INTERIOR
Comments 23

budujący poranek

 

djecodjeco

Tę zabawkę znają chyba wszyscy – 10 pudełek, chowanych jedno w drugie, z których dzieci budują wieżę, a kiedy tego nie robią, znajdują kilkanaście innych zastosowań kolorowych kartoników.
Bardzo przyjemną kwestią jest wybór wzoru. Ja zdecydowałam się na jeden z oferty Djeco, uwielbiam większość produktów tej marki.
Pudełka wykonane są z grubej i trwałej tektury, z każdej strony mają inny obrazek – po zbudowaniu wieży tworzą spójną całość z pozostałymi. Są więc owoce plus cyfry, zwierzątka i zwierzątka ze swoimi ,,małymi” oraz pnące się drzewo.
Zabawka jest u nas od roku, a dziewczyny bawią się nią codziennie. Polecam jeśli szukacie czegoś, co posłuży dłużej.
Piękne wzory ma w swojej ofercie Moulin Roty, Sebra, Janod, Vilac, Lilliputiens – cudowna, dostępna w sklepie mamissima. Szukajcie też na stronach lamala, mofflo, cudanakiju.

cat

catgirl.

23 Comments

  1. Hellokarabo says

    Mysle, ze wiekszosc firm, ktore wymienilas to dobra inwestycja na przyszlosc.. Sluza na lata i sa dobrze wykonane. U nas czekaja jako jeden z prezentow pod choinke puzzle z Djeco, gleboko schowane w szafie🙂

      • hellokarabo says

        Jeszcze podobaja mi sie te puzzle na magnes, ale sa tak duze, a ja mam mala lodowke (i juz zawalona wszystkim co mozna przyczepic do lodowki), wiec nie za bardzo wiem czy wogole sie sprawdza…ale ladne sa🙂
        Podobaja mi sie tez opakowania do Puzzli z Djeco, dla Zoi od razu widze baletnice🙂

        • Tak! Opakowania pieknie dopełniają całości! Ja już nie mam problemu z magnesami, lodówka jest zabudowana;) do dyspozycji jest jedynie mała tablica magnetyczna. Z baletnicą strzał w dziesiątkę! I jeszcze różowa księżniczka:) zamówiłam też piękne puzzle z Moulin Roty, ,,urodziny”, sprawdź koniecznie!

      • hellokarabo says

        Haha, te z Djeco co kupilam to urodziny Pana Slonia🙂
        a tablica tez zawalona literkami i cyferkami, nie ma miejsca na nic innego, a wlascicielka nie jest chetna na zmiane kompozycji na tablicy…coz pozostaje zbierac na wieksza lodowke, najlepiej 2 drzwiowa🙂

    • Marysia, ta kuchnia to najlepsza rzecz jaką kupiliśmy dzieciom! Wciąż uzupełniamy ją o nowe dodatki, garnki, sztućce, produkty ,,do jedzenia” itp. Dziewczynki potrafią przy niej spędzić pół dnia, właściwie cały czas przewija się w zabawie, zwłaszcza u Zoi – małej kucharki. Ja natomiast jestem pierwszą testerką Jej kulinarnych eksperymentów – całe szczęście jedzenie nie jest prawdziwe, bo zupa z ciastek i malin z dodatkiem ryby i sałaty mogłaby mnie wykończyć.

      • sweetmilieu says

        Słodkie:)(pomolestuję Cię o tę kuchnię trochę w weekend;)) właśnie mi w którymś sklepie internetowym migneły takie piękne drewniane torty, mufinki, i inne kulinaria, można zwariować mając takie dziewuszki:))

  2. Kadry i Dziewczynki jak zwykle czaderskie:)
    przeszukując internet w poszukiwaniu prezentu na pierwsze urodziny Liwki moją uwagę zwróciły te kartoniko-klocki z Sebry;) Djeco znałam wcześniej, Janod oglądałam nawet w sklepie.. Wszystkie piękne!

  3. U nas mniej stylowo, bo kupilam za grosze kubeczki Ikea, ale to chyba jedne z najlepiej wydanych groszy ha ha.Dzialaja na podobnej zadadzie jak te ktore pokazujesz i choc kupione dawno,nadal nam sluza.Zajmowaly podczas dlugiego lotu,na plazy,w wannie.Dobra inwestycja

    • My też mamy plastikowe kubki z Ikei i podobne z Mothercare. Dziewczyny szybko przeniosły się z nimi do wanny i piaskownicy, stąd pomysł kupienia czegoś trwalszego, na suchy ląd:) jedne i drugie lubią, ale bawią się w różny sposób.

      • Rzeczywiscie, u nas od jakiegos czasu glownie zalegaja przy wannie…No i te wygladaja o wiele ladniej:)

  4. świetne! no i Twoje dziewczyny słodkie.

    muszę Ci napisać, co się dziś u nas zdarzyło, bo jak zobaczyłam tego posta, to się zaczęłam śmiać. Wróciłam z pracy wieczorem i na schodach zastałam Ninkę, budującą wieżę z kartoników od… syropów. Lila jest chora, lekarka przepisała jej tonę syropów. Nina ukradkiem przeniosła je z komody na schody (tata niestety nie zauważył), na szczęście butelki jej nie interesowały. chodziło o kolorowe kartoniki. zbudowała wysoką wieżę, stawiając je pięknie od największego do najmniejszego. Nina to idealny target na takie zabawki, jakie dziś prezentujesz😀

  5. faktycznie djeco robi cudne wizualnie gry i zabwki, chociaż dla mojej Zosi akurat konkretnie prezentowane przez Ciebie są już za małe (6.5 lat) ale wkróce będą odpowiednie dla Ignasia, więc na pewno skorzystam🙂
    mam natomiast pytanie skąd jest piękna żółta opaska, która leży w szufladzie otwieranej przez Twoją uroczą CatGirl? to Zojka prawda? wczęśniej prezentowałaś ją również w stylizacji z legginsami w zwierzęce wzory mini rodini?
    dzięki wielkie i pozdrawiam,
    Asia, mama Zosi i Ignasia, wierna czytelniczka, rzadko się udzielająca😉
    P.S. i gratuluję tak pięknego odmiennego stanu :))) 5-osobowa rodzinka – CUDO!

    • Rzeczywiście, Zosia jest już poza grupa docelową;) I tak, catgirl to Zojka, a żółtą opaskę marki TALC kupiłam na bananaz.pl, legginsy w żyrafi print również. ps. fajnie, że napisałaś i dziękuję za gratulacje:)

      • bananaz.pl znam, otworzyli sklep stacjonarny na moim osiedlu🙂 tak więc przy najbliższym spacerku zajrze, chociaż ostatnio bylam i nie widzialam, ale sprawdzę raz jeszcze moze coś przeoczyłam
        pozdrawiam serdecznie🙂

  6. A u nas dom tonie w djeco🙂 Musze sie zapytac skad ta czarna maska kota bo Odessa dalaby sobie palec uciac za taka maske – czarne koty to jej najnowsza fascynacja. Monsoon? x

  7. Agata says

    hehe, a myślałam, że tylko moje dziewczynki „bawią” się w wyrywanki i przepychanki 🙂 wpadła mi w oko bluzeczka Bianki – śliczna, nawet mamy podobną, ale na krótki rękaw🙂

  8. zagatka says

    Bardzo piekny blog:) moja coreczka za tydzien skonczy 4 miesiace. Taka wieze na dzien dziecka kupimy, w przyszlym roku. Ale moze uslysze podpowiedz co takiemu maluchowi od mikolaja?

Skomentuj

