EVERYDAY STYLE
Comments 45

Talc na jesień

Jesienią największym wyzwaniem jest kupienie odpowiedniej kurtki. U nas kończyło się to na niezliczonej ilości wdzianek na każdą okoliczność plus kilka ekstra egzemplarzy, które zawsze mogą się przydać. No właśnie.
W tym roku ich ilość okroiliśmy do trzech, moim zdaniem niezbędnych i mających zastosowanie w każdych warunkach.
Wybór padł na ciepłą bluzę/płaszcz marki Talc, parkę z futrzanym kapturem z Zary i, wciąż dobry, marynarski, granatowy płaszczyk z zeszłorocznej kolekcji Obaibi (absolutny klasyk!).

Pierwsza ma najbardziej sportowy charakter. Idealna na co dzień, ciepła i przytulna, w sam raz na spacery i plac zabaw. Doskonale wygląda z legginsami, getrami i trampkami. Ciepła bluza to podstawa jesiennej garderoby, u nas często zastępuje kurtkę.
Parka natomiast to od kilku sezonów mój numer jeden. W tym roku przenoszę ten trend do szafy dzieci. Najbardziej podoba mi się w zestawieniu z sukienkami i długimi swetrami – nonszalancko, swobodnie i bardzo stylowo.
Ostatni, prosty, granatowy płaszczyk to jeden z bardziej trafionych zakupów. Klasyczny i dobry gatunkowo, doskonale wygląda z sukienkami i jeansami – moim zdaniem niezbędny w każdej szafie.

TALCTALCTALC

Bluzę TALC możecie kupić na mofflo.pl.
Zojka swoją UWIELBIA! Za każdym razem obowiązkowo zakłada kaptur i uśmiecha się do odbicia w lustrze. Mam tylko pytanie – jaki to zwierzak?!

45 Comments

  1. Bluza fantastyczna. Łączy w sobie nietuzinkowość, fajny krój, kolor, i co najważniejsze wygodę dziecka. Czasami zastanawiam się jak sobie zapamiętać te rzeczy zanim moja To do tego urośnie. Kiedy jeszcze byłam w ciąży obiecałam sobie, że nie kupię nic z uszami… A okazuję się, że kurteczka jesienna w tamtym roku była z uszami, teraz komin (na blogu u nas) z uszami… I jakoś zakochałam się w tych uszach choć jest ich pełno. Ale… ale… można uszy zestawić jak u Ciebie. Stylowo z klasą… a można… wiemy jak🙂 A co masz dla Bianki na jesień? Bo my tam bardziej rozmiarowo🙂

  2. Julia, u nas z uszami było podobnie:) Ale chociaż specjalnie się nie opierałam, to jednak tylko jedna czapeczka z uszami się przewinęła jak Zoja miała pół roku. Jeśli chodzi o Biankę, to również ciepłe bluzy (Next, wyszukane na Allegro) no i oczywiście parka (jedna z Zary i druga, chłopięca! z Reserved:)). Poza tym kilka rzeczy po Zojce – budrysówki, peleryny, wiatrówki. Aha! Zapomniałabym o swetrach/płaszczach! Natomiast marki to Zara, Next, Monsoon, Reserved, Benetton, Gap, Obaibi. Dla Tosi chyba polecam kurteczki – grzybki i budrysówki, luźne, wygodne i nie krępujące ruchów:)

    • Tak jak napisała Marysia poniżej🙂 Jak sie dziecko ubierze w te uszy to Ono wygląda tak uroczo, że już się te uszy uwielbia🙂 No tak jak Zojka. Ja zaopatrzyłam się na jesień w długi sweter H&M, kurtkę z kapurem Zary i bluzę Flawless, która jest taaaak ciepła.. No i płaszczyk Nexta z kapturem, ale nie jest super wygodny, zwłaszcza, że To zaczyna chodzić. Ja już się boję zimy.. żeby to było ładne, wygodne i ciepłe. Zastanawiam się nad kombinezonem takim całym. Dla takiego malca to chyba super wygodne. Już idę patrzeć na te uszy.. Te u Luizki właśnie widziałam kilka dni temu. Nawet kliknęłam, że lubię :))

  3. milupka says

    jest świetna! od dawna polowałam na nią dla Mili ale nigdzie nie było już rozmiaru 8 w wersji futerkowej:/ mi się kojarzy z postaciami z „gdzie mieszkają dzikie stwory”!
    dobra opcja z tym limitowaniem odzieży wierzchniej. ja się rozpędziłam i Mila ma już z osiem (yyy) ps. założyłam bloga! aaaaaaaaaa

  4. milupka says

    spoko, na razie tylko testuję, przy okazji przenoszenia mojej strony www na wordpress. wpisy jeszcze więc under construction i naprawdę nie jestem pewna, że mi się to za chwilę nie znudzi.

