EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 10

lubimy legginsy!

Cenię je przede wszystkim za wygodę, a także za to, że nie poddają się upływowi czasu. Oczywiście wiele się zmieniło od lat 80., ale to wciąż jeden z najbardziej uniwersalnych elementów garderoby – dziecięcej i kobiecej. Są doskonałą alternatywą dla spodni i potrafią świetnie uzupełnić strój, nie tylko codzienny.
W szafie dziewczynek wybór legginsów jest szeroki – dzianinowe, bawełniane, jedno- i wielokolorowe (za tymi ostatnimi kryją się głównie paski i groszki).
Niedawno do Ich kolekcji trafiły kolejne.
Dzianina to jeden z moich ulubionych rodzajów tkanin, a takie legginsy sprawdzają się przez cały rok.

Legginsy, które widzicie na zdjęciach kupiłam w Zarze w dziale dla dzieci od 3 do 36 miesięcy, czyli śmiga w nich Bianka. Chociaż ma je od kilku dni, nie zdążyłam jeszcze zrobić żadnych zdjęć, chyba dlatego, że za każdym razem zamiast chwycić za aparat, zachwycam się zestawem mojej córki. Bo wygląda świetnie! W trampkach albo oficerkach, w luźnym swetrze, parce i wełnianej czapie przemierza praskie chodniki niczym ulice Nowego Jorku.
Pozazdrościłam Jej w imieniu Zojki i wczoraj kupiłam bardzo podobne w H&M.
Tam wybór kolorystyczny jeszcze większy plus bardzo fajny model dla fanów nordyckich wzorów (niestety nie mogę ich znaleźć na stronie, ale właśnie zobaczyłam, że są na niej TAKIE SAME legginsy jak ma Bianka).
W tych legginsach bardzo lubię to, że mimo iż większości z Was pewnie kojarzą się z rajtuzami czy rajstopami, to jednak nie mają żadnych szwów. Żadnych dwóch pasków na pupie! Tuniki mogą być krótsze, a dziewczyny mają pełną, niczym nieskrępowaną swobodę ruchów.

10 Comments

  1. Mamy szare i Nordyckie z różem (było ostatnio przecenione na 20zł .. są już obcykane i pojawią się w sobotę u nas)..
    Czekałam długo na legginsy dziewczęce, więc sobie używam teraz..
    Tylko z Leną mam jeden, jedyny problem. Szerokość w pasie.. Ona ma brzuszek.. hmmm, zacny😉. I czasami jak rozciągam gacie w pasie to .. się rwą. Tak po prostu.
    Albo bez rozciągania pękają (Czesiociuch :().. opcjonalnie się nie dopinają lub wypływa brzuszek.. hihi
    Więc jak już znajduję jakieś luźniejsze to kupuję we wszystkich kolorach. Ale łatwo nie jest😉

  2. Na te szare z Zary ostatnio się nie połakomiłam, ale zapisałam je sobie w „niezbędniku” na tę jesień (są cudne!), bo także UWIELBIAM tego typu legginsy🙂 i myślę, że mogą być traktowane także jako ocieplacze na rajstopki w naprawdę chłodne dni, w które nie będę mogła powstrzymać się od… założenia Malince sukienki czy tuniki🙂. No może nie na sanki i zimowe spacery po lasach😉, ale miastowo… bardzo podobają mi się też dokładnie prawie identyczne nexta, tyle, że kolor ciemno-niebieski i do tego tunika w łączkę🙂. Czekam na zdjęcia uroczych Modelek w nowym zakupie🙂.

  3. oj lubimy, lubimy bardzo🙂 za wygodę przede wszystkim!
    i niech mi ktoś powie, że jak coś jest ładne to nie może być wygodne…

    z takim zarzutem się ostatnio spotkałam…

  4. zorzeta says

    Tak, tak, legginsy to klasyka. U nas też się je często nosi. Mam zamiar pobiec jutro do H&M uzupełnić legginsowe zapasy na zimę:)

  5. Czy to legginsy czy rajtuzy, muszę po prostu nadrobić bo akurat tego za wiele nie mamy, a wielokrotnie przekonałam się, ze są taka kropka nad „i”. Trochę przerażają mnie ceny, bo wielokrotnie potrafią kosztować tyle co bluzka…(mowie tu o rajtuzach).
    Ja dziś testowałam „łuskowe’ z miszkomaszko;)

  6. No wlasnie juz od jakiegos czasu czaje sie na te leginy🙂 bo inne modele mamy, ale widzialam jakas dziewczynke (chyba w tych z h&m, bo brazowe) no i wygladaly srednio. . . a Vivi ma nogi jak zapalki, nawet rajtki na niej wisza. Te z Zary sa uciagliwe??Wrzucisz jakas fote jak wygladaja na Biance🙂 pliss🙂
    Pozdrawiamy cieplo🙂

  7. My już mamy te leginsy dla młodszej – uwielbiam. Dla starszej kupiłam kratę biało-czarną, tylko teraz przydałby się gruby kremowy sweter robiony na drutach, najlepiej warkocz – czy ktoś wie, gdzie takowy dostanę ? No i fajnie , jakby był 3/4😛

  8. Potwierdzam – legginsy to najlepsza część garderoby dziecięcej. Te z H&M na zdjęciu prezentują się gorzej niż w rzeczywistości. My mamy w szafie takie, tylko w kolorze naturalnej bieli, chociaż powiedziałabym , że są kremowe😉 Są naprawdę rewelacyjne! Kupiliśmy też podobne rajstopki. Fajnie wyglądają też pasiaste legginsy: http://www.hm.com/pl/product/00267?article=00267-A

    A buty zamówiłam jednak w zarze😉
    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012/269282/880580/KOZAKI%20FUTRO

    Pozdrawiam!

Skomentuj

