EVERYDAY STYLE
Comments 16

nowości z Accessorize Monsoon

Dzisiaj wyszłyśmy na spacer bardzo wcześnie rano. Dziewczynom tak się spieszyło po lizaki do sklepu, że kiedy ja dopiero zakładałam spodnie, One w pełnym rynsztunku czekały już przy drzwiach. Fakt, że Zoja ubiera się zupełnie sama powoduje, że ostatnio działam pod niemałą presją. Widząc ubraną siostrę, Bianka jedynie podsunęła mi pod nos swoje trampki i kurtkę, a ja miałam dla siebie całą minutę.

monsoonmonsoonmonsoonmonsoonmonsoon

W zestawie Zoi kilka nowości, chociaż dotyczą one głównie dodatków/akcesoriów. Czapka i rękawiczki z Accessorize Monsoon, są też rajstopki z Gapa, z absolutnie uroczym znakiem firmowym na pupie – misiem!
O rzeczach z Accessorize pisałam na blogu kilka razy. Zawsze spędzam tam godzinę, a i tak wychodzę z niejasnym przeczuciem, że pewnie coś przegapiłam.
To również taki sklep, w którym główną rolę podczas zakupów odgrywa zdrowy rozsądek. Bo przecież dziewczyny nie potrzebują pięciu czapek, tyle samo par rękawiczek, któregoś z kolei plecaczka, szalika, torebki, portmonetki… Przynajmniej nie w okresie przedwyprzedażowym, bo na początku stycznia, kiedy ceny są niższe o 70%, moja zasada się dezaktualizuje, a ja bez oporów kupuję te wszystkie piękne dodatki, chociaż i wtedy listę staram się mieć dobrze przemyślaną.
To samo dotyczy Baby Gap, w którym według mnie jest najlepsza bielizna i piżamy dla dzieci. Tam też zamierzam skompletować większość wyprawki.

Już prawie w domu, jeszcze tylko zdjęcie w sukience Flawless, której cały urok schował się na spacerze pod płaszczem.

płaszcz – Obaibi (Zoja dostała go w zeszłym roku, ale zapomniała… i teraz cieszy się nim na nowo!)
sukienka – Flawless
rajstopki – Gap
trampki – Converse
czapka, szalik, rękawiczki – Accessorize Monsoon

16 Comments

  1. milupka says

    my też uwielbiamy accessorize! Mila ma takie same rękawiczki🙂 ostatnio przyuważyłam, że w ich sklepach pojawiły się też ubrania monsoon.

  2. oj, za kazdym razem, kiedy jestem razem z dziewczynami w Arkadii, obowiązkowym punktem programu jest Accessorize. M’ki dostają w nim przysłowiowego bzika… Głownie skupiają sie na torebeczkach, portmonetkach, piórniczkach, ołóweczkach i innych długopisikach… To tak słodziutkie miejsce, ze zdrobnienia same się cisną:) Czapki i szaliki omijają jak na razie, ciuchami przecież zajmuje sie mama…:) ale całą reszte pochłaniają oczami… i wydają całe kieszonkowe:)

    • No to podobnie jak u nas, tyle że do torebek i portmonetek zamiast długopisów i ołówków (na które ja mam ochotę!) dochodzą spinki, gumki, breloczki i inne bliżej nieokreślone, ale przykuwające wzrok, kolorowe drobiazgi:) Acha! Zoja zawsze poluje na złote pantofelki! Ja natomiast wyrywam je z tego świata mierząc kolejne nakrycia głowy;) Na koniec decyduje Zoja, Bianka ewentualnie chce to samo albo nieświadoma decyzję oddaje mamie;)

      • sweetmilieu says

        Ach te babskie wypady na zakupy:) strasznie słodkie te akcesoria, wściekam sie, że w Krakowie nie ma Gapa, Accessorize zresztą też nie.. A Gap baby jest super, też ostrze pazurki na wyprzedaże:)

        • W takim razie muszę koniecznie poszukać jakiś drobiazgów dla Matyldy! Oczywiście bardziej dla Mamy niż Jej przyjemności, bo ta przyjdzie z czasem;)

  3. Rękawiczki-koty i takaż sama czapa przykuły ostatnio mocnooo moją uwagę również, sa urocze… Niestety – czapa najmniejsza była chyba w rozmiarze 5-6 lat, a moja Hanka ma niespełna 3… A noszenia rękawiczek konsekwentnie póki co odmawia… Czekam niecierpliwie na wpis o wyprawce z Baby Gap, gdyż też ostrzę sobie zęby na parę tiny-mini kąsków tam:)

    • Czapka ze zdjęć jest w rozmiarze 3-6 i wydaje się w sam raz (Bianka też ją nosi:)). Ale na przykład inne modele w tym samym rozmiarze były dużo za duże… Więc najlepiej mierzyć. Gdybym nie miała takiej możliwości, to w przypadku czapek i rękawiczek nie odważyłabym się na zakupy przez internet – totalny miks fasonów i rozmiarów, nic niczemu nie równe.

  4. Hellokarabo says

    Mysle, ze ten caly set , z ktorego Zoja ma rekawiczki jest fantastyczny :)))
    Uwielbiam Accessorize/Monsoon, najlepszy sklep na dodatki dla dzieci i piekne ciuchy czasem nawet dla Mamy :)))

    • Na spodenki nie zwróciłam uwagi, ale na pewno mogę polecić piżamki z gapa, są dokładnie takie jak piszesz – wąskie spodenki, góra też przylegająca, dłuższa. Dwa razy trafiłam coś podobnego w H&M, legginsy plus dłuższa, ale trochę bardziej rozkloszowana góra. Mothercare mają fajne spodnie ze ściągaczami na dole, ale już bluzki wypadają słabo. Mają zakładki, co ma ułatwiać zakładanie, ale moje dzieci spały z gołymi ramionami. Oprócz tego Obaibi dla maluszków. Więcej doświadczenia nie mam:) Acha! Polecam też rampersy z długim rękawem – next, gap!

  5. Widzę, że na all da się kupić, a tak z ciekawości w sklepie jaka cena piżamek? I jak rozmiarówka wypada, np w porównaniu do H&M? Body i cała reszta z zakładkami na ramionkach została u nas skreślona 10 lat temu przy pierwszym, a wtedy ciężko było wybrzydzać.
    Znajoma mi bardzo poleca body z lindexu, w opcji 3 za dwa dość tanie i sklep netowy mają, ale ja nie macałam, tylko przekazuję info.

  6. A więc sama się Zojeczka tak ubrała?😀 Cudnie😀 Bardzo mi się podoba. Poranna wyprawa po lizaki, hehe. Buziaki dla Was, Dziewczynki (…?)😉

Skomentuj

