INTERIOR
Comments 25

two days

Dzisiaj jedziemy kupić dynie. To będzie nasze pierwsze halloween z dziećmi.
Zoja jest bardzo podekscytowana dyniową imprezą, nie może doczekać się malowania z innymi maluchami. Nas, oprócz podziwiania dziecięcej twórczości, czeka wspólne gotowanie dyniowych przysmaków. Swoją drogą, może chcielibyście się podzielić jakimś wyjątkowym przepisem na coś poza kremem, ciastem i plackami z dyni?

Poniżej kilka zdjęć z ostatnich dni.

two days

two daystwo daystwo daystwo days

two daystwo daystwo daystwo daystwo daystwo daystwo days

25 Comments

  1. U nas tez w planie gotowanie na dniach zupy z dynii; wspolne oczywiscie;) Halloween nie obchodzimy,jakos nic nie mam z ta tradycja.Z jedzeniem owszem.Mala tez lubi jesc wlasciwie wsztstko co dostanie wiec jestem niemal pewna ze i dynia jej posmakuje.

  2. ..o krem z dynii z imbirem moja Melanka upomina się średnio co drugi dzień:) Sama nie wiem ile tych „pomarańczowych piłek” już przerobiłam…?:) Chetnie przygotowałabym cos innego z dyni. Mile widziane przepisy..
    Kadry codzienne, jak zwykle przepiekne:) Pozdrawiamy…

  3. Jak ja im zazdroszczę! Mojej Agatce brakuje bratniej duszy. I mimo, że ma Marcelka, to jednak brat cioteczny i widują się raz na tydzień maks.

  4. z dyni mam na koncie jedynie krem i lampion, więc przepisem nie poratuję😉

    klaskanie kropkom, kokardka w krateczkę i siostrzane makijaże moi faworyci…
    bardzo lubię te Wasze kadry z codzienności…

  5. Piękne zdjęcia🙂. Dziewczynki są jak marzenie🙂. A te baletki Zojki- mniam😛. I zdjęcie czarno- białe w ruchu🙂. I brokuły😉. my idziemy na oficjalną zabawę haloweenową w poniedziałek do Klubu Maluszka, gdzie oboje (Antoś i Malinka) uczęszczają (no ona ostatnio od miesiąca w domku, bo chorowała). Zobaczymy co nasze ulubione ciocie wymyślą🙂. Będzie też Pasowanie na Przedszkolaka (Antoś), czyli poważna sprawa😉. W kwestii dyni- nie będę oryginalna ;)- pożeramy ostatnio często zupę dyniową by Agnieszka Kręglicka (wywar mięsno- warzywny czysty, duszona cebulka, duszona dynia, ziemniaczki, imbir + na koniec blender :)). Malinka dostaje jeszcze kropkę z wiejskiej śmietany). Polecam :)- Malinka i ja się zajadamy, chłopcy już trochę mniej, nie wiem, czy dynia bardziej smakuje kobietom ;)?

  6. Karolina i Nuria says

    Witam,
    Czytam regularnie choć nigdy nic nie napisałam… Ale podziele się świetnym przysmakiem Hiszpanów, to właściwie deser restauracyjny. Piecze się dynie w piekarniku ( podzielona na pól ) ok godziny czasu. Jest słodka przepyszna i zdrowa. W restauracjach podają ja jeszcze z bita śmietaną, ale my w domu tego nie robimy. Wiem, ze gatunek musi być słodki, bardziej podluzny. Polecam!!

  7. u nas dyni nikt nie lubi😦
    moja Lenka namalowała sobie na twarzy motylka, bez lusterka i zwykłą kredką🙂
    to zdjęcie, na którym dziewczynki się przytulają jest śliczne

  8. Hellokarabo says

    My haloween nie obchodzimy, jedynie wykroimy dynie i to tez na przekor, bo z wzorkiem momiji na wierzchu🙂
    A zdjecia jak zawsze super :)))

  9. Uwielbian czarno- biale zdjecie Zojeczki na ktorym sie tak pieknie usmiecha, Odessa tez juz ma dynie i bedzie z Timem jutro ozdabiac i wycinac. Akurat w Halloween idzie na balet wiec ja przebiore za czarna balerine mam nadzieje ze panie jej nie przegonia. Ah i musze slodycze prawdziwe kupic bo jak w zeszlym roku dzieciaki chodzily po domach to tylko mialam takie zdrowe sugar-free i dzieci wygladaly na bardzo rozczarowane. xx

  10. ps. Polecam tak zwane przez moja corke ‚dyniowe smoothie’ czyli pure z dynii, pomaranczy i moreli na bazie soku jabkowego, pycha, super na sniadanie! x

  11. Cudne zdjęcia. Czekam aż sama będę miała takie stadko do obfotografowywania:D. Narazie pozostaje Janek (3 miesiące). Z dyniowych specjałów polecam sernikobrownie z kwestii smaku, robiłam na Jankowe przyjęcie imieninowe i właśnie pożeram przedostatni kawałek do porannej kawy szukając inspirujacych blogów.

  12. Piękne są Twoje zdjęcia, ale to pewnie zasługa cudownych córeczek;) ja również dzieciakom podaję brokuły gotowane, albo pałeczki żółtego sera pocięte i marchewkę do schrupania:) pozdrawiam i przyznaję, że uzależniłam się od Twojego bloga już:)

Skomentuj