      • http://onelittlehappiness.blogspot.ie/ says

        a wiesz że u mnie miały być tylko zdjecia,zero wpisów bo nie lubię pisać;) a jak bloga założyłam okazało się że zdjęc to ja wiele mieć nie będę bo Marcysia nastrojenie za malusia i po około 14dniach blog by padł,bo tyle śpiochów mam;) w których akuart jej najwygodniej.I gdyby własnie nie Wasze blogi już bym chyba też się poddała;)
        Kurcze ja tez jakos uszom bylam przeciwna:/ a teraz patrze i widze ze nie ma co sie z góry uprzedzać bo bosko wyglądaja,ale Ty to świetnie zestawiłaś!
        ps.przejrzałam strone sklepu ale cenyyyy!a tyle pieknych rzeczy tam jest:/

  5. Jak zwykle miażdżysz:) właśnie wczoraj zobaczyłam u Luizy tę bluze z tutu i zwariowałam, ten miks powala! a plus jeszcze mała królewna..nie mam słów! Uśmiech Zojki jest rozbrajający, mój wpis chaotyczny, bo Matylda mi w nosidle usneła i głowka jej opada i musze ją stamta wyciągnąć, a najchętnie bym oglądała te Twoje foty do wieczora! My też mamy kombinezon z uszami i nawet z ogonem, ale jakoś wcześniej nie rozmyślałam czy to fajne czy nie, no i jak założyłam to się okazało, że fajne, mała wygląda jak mały niedźwiadek;]

    • Matylutka taka mała, Jej wszystko ujdzie! Dla mnie takie bobasy w fajnych, drapieżnych kombinezonach to sama słodycz. Do dzisiaj trzymam na pamiątkę jeden w lamparci wzór, po Zoi. Jest tak charakterystyczny i tak bardzo Jej, że nawet nie zakładałam Biance:)

  6. haha, nie mogę:) U nas też królują „roboty” od Mini Rodini i bluza, ale z dłuuuugaśnymi uszami:) Marcela robi furorę wśród rówieśników jako „królon”… Melanka zazdrosna, więc chyba i jej musze sprawić coś z uszami:) Zojka wygląda przeuroczo… Pozdrawiamy…

    • u nas te roboty to trochę na przekór, żeby przełamać dominującą dziewczęcość w szafie. I chyba się udało, bo dzisiaj Zojka założyła bluzkę do koronkowej spódnicy:) a bluza z długaśnymi uszami – rewelacja! widziałabym ją na Biance:)

  7. Pingback: The coat | Miss Milupka

  8. HelloKarabo says

    aaaa…ale masakra zobaczyc, ze jeszcze jedna dziewczynka nosi koszulke w roboty😀
    co do plaszczy, to moim ulubionym byl plaszcz Stelli McCartney dla Gapa, Najlepszy do tej pory. Byl super skrojony i bardzo ladnie sie prezentowal.

    W tym roku mamy plaszcz z Monsoona, ale juz nie za bardzo za nim przepadam..

  9. http://odessasaysabracadabra.blogspot.com/ says

    ‚To sa uszka kotka’ – zadecydowala Odessa. Zoja ma cudowne oczy, przypomina mi ciebie na tych zdjeciach:) Odessa tez ma bluze z uszami z Nexta i kocha ja do tego stopnia ze nie chciala jej zdjac w przedszkolu i siedziala 2.5 godziny w kapturze az sie pot z czola lal….🙂 To byl pierwszy i ostatni raz kiedy w niej poszla do przedszkola. x
    ps. A te buty skad? x

