EVERYDAY STYLE
Comments 17

Flawless, bez skazy

Flawless to marka, która debiutowała na Pchlim Targu i od razu była typowana na jedno z największych odkryć jesiennej edycji.
Nie mu tu wielkiego krawiectwa, ale jest pomysł. Proste formy bez nadmiaru detali, klasyczne kolory i sto procent wygodnej dresówki.
Zanim rodzice mieli okazję obejrzeć kolekcję na żywo, internet obiegły zdjęcia stylowo ubranych maluchów. Jasne, przejrzyste i spójne z filozofią marki. Były doskonałą obietnicą świetnego wyglądu i wygody.

flawlessflawlessflawless

W szafie moich córek ,,dresy” to nowość. Nigdy nie miały ani jednej pary dresowych spodni, a bluzy można policzyć na palcach jednej ręki.
We Flawless podoba mi się swoboda, którą projektantki pozostawiają w tworzeniu codziennych zestawów, to, że ich ubrania tak naprawdę niczego nie narzucają i możemy dowolnie łączyć je z pozostałymi rzeczami z szafy. Ja wybrałam spodnie, które można łączyć z legginsami i rajstopami, t-shirt, który urzekł mnie niesamowicie przyjemnym materiałem oraz nonszalanckim krojem, a dla Zoi szarą sukienkę.

Poniżej Bianka w jesiennym zestawie (zdjęcia z telefonu):

spodnie, koszulka – Flawless
rajstopki – Coccodrillo
trampki – Converse
parka, szalik – Zara
czapka – Benneton

17 Comments

  1. Tez juz widzialam ta kolekcje. Jestem ciekawa, jak wyglada na zywo. Bo na zdjeciach fajnie. Mam nadzieje, ze zobaczymy jeszcze szara sukienke😉

    • Sukienka na pewno pojawi się na blogu. A ubrania w realu są równie fajne jak na zdjęciach. Bianka biega w swoich spodniach dość często, więc mogę też napisać, że pomyślnie zaliczają kolejne prania:)

  2. no ja musze poczekac i na kolekcje dl dzieciaczkow i na kolekcje dla mam. Narazie tucze Matylde, zeby na lato byla gotowa;) Bianka ma niesamowite to spojrzenie..

  3. I ja podobnie do Marysi „tuczę” małą Li, żeby dogoniła rozmiarówkę tych pięknych ubranek hahaha:)) a Bianeczka chyba coraz bardziej podobna do Taty?🙂 cudna jest!

  4. a ja nie poznałam Bianki.
    widzisz ją codziennie i pewnie tego nie dostrzegasz, ale ja zastanawialam się na tych zdjęciach kto to taki🙂 i nowa grzywka jest mistrz. wygląda teraz „łobuziarsko”🙂

Skomentuj

