EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 24

Risk dla małych

Wczoraj byliśmy w Pomponie, który na kilka godzin, z inicjatywy czterech polskich marek, przemienił się w Balonowy Sklep. Inicjatorkami były dziewczyny z Flawless oraz Kids On The Moon, a do współpracy zaprosiły Colorstories i MissMilupkę. Nie zamieszczę obszernej fotorelacji, moja wizyta była raczej towarzysko-rodzinna, ale o kilku rzeczach wspomnę.
Po pierwsze MissMilupka, czyli Agata Nowicka, Jej kołnierze i papierowe pompony, którymi właśnie przeżywam fascynację.
Do domu wróciłam z szarym zestawem – kołnierzem z miękkiego tiulu w groszki i pomponem w podobnym odcieniu. Ten pierwszy to część stroju urodzinowego Bianki, chociaż kupiłam go również z myślą o codziennych zestawach. Co więcej, sobie zamierzam sprawić podobny!
Druga rzecz to ColorStories (więcej o marce przeczytacie na blogu sweetmilieu). Ja cieszę się, że mogłam obejrzeć pościel na żywo – piękne wzory zdecydowanie idą w parze z doskonałą jakością i na pewno nie pominę tego sklepu szukając pierwszego kompletu dla Malucha. Zanim jednak to nastąpi, w wyprawce znajdzie się ich kocyk.
Marta Pruska i Album Rodzinny. Ta dziewczyna powiada piękne historie zdjęciami. Lubię je, bo są autentyczne, ciepłe, biją z nich emocje.

Tymczasem… Dziewczyny długo kazały na nią czekać, ale już, już prawie jest – kolekcja Risk For Kids. W tym tygodniu ubrania pojawią się na stronie, na razie zobaczcie szarą baldresówę w terenie.

risk for kidsrisk for kidsrisk for kidsrisk for kids

Wszystkim, którzy zastanawiają się, czy taka długość jest wygodna dla dziecka mówię – dla mojego tak, choć zdarza Jej się przydeptywać na schodach. Poza tym spacery, zjeżdżalnia, bieganie – spódnica w niczym nie krępuje ruchów.
Przyznaję jednak, z pełną akceptacją dla wyborów Zoi, że ten nie mieścił się w moim pojęciu wygody, przynajmniej dla aktywnej trzylatki. Myślałam, że pozostanie w sferze domowych przebieranek. Moja córka natomiast pokazała, że wygodne jest to, w czym Ona czuje się fajnie i to daje Jej największy komfort.

24 Comments

  1. Nie tylko ty przezywasz fascynacje kolnierzami:) Ja najpierw kupilam sztywny, mietowy z zamiarem uzycia go do kartek swiatecznych a nastepnie zamowilam miekki, bialy, ktory juz jest w uzyciu. Ten szary w grochy tez wpadl mi w oko, ale bialy jest idealny do przebrania za pomocnika tutejszego mikolaja,ktory do nas przybyl w sobote (znaczy ten mikolaj).Sama zobacz,tu maly „zwartepiet” w podskokach i kolnierzu oczywiscie;) http://www.youtube.com/watch?v=Ra3upKzgRmc&feature=youtube_gdata_player
    p.s. Marta Pruska to dobry wybor na zdjecia waszej rodziny
    P.s.2.na maila odpisalam.mam nadzieje ze dotarl

  2. My obie mamy małą szarą i też jest super! Chociaż jak Maja podrośnie to na pewno swoją baldresówę będzie miała🙂

      • ja swoją małą szarą mam już w domu. u mnie ta sukienkowa talia jest w rzeczywistości trochę wyżej niż moja właściwa talia (mam 165cm.) na początek ciąży jak znalazł ale z większym brzuszkiem byłoby już ciężko.

