EVERYDAY STYLE
Comments 38

wszyscy mają Riska

… ma i Bianka! Bez wątpienia jest to jedna z naszych ulubionych marek, a mała szara to już kultowa sukienka.
Każdy ich projekt to dowód na to, że można łączyć współczesny wygląd i ponadczasowy styl.
Poza tym dziewczyny swoją ostatnią akcją Risk is pregnant nadały nowego znaczenia modzie dla aktywnej, przyszłej mamy. Miejski klimat, wygodne kroje i dobra jakość Riska to zalety, które doceniam od kilku tygodni. Tym bardziej, że jestem już mamą dwóch, równie aktywnych dziewczynek.
Najważniejsza jest jednak idea, że termin przydatności szarych sukienek, spodni i płaszczy nie kończy się wraz z upływem dziewiątego miesiąca.

Risk made in warsaw

sukienka – mała szara, Risk for kids
opaska – Talc

38 Comments

  1. Cudownie!
    Piękna Bianka w pięknej sukience:) Mnie Risk też przekonuje.

    P.S. Nie orientujesz się czy można jeszcze dostać gdzieś te opaski? Bardzo mi się podoba ten model, a moja Jula lubi opaski:)

  2. mam i ja🙂
    a sukienka do Bianki pasuje idealnie!
    ja ją lubię zakładać do spodni. no i rzeczywiście jest bardzo wygodna

  3. Jakie kochane pierwsze zdjecie Bianki.
    Fakt, wyglada slodko w tej minimalistycznej sukieneczce, ale mnie risk nie porwal…Dlugo by pisac, a po co?
    Natomiast bluzka dla ciezarnych, gdzies rzucila mi sie w oko i rzeczywiscie wygladala atrakcyjnie.
    Swoja droga namnozylo sie tych szarych, dresowych firm ! Czapy a’la flawless, szerokie kiecki i spodnie z obnizonym krokiem spotyka sie co rusz.Czy tylko mnie rzucilo sie to w oczy?

    • Nie tylko Tobie!😉

      Ostatnio natknęłam się na firmy Pola & Frank oraz mniej popularną, a tym samym tańszą Puszek…i co u nich mamy? Szare dresowe bluzy, sukienki, duże czapki i kominy, spodnie z obniżonym krokiem i tak dalej…
      Lubię taki styl, ale zaczyna mnie to trochę nudzić i irytować.

      Czytałam gdzieś, że pokolenie naszych dzieci będzie pokoleniem szarej bluzy właśnie, może stąd ta mnogość firm, które mają ją w swoim asortymencie😉

      A z Riska dla dzieci, najbardziej podobają mi się mała szara i szara maxi, bardziej przekonuje mnie ich kolekcja dla dorosłych.

      • Heheh nieźle, myślałam, że to ja jestem pokoleniem szarej bluzy;) a poważnie, są pewne kultowe ubrania o których nigdy nie myślę w kategorii trendu (szara bluza, mała czarna). Co innego wariacje na ich temat. Rynek jest duży i jak widać dla każdego znajdzie się miejsce. Pozostaje kwestia co my z tego wybierzemy:) Ja kieruję się swoją estetyką, niezłą jakością i wygodą ubrań, szukam takich, które przetrwają więcej niż jeden sezon, ale też nie spodziewam się cudów. A czas zweryfikuje, które marki dadzą radę.

    • Jak to po co? Żeby poznać różne opinie:) I nie tylko Twojej uwadze nie umknął ten szary trend, ja jednak pozostaję wierna dwóm markom, które mają wszystko czego szukam – Risk i Kids On The Moon:) Uwielbiam glam dresy i szarego kapturka. To samo z baldresówą i małą szarą. Stylowe i mimo sportowego charakteru bardzo kobiece (w przeciwieństwie np. do sukienek Flawless, które lubię na dzieciach, ale na mamach już niekoniecznie). Kids natomiast zachwyca od początku do końca, wciąż czekam na więcej. ps. a wiesz, że nie mamy szarej czapki?!;)

      • sweetmilieu says

        A ja np. nie wyobrazam sobie juz zycia bez bluzy Flawless, bo jest mega wygodna,przez ten wielki kaptur i wielka dziure na glowe (nie zebym miala wielka glowe, wrecz przeciwnie), ale zakladam ja w mig i sciagam do karmienia, kiedy Mati sie spieszy, bo przeciez juz teraz natychmiast musi dostac jesc!;) i czekam na granatowa bardzo, ale ja w ogole troche dresiarka jestem i lubie worki na ziemniaki wiec dla mnie Flawless jest idealne..ale baldresówa…mmm na lato do japonek.. A Bianka wyglada bardzo dziewczeco, kobieco wrecz:)

        • Widziałam Cię w tej bluzie, ma swój klimat, no i jak sama piszesz, jest praktyczna;) W przypadku Flawless chodzi mi głównie o sukienki dla mam.

