70 Comments

      • hellokarabo says

        Wiesz, zawsze moze byc nastepna ciaza🙂 Ale milo byc czescia tego wspanialego czasu. I nie wiem czemu, ale jak sobie o Tobie mysle to widze taka Jools Oliver z 4 dzieci🙂 I kazde z usmiechem na twarzy.

      • A i najważniejsze: ogromne gratulacje!! Nawet nie wyobrażam sobie jacy jesteście szczęśliwi🙂 I szkoda, że mamusia ucięta, bo na pewno tak piękna jak córki🙂 pozdrawiam

  1. aggse says

    Dziewczyny – jesteście piękne! Podczytuję, kibicuję i tak sobie, czytając poprzedni post, pomyślałam – będzie Dziewczynka!!
    Mocno pozdrawiamy z Poznania

  2. OdessaSaysAbracadabra says

    Cudowne zdjecie, cudowne dziewczynki, cudowna mama…gratuluje Monika i Emil! Podobno domy w ktorych rzadza kobiety sa najszczesliwsze. x

      • OdessaSaysAbracadabra says

        No powinnam, ale moze cie zaskocze w przyszlym roku🙂 Fajnie by bylo cie chociaz raz w ciazy zobaczyc… moze jakies zdjecia zrobic…x

  3. OdessaSaysAbracadabra says

    A! Nie wiem czy wypada w tak waznym momencie ale musze sie spytac…skad Zoja ma taka piekna zielona sukienke? Ja ostatnio oszalalam na punkcie zielonego koloru.

    • Wypada, wypada:) Tym bardziej, że to już kolejna ostatnio, ukochana sukienka mojej córki. Bobo Choses, cudowna! Tak cudowna, że kupiłam w ostatnim dostępnym rozmiarze na 6-7 lat hehe. A Zojka zachwycona, bo długa!

      • OdessaSaysAbracadabra says

        Ha! A ja wlasnie wczoraj po raz pierwszy trafilam na te firme. Zoja wyglada magicznie!

  4. Ależ Wam się sypią te córeczki z nieba🙂 świetnie!
    Gratuluję serdecznie raz jeszcze!

    PS. Moja Po miała być Gają, niestety mój mąż nie chciał o tym imieniu słyszeć ze względów osobistych… niemniej jednak imię CUDOWNE wybraliście!

    • Bardzo dziękujemy! Zawładnęło nami tak jak Zoja i Bianka, chociaż baliśmy się, że to niemożliwe…:) I fajnie, że imię ma taki pozytywny odzew, to zawsze miłe dla rodziców.

  5. mama Emilki says

    Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia….i wzruszam się bo u nas kolejna dziewczynka już za 1,5 miesiąca🙂 Pozdrawiam serdecznie

  6. Ależ cudowne te zdjęcia! Wspaniałe! Wyglądacie cudownie! Nie powiem, że po cichu nie liczyłam na chłopca i chłopięce stylizacje…😉 Ale w takim razie ja będę musiała sobie sprawić jako kolejne dziewczynkę!

  7. gratulacje! marzy mi się druga córka, mam nadzieję, że właśnie ona w lipcu się pojawi na świecie. za ok 14 się przekonamy🙂

  8. mikomak says

    prawdopodobnie również jesteś Kwietniówką 2013🙂 moje połówkowe za tydzień i bardzo jestem ciekawa płci tego Bąbla w brzuchu🙂

  9. marynia says

    Cóż tu dużo mówić. Jesteście dziewczyny obłędne!:) I choć od 8 miesięcy jestem przeszczęśliwą mamą Staszka, to wzbudziłyście we mnie niemałą chęć posiadania malutkiej córeczki:) Najlepiej już tu i teraz:))

    PS. A jeśli mogę spytać, gdzie Mama dorwałą taką pięną sukienunię i sweterek???

    Całusy z Krakowa!!!!

    eM

    • Sukienka należy do moich ulubionych, niestety o tej porze mogę ją nosić jedynie w domu, jest zdecydowanie letnia;) Kupiłam ją w Benettonie przed wakacjami. Sweter z Reserved.