  3. Strasznie podoba mi sie baldresówa na dziewczęcych sylwetkach:) Marcelka ma bardzo podobna, długaśną z Zary i własnie o dziwo potrafi w niej śmigać. Jak na razie Risk’a testuję JA:) Oczywiście zaczęłam od tej spódnicy:) Jaki rozmiar baldresówy nosi Zojka? Pytam, ponieważ moze Melance taka sprawię… Jeżeli chodzi o kołnierze, to są fenomenalne… Myślę o nich bardzo intensywnie juz od jakiegoś czasu, tylko na jaki kolor sie zdecydowac??:) Pozdrawiamy..

    • Heheheh a ja patrząc na Zojkę, mam wrażenie że w swojej radzę sobie gorzej;) Ciężko określić rozmiar, najmniejszy był na 98, ale i tak okazał się za duży, więc dziewczyny szyły na miarę. Co do kołnierza – zdradzę, że cielisty wygląda fenomenalnie! Jeśli szukasz dla siebie, to najlepszy wybór:)

  4. hellokarabo says

    Ja nie przepadam za kolnierzami, moje dziecko juz wogole nie moze miec nic naokolo szyji, ale bardzo mi sie podoba jeden: http://www.munano.co.uk/USERIMAGES/FOXY1.JPG
    Ja pozdziwiam Zoje w sumie, bo to tez sztuka umiec chodzic w takiej spodnicy🙂 + chcialabym zobaczyc Bianke w urodzinowej kreacji.
    A tak z innej beczki: nie zast sie nad prowadzeniem instagramu?

    • Piękny ten kołnierz! Mam ochotę uszyć podobny, ale pewnie na chęciach się skończy. Instagram chodzi mi po głowie, ale ostatnio robię bardzo mało zdjęć telefonem, może to się zmieni przy trzecim dziecku, dźwiganie lustrzanki nie będzie już takim oczywistym wyborem.

  5. śliczna Zojka :):). Bianka ma bardzo ładną bluzeczkę tak poza tym🙂. baldresówa dla 3 latki- nie widzę w tym swojej w przyszłości, ale rozumiem, że to sprawa mocno indywidualna i na pewno Zojce musi w niej być wygodnie, skoro sama wybrała. sama mam problem z długimi spódnicami, choć je lubię i siebie w nich (wszelkie „za dużo” z okolicy bioder ładnie zanika ;)), to plączą mi się niemiłosiernie, a przy trybie życia- wszędzie pędem z 3 dzieci, bywa to wkurzające, stąd legginsy królują. Cieszy fakt, że polskie marki tak ładnie pną się w górę i ludzie mają takie fajne pomysły! Super i brawo!

  6. Riska kocham. Stanowczo jestem z pokolenia ‚szarej bluzy’ a zw. na nadwrażliwość dotykową dres- materiał jest moją miłością.
    No i styl..❤

    Chcę wszystko😛

  7. Spódnica świetna i uprzedziłaś moje pytanie o wygodę🙂 Ciekawe czy moja córka zaakceptowałaby taką długość. Póki co jest na etapie, że „ma się kręcić”. No i widzę, że zabawki dokładnie takie, jak u mnie w domu :)))

    • Oj tak, sprawdzanie czy spódnica się kręci przez długi czas było u nas głównym kryterium na zakupach. A te zabawki to pokój gier w Pomponie, chociaż tata dziewczyn chętnie zrobiłby taki w domu:)

      • czy się kręci🙂
        to takie śmieszne. jak miśka ma ubrać spódniczkę, lub sukienkę to też to sprawdza. pózniej biegnie do taty i pokazuje jak się kręci :))))
        ja wlasnie dziś oglądalam risk for kids – fantastyczne są!!
        planuję sukienkę i spodnie
        a kołnierzyki to jak można zamówić?

  8. GENIALNA spódnica! Sama bym taką chciała! Zojka jest świetna! Wiem, że już to mówiłam z milion razy🙂 Ale to strasznie fajne, że jest taka prawdziwie dziewczynkowa!

Skomentuj