      • Byc moze nie powinnam byc taka na nie,skoro nawet nie mialam okazji widziec na zywo? Przyznam,ze na poczatku sie napalilam,a potem nagle zaczely wpadac mi w oko identyczne kroje i zrezygnowalam,tym bardziej ze nie byli konkurencyjni cenowo.Aha,pamietam jak ogladalam program w tvn z riskiem i jakos tak to sie wszystko w jedna szara mase zlalo (to mowi ta ktorej dom chyba w 1/3 szary jest) i niezbyt podobalo w jaki sposob uklada sie na dzieciach.
        Ja tez pozostaje wierna kotm szczegolnie ze nigdy sie nie zawiodlam i jakosc „miodzio”.Niby samo kotm w 100% odkrywcze nie jest bo jakby sie uparl to mozna szukac podobienstw w gro czy emile et ida ale do mnie przemawia.
        Kiedy jednak po raz dziesiaty widze w ofercie czape a la flawless…
        A czapke moon mamy i uzywam jej chyba najczesciej bo jest sportowa ale dziewczeca.

  4. Hellokarabo says

    Bardzo mi sie podoba, czasem chcialabym zeby moja corka byla blondynka🙂 albo niech risk zrobi serie w jednym cieplejszym kolorze, moze byc nawet czerwony (taka sukienke w czerwieni porwalabym od razu🙂
    Bianka wyglada super, juz z Zoja obie wygladaja bardzo profesjonalnie :))
    P.S. jednak zachwycila mnie mysl posiadania takiej sukienki w czerwieni + moje male afro i na jesien jak znalazl do kaloszy, plaszcza itp hehehe🙂

  5. hehe faktycznie pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Risk spodobał mi się od Twojego pierwszego przedstawienia tej firmy. Baldresówa i Mała szara to dla mnie hity, ale cena dla mnie jest dość wysoka. Nie umiem się przełamać do kupowania drogich ubrań. Jedynie na buty i kurtki dla Agaciny nie szkoda mi kasy. Jednak każde „zerknięcie” na Risk, a zwłaszcza Twoje dziewczyny w nich, to kolejny krok w kierunku zakupu…

    no a teraz czekam na Twoją odsłonę Risk is pregnant🙂
    Pozdrawiam!

    • U mnie to się kalkuluje, będą ją nosić co najmniej dwie dziewczynki (pierwotnie sukienka i tak miała trafić do Zojki, ale dziedziczenie ograniczyłam do pary Bianka – Gaja;)) Myślę jednak, że nawet z jedną córką warto czasami kupić coś tylko dlatego, że bardzo nam się podoba:) Proponuję baldresówę, z niej Agatka na pewno szybko nie wyrośnie!

      • Kusisz, kusisz… a lato la da moment… tylko komu ją potem oddam😦 Tak Ci zazdroszczę, że dwie córki masz i jeszcze jedna w drodze. Nie wolno zazdrościć, ale ja już dostaję powoli frustracji😉 he he

  6. OdessaSaysAbracadabra says

    Monia a rozmiarowo to do jakiej firmy bys Risk porownala? Ja bym chciala Odessie zamowic na necie wlasnie ta sukienke ale nie jestem pewna jaki rozmiar wybrac? Odessa np w Zarze nosi 4-5 ale w Next juz jeden rozmiar w dol. Pomocy!🙂
    Super pierwsze zdjecie! Czy Bianka ma brazowe oczy ? x

  7. I ja mam małą szarą. A w zasadzie mamy obie – ja i córa, ale jej jeszcze ciut za duża. Za to moja to strzal w dziesiątkę! Z niecierpliwością czekam na wiosenna kolekcję Riska

  8. Czyli nie jestem jedyną którą ‚irytuje’ wszech-obecny-dres🙂 bardzo podobają mi się niektóre pozycje tych firm, ale nie na wszystkich dobrze wyglądają. Niestety… mierzyłam czapki, spodnie moim chłopakom i wyglądają nieciekawie, niestety są pewne typy urody którym dany krój wybitnie nie pasuje. Więc na siłę kupować nie będę żeby tylko był flawless, czy inna marka. Choć nie ukrywam, że dla dziewczynki kilka ubranek z chęcią bym widziała. Co do opasek to jeśli mogę Wam polecić – minkki.pl, znajdźcie ich stronę na fb, w galerii jest przegląd Ich produktów i ewentualnie skontaktujcie się z Właścicielami, bo wiem że marka trochę uśpiona ale mają cudowne ubranka dla dzieci. Na pewno mają tam czarną opaskę, podobną do tej, którą ma Bianka🙂 pozdrowienia

  9. Piękna ta sukienka, a na Biance wygląda jeszcze piękniej🙂 Ciekawa jestem już jak będzie wyglądała Gaja… bo Bianka i Zoja mimo tego samego koloru włosków bardzo się różnią wyglądem, do kogo są podobne? Mam nadzieje, że pokażesz nam się cała w odsłonie ciążowej🙂 pozdrawiam

    • Bianka jest podobna do taty, Zoja do mnie, tylko lepsza wersja;) Tak przynajmniej mówią, ale i my sami to widzimy. Jakby nie było, na pewno różnią się od siebie i zawsze śmieszy mnie kiedy słyszę, że są identyczne heheh. To pewnie przez te blond włosy – wypadkowej moich rudych i ciemnych taty;)