      • Marynia says

        Pięknie!:) Ja drugi rok sobie obiecuję, że będę pomykać w sukienkach i pięknych spódnicach ale marnie mi to wychodzi. Zawsze górę biorą niezniszczalne rurki i swetrzyska:) Będę zaglądać w takim razie do Benettona w porze wiosennej, może coś podobnego się pojawi. Uwielbiam takie zwiewne powłóczyste sukienki:)

        Czy ja już mówiłam że jestem w Was dziewczyny zakochana:))??

        uściki z miasta Kraka

        eM

  10. Gratuluję!Będziecie mieli trzy wspaniałe i piękne księżniczki,każdą jedyną w swoim rodzaju,wyjątkową🙂 Życzę Ci,aby czas oczekiwania na Gaję,był spokojny i bez zbędnych niespodzianek.Mnie zostały dwa miesiące…a dopiero co dowiedziałam się,że jestem w ciąży…

    Pozdrawiam z kopiącym dzidziusiem!

  11. Gratulacje.. A jednak nie mam oka😉

    Ale jak zobaczyłam imię to padłam. Tak właśnie chciałabym nazwać córeczkę gdyby przyszło mi jeszcze jakąś mieć. Nie, żebym planowała…😉
    Usłyszałam to imię ze 3 m-ce temu na zajęciach i się zakochałam.
    Świetny wybór!

  12. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/ says

    Gratuluję,ależ mnie te zdjęcia wzruszyły!!!
    takie szczęście od Was bije na odległość…
    i choć Twojej twarzy nie widać,ja widze jak jest piękna…
    a brzusio i dziewczynki cuda!!!
    imiona piękne każdej Twojej córeczki!:)
    lubię takie nie popularne!
    i choć Marceliny nie chciałam,tak teraz cieszę się że maż zadecydował.
    Miała być Mia lub Melania,ale tych mąż nie akceptował:)
    dużo zdrówka dla Ciebie i promyczka:!

    • Paulina, bardzo dziękuję za ciepły komentarz. Tata dziewczynek tak nas uchwycił. I to moje nieliczne zdjęcia z dziećmi (nie licząc tych z telefonu, które robimy sobie same:)), łatwiej stać mi po drugiej stronie aparatu.

  13. Adriana says

    Gratulacje! Nasza czteroletnia córeczka ma na imię Gaja i jest niesamowita! Pozdrawiamy i ściskamy nienarodzoną jeszcze imienniczkę🙂 uwielbiam Pani bloga!

  14. Witam serdecznie,
    na wstępie gratuluję, ja również będę kwietniową mamą:) i mam pytanie dotyczące mody. na blogu jest absolutnie fachowo i ciekawie przedstawiana moda dziecieca, a mnie bardzo interesuje moda ciazowa, nigdzie nie mogę znaleźć ciekawych stylizacji, na zdjeciu widać Pania w pieknej sukience, moze mogłaby Pani polecić jakieś miejsca z designerską moda ciązową lub zaproponować jakieś stylizacje?

    • Bardzo dziękuję i również gratuluję przyszłej mamie!:) Ciąża to wspaniały stan i szkoda by było, gdyby miała go popsuć tak prozaiczna sprawa jak ubranie. A wiem coś o tym, tym bardziej, że nawet kiedy nie jestem w ciąży, to ciężko znaleźć coś fajnego. Postaram się stworzyć w najbliższym czasie post z inspiracjami, napiszę też gdzie i jakie ubrania kupuję, może znajdziesz tam kilka rad. Tymczasem pozdrawiam ciepło!

      • Marynia says

        Oj tak, czekamy na post gdzie można się pięknie ubrać będąc mamą i nie tylko. Nie wiem dlaczego ale zuważyłam że mężczyźni i dzieci są się w stanie ubrać za niewielkie pieniądze i niezwykle stylowo, fajnie. Z kobietami jest gorzej. Albo są ubrania za tysiace złotych albo marne propozycje z sieciówek dla nastolatek Czemu tak się dzieje? No nic, czekamy na inspiracje

      • fantastycznie, zatem czekam cierpliwie:) p.s. wczoraj lekarz wyjawił, że ja również czekam na małą kobietkę, z tym jednym wyjątkiem, że to moje pierwsze dzieciatko🙂 łączę serdeczne pozdrowienia!

  15. Gratuluję!!!! Jak się cieszę! Tworzycie piękną rodzinę, osobiście Was uwielbiam, mimo, że osobiście nie znam. Pozdrawiam!🙂

Skomentuj

