14 Comments

  1. sweetmilieu says

    No właśnie mnie strasznie korci, żeby pojechać na te balony i pompony, ale nie bardzo dam radę więc odbiję sobie na Pchlim:) Swoją drogą zastanawiam sie jak Ty funkcjonujesz bez facebooka, to są jeszcze jakieś inne źródła informacji?;)

    • Ach! gdyby nie ten Pchli to na pewno namawiałabym Cię na przyjazd! Inne źródła informacji nazywają się LUDZIE:) poza tym jedną z zalet posiadania bloga jest skrzynka zapełniona mniej lub bardziej fajnymi wydarzeniami, ale ja piszę raczej o tych, na które sama się wybieram;)

  2. milupka says

    Mam nadzieję, że uda nam się spotkać tym razem!🙂 Tyle tych targów się namnożyło, ze moja mama nie jest w stanie nadążyć z szyciem kołnierzy. Zastanawiam się jeszcze nad udziałem w tegorocznych Przetworach, ale szczerze mówiąc, wolę występować w charakterze ogladającej i kupującej :)))

      • Nas oczywiscie,jak zwykle,nie bedzie. Namnozylo sie tego typu atrakcji, targow i z jednej strony fajnie, bo ktos kto przegapil jeden, ma okazje byc na drugim. No ale ta czestotliwosc odbiera im troche tej szczegolnosci.
        Za to jestesmy juz w posiadaniu kolnierza;) dzis powinny dotrzec kolejne i w sobote stroimy po raz pierwszy z okazji przybywajacego tutejszego Mikolaja (jego pomocnicy maja podobne kolnierze)

        • Ewa, ja jestem na miejscu, a też nie wszędzie chodzę. W tym roku wybieram się jeszcze na Pchli Targ do Krakowa, zabieram Zoję, spędzimy trochę czasu tylko we dwie. I strasznie jestem ciekawa Lilusi w kołnierzu!

      • Nie wiem czy odpisuje w dobrym miejscu he he,ale „reply” pod twoim nie widzialam.
        W kazdym razie kolnierz miekki posluzy po prostu przy kazdej „mikolajowej” okazji (u nas nie jest to tylko jeden dzien).Bedzie mu towarzyszyla taka nieco tandetna czapeczka,ale coz,takie nosza ci pomocnicy a nikt nie wpadl na to by bardzirj stylowe uszyc no i malej sie podoba.Zreszta zdjecia czapki juz byly bo ona nosi ja od kilku dni.
        Natomiast w innym kolnierzu planuje zrobic po prostu zdjecie do kartek swiatecznych.Czy wyjdzie,to sie okaze ale efekty,o ile beda,na pewno pokaze:)

Skomentuj

