LIFESTYLE
Comments 60

a little person, 14 weeks

Nie wiem, jaki jest najlepszy moment na podzielenie się taką wiadomością, ale ja zrobię to dzisiaj. Mój brzuszek jest już widoczny, od kilku dni czuję też ruchy dziecka. I dlatego chciałam Wam pokazać zdjęcia tego małego człowieka, który na początku maja dołączy do naszej rodziny (biorąc pod uwagę poprzednie porody, może on jednak nastąpić już w kwietniu).
Jesteśmy szczęśliwi i podekscytowani nadchodzącymi zmianami, to będzie szalony czas. Bianka zostanie starszą siostrą, a Zoja poczuje podwójną odpowiedzialność za rodzeństwo – jest taka słodka kiedy opowiada o swojej nowej roli, bo chociaż sama jeszcze mała, bardzo dojrzale się do niej przygotowuje.
Dziewczynki codziennie sprawdzają rosnący brzuszek, całują, a wieczorem opowiadają dzidziusiowi o najważniejszych wydarzeniach. Zoja z miną fachowca prawi dziadkom o wodach płodowych, pępowinie i pokazuje jak mama po jednym głębokim wdechu i wydechu rodzi…taaa.
Są również pewne prognozy co do płci, ale o tym pod koniec listopada, kiedy się potwierdzą.

usgusgusg

60 Comments

  1. Gratuluje.Zawsze marzylas o duzej rodzinie,a marzenia sa po to by je spelniac. Przyznaje,ze po naszej lozeczkowej rozmowie,troszke wyczekiwalam takich wiesci;)
    Poza tym ,pewnie wszystkie mamy posiadajace niemowlaki,beda przeszczesliwe,ze i ten temat bedzie tu czesciej goscil.
    Niech maluch rosnie zdrowo.Czyzby chlopczyk?;-p

  2. Nie wiem, jak wyrazic moj entuzjazm, bo bardzo sie z wami ciesze, bardzo gratuluje. I troche zazdroszcze. Nowy czlowieczek :))) Chlopak?😉

    • Dołączam z życzeniami i delikatną zazdrością do Pauliny🙂 Będziesz miała niezłe wsparcie!🙂 Dziewczynki są rozbrajające!🙂 Przydałby się teraz chłopiec!🙂 Trzymaj się zdrowo!!!!!!

  3. GRATULACJE😀 !!!!!!!!!!!! Jak Ci zazdroszcze:) Ja moglabym rodzic, rodzic i rodzic🙂
    Moje maluchy tez z maja🙂 13 stego piatek🙂
    A plec juz znana??

  4. milupka says

    wow, gratulacje! a to niespodzianka:)))))) i przysięgam, podziwiam bezgranicznie kobiety, które decydują się na więcej niż jedno dziecko!

  5. Ah i jak pieknie pokazalas! gratuluje calej rodzinie i czekam na jakies ciazowe zdjecia bo juz zapomnialam jak wygladasz! x

  6. mamajagody says

    Super! Gratuluje z calego serca. Uwielbiam tu zagladac i juz nie moge sie doczekac fotek niemowlaczka… ale poczekam cierpliwie😉 Zdrowia… Three is a magic number!;)

  7. gratulacje !!! cudowna wiadomość🙂 i jakie super wyraźne pierwsze foty🙂 buźka taka ładna;) a jak Twoje samopoczucie? ehh, jak ja marzę o trzecim dziecku …

  8. hellokarabo says

    Wow! Gratuluje! Moze bedzie chlopak, tak dla rownowagi, jemu tez cos znajdziemy zamiast Lulu🙂

  9. Extra! Gratuluję, fajny blog tak w ogóle:) Nie ukrywam, że cieszę się podwójnie, bo chętnie poczytam więcej o naprawdę małych małych ludziach, gdyż jedna taka niebawem (w marcu?) dołączy do naszej rodziny:)

  10. No pięknie! I fajnie ze tak gęsto, u nas się nie udało i rozstrzał duży i często żałuję patrząc na ich zabawy-„niezabawy”. W sumie ostatnia dwójka tak gęsto, że bardziej się nie dało;), więc trochę na wyrost marudzę. Obstawiam facecika!