      • Pokazalas siebie tylko kawalek, ale juz wtedy od razu pomyslalam, ze zoja jest do ciebie bardzo podobna.Taty nie mialam okazji widziec, nawet w kawalku ha ha, ale poniewaz Bianka tak rozni sie z Zoja, obstawialam ze poszlo jej w genach po nim;) Mnie zawsze smieszy, kiedy ludzie mowia o podobienstwie mojej corki do jej kuzynki (na pewno widzialas kiedys te druga na blogu).Moim zdaniem nie maja wspolnego nic!No oprocz tatusiow blizniakow;)

  10. Agata says

    właśnie ją oglądałam na stronie Pakamery a tu już Bianka ma na sobie :):) wygląda bardzo fajnie!

  11. aga jaga says

    Bianka świetna, ale jak to mówi znane powiedzenie: ładnemu we wszystkim ładnie:))
    A ja jestem ciekawa co dziewczynom, nie tylko Twoim, ale wszystkim „naszym”, których mamom zależy na tym co mają na sobie, zostanie na przyszłość, tzn czy przejmą styl mamy, czy będą miały podobny gust, czy uda się ominąć fascynację wszechobecnym różem i cekinami? …

  12. Marta says

    Bianka super, 1. zdjecie nadaje sie na duzy format. Mnie w Risku podobaja sie kroje, ale material juz mniej, jest troche za sztywny i gniotacy:/ a np flawless jest mieciutki, ale moze z takim „dresem” nie da sie uzyskac takich zakladek?
    ps. a czy znacie i nosicie Kuklo? Sa super, miekkie, fajne kolory

  13. To niesamowite jak piękne rzeczy wyszukujesz. Dzięki Tobie można dowiedzieć się o istnieniu wielu genialnych marek i sklepów, o których gdyby nie Ty – w ogóle nie miałoby się pojęcia, że istnieją! Pozdrawiam i udanej reszty weekendu!

    • No co Ty! Sama zobaczysz jaki bogaty jest rynek dziecięcy kiedy będziesz szukać rzeczy dla Marceliny:) Zresztą na pewno już to widzisz. Ja przed urodzeniem Zoi słyszałam tylko o Smyku i Mothercare, to był zupełnie nieznany świat. Pamiętam kompletowanie pierwszej wyprawki… diametralnie różnej od tej, którą przygotowuję dla kolejnej córki:)

  14. Witaj, jestem wierną czytelniczką🙂..idealna stylistyka,urok i świeżość- to lubimy:) Sama jestem mamą 2,5 latki Bianki( ubiera się sama i sama wybiera w co..ehem) więc chetnie podpatruje inspiracje..ale ‚home decor’ to moja wielka pasja..moge liczyc na więcej zdjęc pokoju dziewczynek? Pozdrawiam ciepło Aleksandra

    • Ale nam miło! Moja Bianka też już jasno wyraża swoje potrzeby i upodobania, czasami jest śmiesznie, czasami strasznie, ale cenię każdą własną inicjatywę;) Zdjęcia pokoju tak, tak, tak! Postaram pokazać się coś więcej niż jego fragmenty:) pozdrawiam!

  15. milupka says

    ani się człowiek obejrzy a tu już gazylion komentarzy!
    Bianka jest niesamowita, ma taką osobowość że wystarczy jej prosta szara sukienka, żeby błyszczeć:) ekstra brownie points dla mamy za niewyprasowaną! <3<3<3

    a propos "szarych bluz" – po latach wyszukiwania ekstrawaganckich, wzorzystych perełek ubraniowych naprawdę doceniam prostotę, co więcej moje dziecko woli ją 100 x bardziej od wymyślnych guziczków, szczypanek, mankiecików i bufek, które tylko ją uwierają i utrudniają ubieranie.

    nie dziwi mnie też specjalnie, że te nowe marki ubraniowe szyją w większości proste ubrania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się z tej samej beczki. chodzi nie tylko o wygodę i swobodę ruchów dzieci ale też o koszty. każdy kolejny "bajer" kosztuje dodatkowe pieniądze a szwalnie wyceniają uszycie ubrania w zależności od stopnia skomplikowania.

    i ostatnie trzy grosze w sprawie naśladownictwa pomiędzy firmami, niedawno Hiena zauważyła, że wójcik naśladuje monnalisę, potem dyskutowałyśmy o tym, że zara "zrzyna" z luksusowych marek a potem u mnie o frapującym podobieństwie lalek Pani Pieski do lalek Revoluzzzy. wszystko już było, twórcy się nawzajem inspirują, naśladują, a czasem po prostu wpadają na te same pomysły w podobnym czasie. nie przeszkadza mi to, jeśli nadają temu jakiś indywidualny rys albo rozwijają to w stronę czegoś bardziej unikalnego. nie wiem jak wy, ale ja jestem bardzo ciekawa, jak się będą rozwijać te polskie marki i czy za 5 lat nadal będziemy wszyscy zrobieni na szaro;)))

Skomentuj

