EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 28

after w Pomponie

W poniedziałek, dzień po urodzinach, świętowaliśmy dalej. Dziewczyny przygotowały z tatą śniadanie i każdy dostał to, co lubi najbardziej. Niespiesznie cieszyliśmy się porankiem, planując dalszą część dnia, którą spędziliśmy w Pomponie na warszawskiej Woli.
Ponieważ miejsce to stworzono z myślą o dzieciach, począwszy od menu, przez dwa place zabaw i warsztaty dla najmłodszych, nie muszę dodawać, że nasze bawiły się świetnie. Tym bardziej, że był z nami tata, a na deser balonowe lody w granulkach.
Ja nie wstałam od stolika nawet na chwilę. Miałam czas na uciekanie myślami i robienie zdjęć, kiedy dziewczynki były w pobliżu. Patrzyłam, jak Zoja tańczy na parapecie i pokazuje najnowsze ,,figury baletowe”. Zresztą nie tylko ja. Wielkie szklane witryny pozwalają zaglądać do środka przechodniom, więc widok małej tancerki w oknie rozczulił wiele osób.

afterafterafterafterafterafterafterafter

Wokół tej sukienkiod Bobo Choses kręciłam się od dawna. Piękna, soczyście zielona… i w jedynym dostępnym rozmiarze na 6-7 lat. Czekałam więc na nową kolekcję.

Niedawno jednak, na Pchlim Targu w Krakowie miałam okazję zobaczyć sukienkę na żywo i tam też stwierdziłam, że fason jest bardzo elastyczny, a rozmiar to pojęcie względne. Tak więc już w drodze powrotnej Zoja miała na sobie ,,suknię zielonej księżniczki”.
Hiszpańska marka Bobo Choses dostępna jest w sklepie nikiniki. Świetna jakość, przykuwające uwagę wzornictwo i intensywne kolory to główne zalety tej marki. Ja jestem fanką uroczych akcesoriów, w Polsce niestety niedostępnych, ale wciąż poluję. Więcej możecie obejrzeć na stronie bobochoses.

afterafterafterafter

28 Comments

  1. Uwielbiam tę markę! Zoja wygląda fantastycznie. I jeszcze doczytałam, że oczekujesz trzeciej dziewczynki o pięknym imieniu Gaja. Gratulacje serdeczne🙂

  2. Te Twoje Dziewczyny są tak przeurocze, że nawet tańczyć nie muszą, by się człowiek rozczulił! Wystarczy na nie popatrzeć😉 Pozdrawiam serdecznie!

    • Ojej, jak miło:) Tym bardziej, że za tydzień, dwa, jedyną dziewczynką na którą będziesz chciała patrzeć będzie Twoja córeczka:) I nigdy nie nasycisz się tym widokiem! Trzymam kciuki za spokojny poród i czekam na pierwsze zdjęcia Malutkiej.

  3. Hellokarabo says

    I takie swietowanie jest najlepsze🙂
    A co do Bobo Choses to w sumie chcialam sie zapytac, bo mam na oku te koszulke zielona w groszki z rowerem na wierzchu i generalnie nie wiem jaki rozmiar zamowic, bo ten na Zoi 6-7 wyglada jak 4-5, wiec rozumiem, ze mala rozmaiarowka? (Dobrze, ze nie kupilam, bo zobaczylabym dop. w maju..), a z ich kolekcji podobaja mi sie rajstopki i tornistry🙂
    …i jeszcze raz sto lat dla Bianki😉

    • Ciężko określić czy mała. Zojka wygląda fajnie, ale rękaw np. powinien być 3/4, długość też nadprogramowa. Ola w jakim jest wieku? Myślę, że rozmiar większy nie zaszkodzi:)

      • Hellokarabo says

        Ola jest chuda, wysoka 3 latka i zawsze jest dramat bo wszystko za workowate albo za krotkie🙂
        Chyba poprostu kupie wieksze, najwyzej poczeka na lepsze czasy🙂

