EVERYDAY STYLE
Comments 23

do pary

Dziewczyny śpią, więc szybko wrzucam zdjęcia z dzisiejszego spaceru. Właściwie to sam jego początek, później aparat schowałam do torby i biegałam za Bianką pilnując, żeby do domu wróciła z pełnym uzębieniem. Tak… Bardzo różni się od swojej siostry, zarówno wyglądem, jak i temperamentem.
Zachęcona Waszymi ostatnimi komentarzami pokazuję trochę inną wersję zestawu z białą (właściwie to ecru) sukienką w roli głównej. Kiedyś pojawiła się już w tym wpisie, a dzisiaj możecie zobaczyć ją w zestawieniu z brązowymi botkami i sportową parką.


I Zoja w zestawie by Zoja. Na przekór pogodzie, cała w pastelach i kwiatkach.

Bianka:
sukienka, botki, parka, szalik – Zara
rajstopki – Gap

Zoja:
spodenki, koszula – Zara
kurtka – Benetton
szal – Pepe Jeans

23 Comments

  1. Bianka, to tak, jak moja Nina, nie usiedzi na miejscu. Nie potrafię jej zrobić zdjęć, bo jeżeli nawet się ustawi to minę zapoda taką, że mi ręce opadają🙂 Mam nadzieję, że Sara będzie spokojniejsza.
    Wracając do Twojego posta – Pięknie ubrane dziewczynki :))))) Najbardziej mi się podoba szalik Bianki :)))

  2. Piękne dziewczynki, pięknie ubrane, Matylda też jest bardzo ruchliwa i do tego wygadana co tworzy czasem wybuchową dla mnie mieszankę

    • Dziękuję:) Śledzę ,,przygody” Matyldy, bardzo dziewczęcy urwis:) Ja zawsze zastanawiałam się czy ktoś mnie przegada i najwyraźniej sama urodziłam dwie kandydatki. Na razie mogę udawać, że nie wszystko co mówi Bianka rozumiem, ale z Zoją na pewno to nie przejdzie.

  3. zaglądam tu dzisiaj już trzeci raz i zastanawiam się co napisać, żeby się nie powtarzać, ale jak tu się nie powtarzać skoro tu zawsze i wszystko mi się szalenie podoba, od dziewczynek przez zdjęcia i stylizacje i życzyłabym sobie publikowanie postów częściej! imuszę się upomnieć o podsumowanie miesiąca, ot co! mam jeszcze parę roszczeń, ale może sobie narazie zatrzymam dla siebie:)

  4. Mam rozumieć że starsza spokojna, zrównoważona, a młodsza szaleniec nie z tej ziemi? bo jeśli tak, to mam tak samo! a niby ten sam znak zodiaku! Dziewczyny cudne, stylizacje też, styl Zojki idealny do naśladowania!

  5. Czesto jest tak,ze rodzenstwo rozni sie miedzy soba.Czasem gdybam sobie jaka bylaby siostra mojej malej,gdyby ja miala?
    Lily jest raczej taka ulozona,moge jej wiele wytlumaczyc (co nie znaczy,ze nie potrafi sie wyglupiac;)
    Mialas kiedys napisac jakie sa te twoje corki,co lubia.

    • Ewa, opisać własne dzieci to spore wyzwanie. One mają wiele cech, które niejednokrotnie mogłyby się wykluczać, a jednak jakoś je w sobie łączą:) Na pewno obydwie są bardzo empatyczne i czułe na krzywdę innych. Zoja jest rozważna, wrażliwa, opiekuńcza, skrupulatna, lubi pomagać. Cholernie uparta i niecierpliwa. Uważna obserwatorka, nie wchodzi łatwo w nowe środowisko, wiele razy pokazała, że ma świetne wyczucie do ludzi, ale też dość łatwo ulega wpływom. Poza tym radosna, entuzjastycznie reaguje na wszystko co Ją otacza. Bardzo samodzielna, dojrzała, fajna starsza siostra – kochają się i kłócą z taką samą pasją:) Bianka…hmmm. Na pewno nie jest typem chłopczycy. Mogłabym wymienić te same cechy co u Zoi, oczywiście o różnym natężeniu. Wiele się od Niej uczy, ale jest bardziej nieprzewidywalna. Sprytna, wulkan energii, rozbrajająco zabawna. Na pewno jest śmielsza. Stoi za Zoją murem, broni Jej bez zastanowienia. Nie lubi odmowy, bardzo ostentacyjnie ją przeżywa, chyba wyrośnie na aktorkę:) Nie jest tak uparta, często pomaga mi przekonać do czegoś Zoję, właściwie tylko Jej się to udaje. Poza tym musi mieć Ją w polu widzenia, nigdzie się bez Niej nie ruszy. Ostatnio nauczyły się spędzać czas oddzielnie, każda pochłonięta tym, co lubi najbardziej: Bianka książkami, Zoja ,,gotowaniem”.
      No i to by było na tyle:) Sama widzisz, o dzieciach można pisać i pisać. One codziennie odkrywają w sobie jakieś nowe emocje i doznania, my je odkrywamy. Lily nie wspomina o rodzeństwie?:)

