INTERIOR
Comments 14

Mamy prezentują: świąteczne prezenty pod choinkę! #4

Nina, mama prawie rocznej Klary, współzałożycielka portalu mamabu.pl

Klarę fascynuje to, po co można sięgnąć i zrzucić. Najciekawsze są kartony i wszystko co grzechocze, dźwięki oraz kształty. Nasza lista prezentów jest długoterminowa, ponieważ za chwilę świętujemy pierwszy roczek Klary:)

Znajduje się na niej między innymi układanka z klocków, wybiorę tę od Djeco lub Janod. Widziałam na kilku stronach, m.in. na kaszce, jak dzieci potrafią bawić się takim klockami. Wydaje mi się być fajnym prezentem, który może długo służyć maluchowi.
A ponieważ bardzo lubię zabawki drewniane, na listę wpisałam również piramidkę Educo.
Podobają mi się także cymbałki Confetti marki Janod.

cymbałki Janod
Na każdą okazję i bez niej, kupuję Klarze książki. Na święta myślałam o ,,A kuku Miffy„, ,,Księdze dźwięków” lub jednym z opowiadań o Babo z Zakamarków.

Babo chce

Obecnie porą doskonałej zabawy jest kąpiel, więc na pewno poszukam czegoś do wody. Może będą to zabawki Djeco.
Zastanawiam się też nad obrazkami do pokoju Klary, przepiękne są prace Bamboletto i Mery Selery, tak samo jak rzeczy autorstwa Klaudi z MoiMili – mobile i woreczki do zabawy!
Szukam też dla Klary lali, takiej pierwszej, szmacianej, klasycznej. Na ten moment zdecydowałam się na Lalankę, piękną i bezpieczną.
Podobnie jak u Luizy (jednej z mam z cyklu), na liście znajduje się piłka, nawet ta sama:)

Zuza, mama Julii  (3l.) i Miłosza (7l.), stylistka i fotografka.

Julia to mała kobietka. Lubi lalki, przebieranki i zabawę w ,,mamę”. Chętnie dekoruje i ozdabia swój pokój, najchętniej ,,światełkami”. Kocha zwierzęta.
W tym roku pod postacią Św. Mikołaja kryje się bardzo liczna rodzina, więc listy dzieci prawdopodobnie zostaną zrealizowane w całości.

Pod choinką znajdzie się laleczka BUNNY od Marbushki, w sam raz do małej torebki, którą wszędzie ze sobą nosi.

lalka Bunny
No właśnie! Niespodzianką będzie też nowa torebka Troizenfants, w sam raz na tę ,,mokrą” porę. Prosta, ortalionowa, powinna przetrwać zimowe spacery.
Zestaw małego weterynarza od Djeco. Nie wiem, co na to nasz kot, ale Julka na pewno będzie zachwycona!
Poza tym uroczy, pastelowy fartuszek ze sklepu ilookandcook.pl (dowiedziałam się o nim od Moniki, autorki bloga:)). 

fartuszek Ulster Weavers
Koniecznie coś do pokoju. Ponieważ Julia bardzo pilnuje porządku zastanawiam się nad miękkimi koszami na zabawki: Effii lub którymś marki 3Sprouts z oferty studiopetito. Obydwa są bardzo pojemne i każdy w innym stylu. Effi jest przytulny i dziewczęcy, może służyć również starszej dziewczynce, natomiast kontenery ze zwierzakami są urocze, ale bardziej dziecięce… Nie wiem… Chciałabym, żeby to była inwestycja ,,na dłużej”, więc chyba delikatnie wybadam Julkę:)
Ostatni prezent to cotton ball lights. Miękkie, pastelowe, bawełniane kule otulą łóżeczko Julki. Teraz, kiedy tak szybko się ściemnia efekt unoszących się światełek będzie trwał dłużej:)!

Miłosz to mały sportowiec i odkrywca. Do tej pory nie rozstawał się ze swoją hulajnogą Maxi Micro, ale w tym roku chce się nauczyć jazdy na deskorolce.
Pomożemy spełnić Jego marzenie:)

Myślę, że spodoba mu się deskorolka Fish Skateboards w intensywnym zielonym kolorze. Ja się na tym nie znam, ale to podobno powrót kultowej w latach 70. marki.


Dla aktywnego siedmiolatka koniecznie ,,nerka”. Wybrałam tę od BoskasTeddies.
Bluza z kapturem od kuklo. Fajnie osłania szyję, w sam raz dla… przewrażliwionej na punkcie ciepła i zimna mamy;)
Chcemy również kupić bidon, ale tego poszukamy w jakimś specjalistycznym sklepie sportowym.

Oprócz tego standardowo pod choinką znajdą się książki. Miłosz dostanie ,,Przygody Tomka Sawyera”, natomiast półkę Julki uzupełnią kolejne części ,,Charlie i Lola”. Pod choinką znajdą się też oczywiście ,,Mapy”. Ta książka to wspólny prezent, na pewno będzie aktualna przez długi czas.

14 Comments

  1. Cotton ball polecam wszystkim… kupiłam je w tamtym roku, kiedy Po była mała i zdarzało się jej leżeć w łóżeczku, więc tak leżała sobie i się w te kule wpatrywała (lepsze niż karuzela nad łóżeczkiem), potem miała etap zgniatania kulek, a teraz służą nam jako lampka nocna… jak chcę zobaczyć w nocy czy wszystko u niej w porządku to zapalam kuleczki i wiem, że nie obudzę jej światłem, które dają, a mi troszkę drogę do niej oświetlą…

  2. sweetmilieu says

    Oj Monika ten Twój cykl!! I Co za cudne zabawki, morze inspiracji:) A cotton ball lights już do mnie jadą choć jestem dużą dziewczynką:)

    • Marysia, rób notatki na przyszłość. Chociaż patrząc na to, jak się wszystko zmienia, ile pięknych rzeczy pojawia się co roku, ciężko przewidzieć co nas zachwyci i czym za kilka lat będą bawić się dzieci, jakie książki będą ,,modne”. Ja sama czuję się jakbym na nowo odkrywała dziecięcy asortyment i zdarza mi się powiedzieć, że ,,jak Zoja była mała”, to takich rzeczy nie było. A ma dopiero 3 lata! Przerażające!

  3. Nina, piłka jest cudna, polecam! My już ją mamy, Liwka dostała w prezencie mikołajkowo-urodzinowym:) piłeczka obracając się robi super wrażenie-baletnice wyglądają, jakby tańczyły:)) Poza tym, co dla mnie najważniejsze, nie zawiera szkodliwych substancji, typu BPA itp. A książeczkę Zakamarków również mam na swojej liście:) uwielbiam ilustracje Benjamina Chaud, który tworzy też przecudne projekty dla Djeco!🙂

  4. aga jaga says

    chciałam powiedzieć, że ja już wariuję od ilości tych super rzeczy, o których tutaj mowa!:)) i ciągle weryfikuję tę moją listę i dziś myślę na poważnie o tej piłce w baletnice:)

Skomentuj