  4. Hellokarabo says

    Czy Bianka ma pomadke na jednym ze zdiec? Hehe pamietam Ole w podobnym wieku i jej zafascynowanie pomadkami i blyszczykami🙂

  5. Super świętowanie… O Pomponie myślę już od dawna, miałam nawet zamiar zorganizować Marceli 7-urodziny w styczniu, ale z racji tego, ze goście są z naszych okolic, to nie chcę ich narażać na „wyprawę” aż na Wolę:) Bobo Choses jest super – Marcelka ma taką samą sukienkę tylko granatową w złote gwiazdki. Zamówiłam największy rozmiar 8/9 i jest dosyć kusa… Zacznie niedługo czekać na Melkę, a Starsza ją wprost ubóstwia… Będzie wojna:)

    • widzę, że u Was to samo mimo różnicy wieku! Mi już kilka razy zdarzyło się przewiesić jakąś przymałą rzecz prosto z szafy Lili do szafy Ninki😀

  6. No muszę to powiedzieć, muszę… nie wiem czy się powtórzę czy nie, ale już trudno…
    Zoja ma najpiękniejszy dziewczęcy uśmiech jaki kiedykolwiek widziałam… i mówię to ja – matka dziewczynki🙂

      • Może nie najfajniejszy, ale fajny, Po ma frajdę, a to najważniejsze🙂
        Po niestety w nim nie wypoczywa, a ćwiczy wchodzenie i wychodzenie ku mojej „uciesze”… mam nadzieję, że stan uzębienia się przez to nie zmniejszy…

  7. Bobo choses lubie oczywiscie, tylko nie lubie jak sprzataja mi nasz rozmiar…Mam na oku kilka rzeczy. Pewnych getrow naszukalam sie w 3 krajach i niestety…
    A tak z ciekawosci to jak wysoka jest Zoja?? Myslalam, ze skoro u dwulatka 92/98 to trzylatek bedzie mial tak w okolicach 98/104 jesli chodzi o rozmiarowke? Z tego co sie orientuje bobo nie jest duze. Kiecka bedzie na dluzej, choc mnie nie wydaje sie za wielka:)

    • Ewa, Zojka mieści się w przedziale 98/104. Sukienka na pewno długo Jej posłuży (jakby nie było jest co najmniej dwa rozmiary większa), tym bardziej, że Ona nie niszczy ubrań;) a to dodatkowy plus bo zamierzam wymienić garderobę dla Maluszka i większość ubranek wypuścić w świat;)

      • pastilka - Eli says

        Jeśli będziesz sprzedawała to proszę, daj znać gdzie. My chętnie wybierzemy się na zakupy z moją małą Zo, bo ubranka podziwiamy.🙂

    • Heheheh niewykluczone, ale żeby nie było tak słodko to wierz mi, że zdarza się też wrrrrr… W ostatnim czasie przechodzimy podwójny ,,bunt” – dwu i trzylatki!

  8. Piękna zieleń tej sukienki, a rozmiar to rzeczywiście rzecz względna (przekonałam się o tym wielokrotnie, ubierając z łatwością mojego syna w ubranka „za małe” lub ledwie wciskając go wte teoretycznie za duże;) A rozczulenie to tylko jedne z uczuć, jakie mnie ogarniają, gdy oglądam Twoje córki. Przede wszystkim – zachwyt!:)

  9. prześliczne masz córeczki🙂
    Bianka jak ładnie pije ze szklaneczki:) moja Lilka jest młodsza od niej jakieś 8 miesięcy, ale nawet kubkiem niekapkiem cała się „zalewa”😀

  10. Jakież one są śliczne! Bianka jest bardzo podobna do mojej kuzynki, kiedy ta była małą dziewczynką. Teraz trzy dychy na karku… Przywołałaś wspomnienia z dzieciństwa, dziękuję! Jeszcze raz pozdrawiam!

Skomentuj