  11. cieszymy się razem z Wami!!! ale będzie ciekawie :))) mnie tam wszystko jedno, czy to jest (bo przecież już „jest” a nie „będzie”) siostra czy brat. ja się nie mogę doczekać… imienia😉

  12. Bardzo dziękuję wszystkim za ciepłe komentarze i maile! Dzisiejszy dzień był tak miły, że mam ochotę skasować post i zamieścić go ponownie jutro:) Chciałabym też napisać, że z taką samą radością przyjmiemy chłopca i dziewczynkę. Jedno będzie dla nas debiutem, drugie piękną kontynuacją.. Dzisiaj już to komuś pisałam (to słowa taty dziewczynek), że mając TAKIE dwie córki, nie mógłby nie chcieć kolejnej:)

    • Mój tato zawsze powtarzał (ma dwie córki): u każdego zucha rodzi się dziewucha, ew. „tylko mistrzunio potrafi zrobić dziurkę w dziurce”. Macie śliczne córeczki bez względu na to, czy rodzinka powiększy się o kolejną dziewczynkę czy też pierwszego chłopca będzie pysznie🙂

    • gdy byłam w ciąży i wiedziałam, że bedzie córka, to myśląc o następnym dziecku marzyłam o chłopczyku. Po urodzeniu Agatki z każdym dniem moja namiętna chęć posiadania „parki” zmieniała się systematycznie i teraz w 100% podzielam zdanie Twojego męża! Jeszcze raz gratuluję!

  13. Joaśka says

    Wspaniale! Gratulacje przeogromne i jak już ktoś wyżej napisał, nie mogę doczekać się.. imienia🙂

  14. aga jaga says

    Cieszymy się:) Prawdę mówiąc myślę, że trzy dziewczyny to jest coś! ja mam dwie i gdyby miało pojawić się jeszcze jedno – zdecydowanie chciałabym dziewczę również. A jaka to może być w przyszłości piękna przyjaźń między nimi:)
    Co by nie było, fajnie będzie, taka niemała już gromadka:)

  15. Gratuluję z całego serducha🙂 Życzę chłopczyka, chociaż standardem zarzucę – ważne, żeby było zdrowe🙂
    Ja na dwójce poprzestaję, nie będziemy już celować w jajeczka. Mąż musi się zadowolić dwiema dziewczynkami😀

  16. szafatosi says

    fantastycznie!!! Nie wyobrażam sobie Waszej rodziny (choć przecież Was nie znam🙂 tylko z dwójką. Wy macie potencjał na niezwykłą, magiczną rodzinę z mnóstwem dzieci, które potem przyjeżdzają na święta ze swoimi dziećmi.. zamieszanie, gwar… a Ty z fotografem uwieczniasz modę wnucząt, której pewnie juz nie będziesz popierać😉 Cieszę się ogromnie. Trzymam kciuki!!

  17. Cudownie, gratuluję z całego serca. Zgadzam się z Julią, Wy jesteście stworzeni do dużej rodziny. Przepiękny wpis, domyślam się jakie to muszą być cudowne momenty,kiedy Zoja z Bianką opowiadają Dzidziusiowi swój dzień:) trzymam mocno kciuki i ściskam Was wszystkich:)

  18. marynia says

    och! ach! cudowniaście:))))gratuluję z całego serducha i choć pól roku temu sama zostałam pierwszy raz mamą to marzę już o kolejnym maluszku:)))

    Uściski !!

    eM

  19. To cuuuudowna wiadomość!!!!!!!! :):) Tak bardzo się cieszę, Waszym szczęściem🙂
    Dużo zdrowia dla Ciebie, i maluszka, szczęśliwego rozwiązania, i mam nadzieje niebawem następnego maluszka, Wasza rodzinka pięknie się Tworzy a ja nie wyobrażam sobie Ciebie bez czwórki dzieci znając Ciebie (oczywiście wirtualnie, ale jakiś obraz Ciebie jest na blogu, a według mnie to kochająca mama gromadki dzieciaczków, jak już wcześniej ktoś napisał:). Te dzieciaki mają szczęście, że jesteście ich rodzicami🙂 Jeszcze raz Gratuluję Tobie i mężowi oczywiście🙂

  20. Wzruszyłam się czytając, przypomniałam sobie swój piękny ciążowy czas, nowe życie to dla mnie wciąż tajemnica świata, dzieci dają nam tyle szczęścia, Twoje dwa szczęścia są przecudowne, kolejne będzie również extra🙂 Cieszę się z Tobą, teraz będę zaglądała jeszcze częściej, no i może w końcu uda nam się spotkać, bo jakoś nie wychodzi jak dotąd😦

  21. serdecznie gratuluję! duże rodziny są fajowe, ja mam dwoje rodzeństwa, mój mąż 3 braci, a sami chcem mieć 5 dzieci;-), a narazie mamy jednego cudownego Janka. Żeby nie było, że nie wiem o czym mówię, to moja ciocia ma 5 dzieci, w rozrzucie 16lat najstarszy syn, 2 lata najmłodsza córka. Potwierdzasz, że największy przewrót w życiu jest przy pierwszym? podobno potem to już kwestia organizacji czasu. Bo przecież dzieci nie da się nie kochać, a najbardziej to te, które ma się właśnie na rękach;-). pozdrawiam

  22. Paulina says

    Gratulacje!🙂 Podczytuje bloga od jakiegoś czasu, ale takiego zaskakującego posta się nie spodziewałam:) Super!!!!!

Skomentuj