  6. ale slicznie… balsam dla oka:) juz wspominałam to ze 100 razy, ale kocham takie połączenia… zwyczajnie nadzwyczajne:)
    Naciesz się Monika dziewczynkami przy sobie… już niedługo świat zewnętrzny je pochłonie – przedszkole i szkoła… i staną się takie „niezależne”:), samodzielne i „otwarte” na nowe wyzwania… To dobrze, taka jest kolej rzeczy, ale myśląc czysto egoistycznie tęsknie za kontrolowaniem ich świata w pełni:) To chyba ta jesienna aura tak mnie nastraja… Czaa na kawę i coś słodkiego…:) Pozdrawiam…

  7. Gdyby tak można było nacieszyć się na zapas:) Chyba odstawiłaś dziewczynki, co?:) To dopiero przede mną, na razie korzystam z tego, że moje córki nie weszły jeszcze w tryby ,,systemu”. Pozdrowienia dla eMek!

  8. Obie są cudowne!!! Patrząc na zdjęcie główne bloga zastanawiam się, kiedy One tak „wydoroślały”?!🙂 zestaw Bianeczki bardzo w moim stylu, ale najbardziej spodobał mi się szal, który ma Zoja:))

  9. Fantastyczny blog:) taki w moim klimacie. Jestem bardzo ciekawa jak będą się komponowały te getry jakby wełniane(pare postów temu było na ten temat) dziś przechodziłam obok nich w h&m ale za bardzo nie wiem z czym je nosić.Mam pytanie, myslałś już nad zimowymi butami dla dziewczynek? Moja córka ma 5 lat i marzą mi się buty z Zary ale nie wiem jak wytrzymają cała zime i śnieg. Pozdrawiam Ola

    • Getry zakładaj tak jak rajstopy:) fajnie wyglądają z długimi swetrami i bawełnianymi sukienkami. Co do butów, to mam jeszcze krótkie zimowe doświadczenie. U Zoi były kozaczki Clarks z nubuku, ocieplane futerkiem, chodziła w nich całą zimę. Później ,,emu” z Reserved i skórzane botki z Zary. No i kalosze na grubą skarpetę, świetne jak jest mokro i chlapa. W tym roku na duży śnieg mam zamiar kupić Moon Boot, poza tym reszta jak wyżej:) poszukaj na sarenza.pl, mają fajne marki.

      • Moon bootsy taak!! sama przywiozłam sobie z Włoch i mimo, że wszyscy mówią, że są „dziwne”, to wracając w nich przy plusowej temp, bo nie zmieściły mi się do podręcznego, byłam przeszczęśiwa, że w koncu mam buty, wokół których wirtualnie chodziłam cały sezon:) na zimowe spacery z małą będą idealne:) do śniegowych zabaw dziewczynek też!

      • aga jaga says

        My mamy moon booty – są prześwietne! Ciepłe, nie ma szans, żeby noga zmarzła lub się zamoczyła, a do tego super lekkie! bardzo polecam.
        I Bianka na świeczniku, super:)

      • aga jaga says

        Kupowaliśmy w ubiegłym roku przy okazji jakichś przecen i były tylko czerwone i jakieś drugie, które nam nie odpowiadały, zatem mamy czerwone. Są bardzo fajne, takie mocno czerwone, ale chyba fiolet czy czerń bardziej w stylu Zoi:)

  10. prześliczne są obie Dziewczynki! cudna jest ta parka Bianki. Zestaw Zojki mnie zachwycił- prześliczny szal, piękna bluzeczka i płaszczyk. Co do butów, my z doświadczeniem już pewnym (Najstarszy lat 7 ;)) oraz manią by super wygodny but (obaj chłopcy i mama ;)), wybieramy na zimę goretex, czyli marki takie jak ecco, primigi, naturino, clarks, geox i odkrycie poprzedniej jesieni- superfit (cudowne, wspaniale wykonane, świetnie leżące na nóżce- chłopcy zimą obaj mieli takie same wysokie kozaczki superfita do połowy łydki- obaj zachwyceni, a potrafią mocno dać znać, gdy coś im nie leży i zwyczajnie nie chcą nosić :)). W ogóle to mamie się marzą emu by emu🙂. Obecnie chłopcy śmigają w elefantenach (Antoś)- też fajne, miękkie, b. wygodne i Primigi (Najstarszy). Oba buty z goretexem (polecamy- jesienną i zimową porą bardzo się przydaje). Malinka na zimę ma primigi z goretexem (czekają na śniegi, które podobno niebawem?), a obecnie jesiennie chadza w emowatych kozaczkach z h&m (dopóki sucho- są super). Kiedyś mieliśmy jeszcze kozaczki Mrugała (sprawdziły się, mięciutkie i miały jakiś tex w nazwie- nie przemokły nigdy). Podobno super na śniegi i mrozy są sorele.

  11. cudowne moje kolorki!!!!! jak patrze na Twoje dziewczynki aż mam ochotę na drugiego malucha i żeby BOZIA dała dziewczynkę tym razem!!!! :):):) Bruniacz też śmiga…jemu zrobić zdjęcie w całości graniczy nierzadko z cudem!!! ściskam i pozdrawiam!!!!

Skomentuj

