami:)) masz takie słodkie te dziewusie:)

  2. Piekne te buciki:) i tak jakos idealnie mi pasuja do Twojej coreczki!
    jestem pelna podziwu ze zawsze wynajdziesz cos godnego polecenia! pierwsze buciki dla Marcysi tez kupie te ktore polecilas:)))zapisalam w telefonie na wszelki wypadek:)
    Jak dobrze ze blogujace mamy maja dzieci w roznym wieku,ja sciagam pomysly i moze ode mnie tez kiedys komus sie przydaja!a mala jest boska:* uwielbiam na Nia patrzec!
    Pozdrawiam

  3. A ja wlasnie sie zastanawialam nad zakupem i nie wiedzialam, czy mozna w nich chodzic po ulicy…. No to rozwialas moje wytpliwosci :)))

  4. dziękuję za informację o tych bucikach! jestem na etapie poszukiwań jakichś domowych bucików dla Po i jak na razie wszystkie odpadają w przedbiegach, a te są cudne i pewnie mega wygodne!
    a Bianka jak zwykle urocza, a ja nią zachwycona🙂

  5. Fajne, rzeczywiście!🙂 Moja Agacina za to nie znosi kapci! W domu biega tylko boso, bo skarpet nie lubi od urodzenia (ewentualnie chodzi ubrana w jeden kapeć lub jedną skarpetę). I od czasu zamieszkania w domu ciągle się przeziębia, bo w mieszkaniu podłoga była ciepluśka a tu już tak fajnie nie jest….
    głupio tak zawsze pisać to samo, ale nie ma wyjścia: Bianka jak zwykle urocza!!!!🙂

  6. aha, aktualnie szukam zimowych bucików dla Agaciny. Niestety EMU zaczynają się od rozmiaru 24, a Agatka nosi 22/23, a EMU są wg mnie najlepsze na zimę. Czy mogłabyś podesłać kilka linków do fajnych, przede wszystkim ciepłych i wygodnych butów wartych uwagi?

  7. dzięki😀 trafiłam na świetną (mam nadzieję) okazję i kupiłam nowe Nexta za mniej niż 100zł. wszystko się okaże, jak przyjdą😉

    • Mila miała zamszowe emu-buty z nexta w zeszłą zimę, ładne i ciepłe ale zapiętki się tak wykoślawiają (tam jest jakaś plastikowa wkładka, która się wygina i przydeptuje) że trudno w nich chodzić. z nextem niestety mam takie doświadczenia, że do noszenia nadają się tylko trampki-tenisówki (+ sznurowane skórzane kozaczki, były hitem), reszta to był źle zaprojektowane, obcierające niewypały:/

Skomentuj