  10. Widze ze wszyscy rozpisali sie o uszach , wiec nie bede oryginalna…Czegos z uszkami juz bym raczej nie kupila.Jakos wydaje mi sie, ze wygladaja bosko ale na bobasie do roku…Np to dzieciatko wyglada cudnie(nie zebym bron boze twierdzila ze Zoja sliczna nie jest.Wrecz przeciwnie).No ale to tylko moja, jakze subiektywna opinia.
    Co do kurtek jesiennych to tez nie chce szalec. Z doswiadczenia wiem, ze jak juz wejde w jakies dwie ulubione to reszta sobie wisi i jest zakladana naprawde przy wyjatkowych okazjach. Moim pierwszym zakupem byl klasyczny plaszczyk.Must have! Kupilam tez gruby sweter zastepujacy kurteczke.Jest jedna jeszcze z wiosny na takie cieplejsze dni bo ja nadal uwielbiam. Co do tego dojdzie, jeszcze nie wiem.na pewno cos cieplejszego.
    p.s. mam wrazenie, ze Zoja robi sie coraz piekniejsza!

    • Ewa, uszy to był mój dylemat jak dzieci były maleńkie. Bobas plus zajączek czy miś na głowie to było aż za oczywiste połączenie… któremu jednak raz się poddałam:) natomiast wydaje mi się, że ta bluza to zaprzeczenie słodkiego wyglądu, szaro-bura i zupełnie nie dziewczęca! A jednak ma w sobie coś fajnego, a może to dzieci, które ją noszą?:) I dziękuję Ci bardzo za Zojeczkowy komplement:)

  11. Zojka jest wyjątkowej urody🙂. A uśmiech ma po prostu boski :)! Talc bardzo mi sie podoba (szczególnie sukienki), a uszy kocham i sama bym sobie zafundowała, gdyby tylko istniał rozmiar xl ;)- koniecznie takie króliczo- zajęcze. Czasem lubię poczuć się jak duże dziecko, a co😉. Odchodząc od tematu bluzy- myślę sobie, że ta koszulka w roboty byłaby idealnym prezentem dla Najstarszego🙂. Dawno ją przyuważyłam, a teraz jeszcze jest w milszej oku cenie😉. Całość- super!

  12. Zoja jest prześliczna. rzeczywiście robi się coraz piękniejsza. słodką, dziecięca urodę zastępuje stopniowo ta dojrzalsza, głębsza. oj, będą kłopoty za parę lat😉

  13. Też jestem zakochana w tym uśmiechu! Jest jedyny w swoim rodzaju😉 Jak tylko patrzę na te zmrużone oczka Zoi od razu cieszę się do ekranu.
    Bluza super ale mnie osobiście podoba się bardziej ta krótsza wersja.

  14. Przyszła.. Omatkoicórko.. Teraz jeszcze bardziej boleję, że nie ma mojego rozmiaru. A Maks chce w niej sypiać😉
    Zamówiłam też mięciutki komin i uparcie wcisnęłam na swoją głowę.. Cóż…:/
    Ale dobry i na małą i na Makiego.. Choć na młodym (pewnei zw na wystające spod uszu loki) wygląda lepiej.
    A materiał… Uhhh❤
    Mamy takie super miękkie przytulanki.. Już nie pamiętam jakiej firmy. Ale Talc przebił nawet je. Kosmos. Szczególnie dla mnie z moją nadwrażliwością dotykową.. Puch🙂

  15. chciałam uprzedzić, że moje dziecię również już posiada wyżej pokazane butki:) no przykro mi, że takie fajne rzeczy pokazujesz;)) pozdrawiamy:)
    a bluza talca – same plusy oczywiście. Zojka wygląda super, ale jak mówi staropolskie przysłowie: ‚ładnemu we wszystkim ładnie’;)

      • aga jaga says

        🙂 a dla ułatwienia przedstawię się bardziej szczegółowo, bo to może nie jest oczywiste jeszcze: ja, czyli aga – to ja, czyli mama Flo:) może będę podpisywać się ‚aga jaga’:)

        • m z b with love says

          Aga! No to teraz tym bardziej mi miło, bo i mama i Florka zawsze świetnie ubrane!

  16. aga jaga says

    … aha, i kontunuując muszę powiedzieć, że również, już od dawna, mamy zarówno płaszcz talca, jak i koszulkę minirodini, tak więc teraz, kiedy jeszcze buty doszły to chyba będziemy musiały się umawiać, żeby czasem dziewczyny nie wystąpiły tak samo ubrane:D

    • m z b with love says

      Musimy się w takim razie umawiać w domu, jednak wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo, że Zojka przyjdzie w takiej samej sukience do baletu jak ma Florka;)

Skomentuj

