EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 20

sanczo ponczo

Zanim na dobre rozpoczniemy dzień, przeciągamy mroźne poranki w nieskończoność. Zresztą nie tylko te, latem również dziewczynki jeszcze jakiś czas po przebudzeniu biegają po domu w piżamkach. Wtedy jednak ja nie biegam za nimi prosząc, by założyły coś cieplejszego.
Ulubionym i według mnie najlepszym rozwiązaniem jest ponczo. Pierwsze, Gapa, kupiliśmy kiedy Zoja miała 9 miesięcy (podejrzane u małej przyjaciółki, Odessy:*). Od tamtej pory ich kolekcja bardzo się rozrosła.
Większość z nich zapewnia dodatkowe ocieplenie w domu, ale mamy też takie, które dziewczynki zakładają na spacery. Wygodne i ciepłe, swobodnie otulają maluchy – w sam raz na chłodniejsze poranki i wieczory.
U nas największym fanem ponczo jest tata, bo: jest zawsze pod ręką i można je założyć szybko, nie absorbując dziecka.

ponczoponczoponczoponczoponczo

ponczo – Monsoon

20 Comments

  1. na pomysł – ponczo na piżamkę – nie wpadłam! to faktycznie idealne rozwiązanie dla tatusiów, którzy nie mają tyle cierpliwości, aby wciągać sweterki🙂 podpatrzę patent i myślę, że mój eM będzie nim zachwycony najbardziej🙂

    ps. ten wózek tak mocno mnie kusi, ale niestety już zapadła decyzja, że nie staniemy się szczęśliwymi jego posiadaczami😦

    • Poluj na Allegro, największy wybór ma Next, Gap, Monsoon i H&M. Pewnie są też innych marek, ale ja fajne modele zawsze znajdowałam wśród tych:) Jeśli chodzi o wózek to chociaż bardzo go lubię, to w obecnej cenie na pewno bym go nie kupiła. My załapaliśmy się na promocję, w przeciwnym razie szukałabym czegoś tańszego. Teraz wybór jest tak duży, że na pewno znajdziesz fajny odpowiednik:)

      • cena jest zaporowa mocno… niestety… jak przeliczyłam, że za ten jeden mogę mieć 3 inne – wcale nie brzydkie to odpuściłam… odpowiednik już wypatrzony🙂

  2. Ah Odessa miala dokladnie takie same az mi sie lezka zakrecila w oku. Sluzylo nam przez pare lat – w drugim sezonie nosila wokol szyji jako szalik, 100% welny wiec cieplutkie, idealne na chlodne poranki! Bianka coraz piekniejsza!

    • Ja moment zakręconej łezki odwlekam jak tylko mogę i ponczo Monsoon przezornie kupiłam w trzech rozmiarach:) pamiętam w nim Odessę, ale najbardziej w pasiastym Gapie, kiedy rano bawiła się grającą kostką ,,hello lion…lalalala”:)

    • Włosy ładnie odrastają, więc na razie nie ruszam:) A piżamka to całkiem świeży nabytek z Gapa. Doskonała! Moje dziewczyny śpią odkryte, więc zawsze szukam czegoś ciepłego i niekrępującego ruchów. Do tej pory wszystko podwijało się pod łokcie i kolana, a przerobiliśmy kilkanaście kompletów. Ta natomiast jest wąska, ale na tyle elastyczna, że nie sprawia trudności przy zakładaniu. Poza tym bardzo przyjemna w dotyku i wygodna.

      • dzisiaj chciałam Lilce założyć ponczo w domu, ale niestety od razu wylądowało na podłodze😀 podobne piżamki kupiłam w Mothercare, spodenki jak legginsy, więc nic się nie podciągało, a góra miała takie zakładki jak body, więc główka dobrze przechodziła😉

  3. no i ja nie wpadłam na taki pomysł🙂 Poszukam i małej sprawię, bo u nas wszystko z rana też się przeciąga – głównie z powodu młodszej córki.
    My wózka nie mamy jeszcze. Tzn nie mamy takiego, jak bym chciała, bo plastik różowy mamy😀

  4. oj, u mnie się nie sprawdza (na razie?), za bardzo wnerwia moją córę i od razu ściąga… przy łóżku mam bluzę jakąś miłą i ciepłe skarpety, jak się uda to narzucam na córę, jak nie – cóż dyskusja o ubieraniu nie należy do najłatwiejszych😉

  5. sweetmilieu says

    Ponczo lubie dla siebie, ale faktycznie to dobry pomysl, zeby zakladac je dziecku. Oczywiscie to przyszly sezon w naszym przypadku, ale juz sobie upatrzylam jedno, co prawda bardziej outdoorowe, chociaz kto wie:) Bianka mnie nieustannie zachwyca..

  6. Dziewczyny, „zwidokiemna” dajcie namiar na te inne, fajne wózeczki. U nas jakoś piżamowanie poranne nie istnieje, a dziwne to w sumie zważywszy na moje generalne rozmemłanie😉

Skomentuj

