INTERIOR
Comments 23

Mery Selery

Po weekendzie witam Was pracami utalentowanej dziewczyny z Krakowa, Marysi. Jej rysunki od jakiegoś czasu stanowią ozdobę naszego domu i wywołują uśmiech na buziach dziewczynek.

Na Mery Selery trafiłam kilka miesięcy temu, kiedy pod jednym z postów na kaszce zostawiła komentarz. Weszłam na bloga i już tam zostałam.
Kibicuję Jej niemal od początku i dzisiaj z radością patrzę na rosnącą liczbę odwiedzin i pochlebnych komentarzy pod rysunkami. To połączenie talentu z ogromną wrażliwością, niesie w sobie fantastyczny potencjał do tworzenia prac, które polubią i dzieci, i ich rodzice.

Sama Marysia mówi o sobie, że kocha bajkowy, absurdalny i nonsensowny świat. Drażni Ją ludzka powaga i schematyczność myślenia. Uwielbia ludzi z wyobraźnią!
Dlatego też bardzo lubi dzieci, bo one nie znają jej granic. Chciałaby kiedyś wydać swoją bajkę. Pierwszy rysunek wybrała dla siebie Zoja. Inka, baletnica i wróżka w jednym wisi nad Jej łóżeczkiem. Jest bohaterką magicznych, wieczornych bajek. Moja córka nie pozwala powiesić obok żadnego innego obrazka.

Nad łóżeczko Bianki wybraliśmy dziewczynę z balonikami. Buja w obłokach zupełnie jak Ona. Mamy też dom z piernika – ten najbardziej pobudza wyobraźnię, nie wiadomo, kto tam mieszka – fantastyczny wstęp do bajki.
Poniżej mała (i niestety trochę ciemna) galeria wybranych prac:

A ostatnio zgłosiłam się do Marysi po jeszcze jeden, bardzo szczególny rysunek.Chciałabym Was jeszcze zaprosić tutaj, do miasteczka Mery. I tym plakatem niejako zapoczątkować moje propozycje na urodzinowe i gwiazdkowe prezenty. Sama mam ogromną nadzieję uszczęśliwić nim kilka osób, które poznały już serię Mamoko i są gotowe na nowe odkrycia, tym razem bez małych dziwolągów.

23 Comments

  1. Najbardziej podoba mi sie domek z kotkiem w oknie.Pewnie moja Phoebe lub Zoe;)
    P.s.patrze,a na jednym z holenderskch blogow ktore odwiedzam dzis Zojka z Bianka:)

      • Mamy dwa koty rosyjskie niebieskie.Nawet jeden z nich posluzyl ostatnio jako modelka;) (z dynia)
        Jest taki blog dzieciecy ktory odwiedzam.Rozglaszalam tam niedawno kotm i miszkomaszko.
        Dzis w poscie facebook’owym zdjecie zoi i bianki.Entuzjazm jakbym znajome zobaczyla:) No bo to takie troche znajome;)

  2. Uwielbiam prace Marysi i ten absurdalny styl jej postów:) I też się czaiłm na ten domek właśnie, ale ogarnęła mnie jakaś niemoc zamówienia. Ostatni obrazek rozczula:)

  3. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/ says

    teraz i mnie pochłonął bez reszty!i skąd ja teraz znajdę czas na kolejne blogi?jak na swój już czasu nie mam;)
    ale rysunki cudne,wieczorem na spokojnie usiądę i wybiorę coś do Marcysiowego pokoju,choć pewnie trudno będzie bo wszystkie mi się podobają:/

  4. Hellokarabo says

    Fajne i fajnie, ze jest to pewna kontynuacja🙂
    Tez kiedys trafilam na pewna pania, ktora fantastycznie rysuje. Na poczatku bylam jej 8 ‚like’ na profiluna fbk, a ost jej ilustracje ukazaly sie w ‚The Independent’🙂

  5. Jak miło i sympatycznie🙂🙂🙂 Dziękuję🙂 To dla mnie wielka radocha, że Zoja i Bianka lubią moje rysunki! A Twój post jeszcze bardziej mobilizuje mnie do działania! Pozdrawiam Was serdecznie🙂

  6. znam, znam! podoba się, a jakże!
    PS marzy mi się, żebym mogła takie kartki pocztowe kupować i wysyłać z okazji lub bez🙂

  7. Ruda, chuda, usmiechnieta z wypiekami i ciagle w ciazy – taka pani jest tylko jedna – chlip, chlip az zatesknilam za toba x

  8. szafeczka says

    Oj Kaszko z mlekiem jak ja kocham Twojego bloga😉 Za wszystko… Jesteś jednym z moich ulubionych blogów o modzie… o dzieciach… Ja na każdy Twój post czekam i każdego czytam od razu! Wszędzie… po cichutku z telefonem w ręku pod biurkiem troszkę się czuje wtedy jak w szkole,,,;)

    A te rysunki od razy skojarzyłam z Mamoko😉 Zazdroszczę są piękne😉

  9. Świetny styl, kreska, bardzo takie lubię. Ostatni rysunek obłędny!:) Będziesz miała super pamiątkę:)

  10. ma ko says

    są śliczne i słodkie…
    zupełnie inne (jakby męska kreska) a jednak podobne (dużo bieli, wyraziste kolory, niby minimalistyczne a jednak takie konkretne) moje ulubione ilustracje, kolorowanki i plakaty Tiu Tiu pracowni rysunku z Wrocławia:
    http://tiutiublog.blogspot.com/

Skomentuj

