EVERYDAY STYLE
Comments 44

Księżycowe buty

Niezastąpione w górach, ale równie praktyczne w zasypanym śniegiem mieście. Jedni je uwielbiają, inni krytykują, ale nikt nie pozostaje obojętny na ,,kosmiczny” wygląd Moon Bootów.
Nie oceniam ich w kategorii ładnych czy brzydkich, dla mnie mają w sobie coś fajnego, a w przypadku dziecięcych rozmiarów, nawet uroczego. Przede wszystkim jednak są niesamowicie praktyczne: ciepłe, wygodne i nieprzemakalne, utrzymują stałą temperaturę nawet na kilkunastostopniowym mrozie. W nich nie da się nie lubić zimy!
W tym roku swoją pierwszą parę dostała Zoja. Tak długo czekała na wymarzone śniegowce, że po kilku potknięciach w domu stwierdziła jedynie ,,trochę się przewracam, ale i tak są idealne!”. Piszę o tym, bo chodzenie w Moon Bootach to nie bieganie w trampkach, do tego trzeba się przyzwyczaić, pamiętając, że najlepiej sprawdzają się na dużym śniegu. Kiedy taki spadł, Zojka poruszała się w nich swobodnie i z wdziękiem.

Moon BootMoon BootMoon BootMoon BootMoon BootMoon BootMoon Boot

płaszczyk – Obaibi
legginsy – Calzedonia
bluza – Kids On The Moon
czapka – Accessorize Monsoon
szalik/komin – Tommy Hilfiger
rękawice – Thinsulate

44 Comments

  1. Idealnie to ujęłaś – „mają w sobie coś fajnego”… sama takich bym nie założyła, ale na maleńkiej nóżce wyglądają uroczo🙂 i też się do nich przymierzamy!

  2. Ja należę do tych, co nie przepadają:) ale ale.. muszę przyznać, że nie widziałam ich nigdy na dziecięcych nóżkach i chyba zmienię zdanie, bo na Zojce wyglądają wdzięcznie!:) i super kolor wybrałaś (czy to wybór Zoi?:)

    • Powiedzmy, że kolor to kompromis między tym co Jej się podobało, a moim portfelem – Zoja chciała czarne, ja znalazłam w likwidowanym sklepie shaffashoes ,,prawie” czarne (czyli granatowe) za 1/3 ceny:) Ale podejrzewam, że cieszyłaby się tak samo nawet gdyby były limonkowe;)

  3. Hmmm… Na nodze nie wyglądają źle. Ciekawe właśnie jak się chodzi. Może spróbujemy w przyszłą zimę. Póki co mamy śniegowce salomonowe i te też się doskonale na śniegu sprawdzają, a co jak co mamy na czym próbować🙂

  4. Hellokarabo says

    Haha, ostatnie zdiecie mnie rozwalilo🙂
    Co do butow, to na zime zakupilysmy Oli kozaki Timberlanda (ale nie takie jak maja raperzy w amerykanskich teledyskach🙂 ), tylko gdzie ta zima? Ani razu z nich nie bylo uzytku, plus ma jeszcze buty na snieg z Nike, ale cala zime przechodzi w tenisowkach..
    Mysle, ze takie Moon Booty to tez dobre wprowadzenie do butow narciarskich?🙂

    • No cóż, nie pocieszycie się zimą, za to macie permanentną jesień;) Bianka, dopóki nie ma śniegu, też biega w trampkach – na zimę kipuję ocieplane. Ola jeździ na nartach albo zamierzasz Ją nauczyć?

      • Hellokarabo says

        Tak, mielismy jechac w tym roku, ale plany sie pokrzyzowaly, mamy wszystko przygotowane, brakuje tylko czasu🙂 ale bardzo bym chciala zeby podchwycila bakcyla na ten sport🙂

  5. milupka says

    foty takie, że od razu człowiek ma ochotę wyjść na dwór! moonboots są naprawdę kosmiczne i komiczne, ja bym w nich nie chodziła bo nie jestem aż tak oddaną zimie osobą, raczej przebiegam z jednych drzwi do drugich ale możliwe, że Mila kiedyś dostanie parę, szczególnie jeśli w grę będzie wchodził wyjazd na narty🙂 w tym roku uciekamy w ciepłe kraje!

    • Z tym przebieganiem widzę siebie… zanim urodziłam dzieci:) Dopóki spacery są wpisane w naszą codzienność, musi być ciepło i praktycznie, a tam gdzie się da również ładnie;) Ale weźmy takie rękawiczki – w sklepach śliczne kotki, króliczki, wełniane, angorkowe, głowa boli od nadmiaru kolorów! I na czym się kończy? Ortalionowe grube rękawice po łokcie, w których dzieci wyglądają jak kraby heheh

      • tak, skąd ja to znam! Długich rękawiczek po łokcie szukałam bardzo długo i do tej pory nie znalazłam. Doprowadzają mnie do szału krótkie rękawiiczki, które podczas zabawy spadają albo się podwijają i nadgarstki są oblepione śniegiem. W końcu zrobiłam je sama, wycinając obcisłe rękawy z dzianego sweterka. I zakładam pod krótkie rękawiczki. Czasami ładne nie znaczy dobre!

        • Ja dziewczynom kupiłam Thinsulate w H&M i drugą parę takich samych w KappAhlu! Super, na polarku, rozpinane, więc bardzo łatwo się zakładają:)

      • milupka says

        no, wyjeżdżamy w takie bardziej ciepło niż gorąco, do domu przyjaciół na południe Hiszpanii.

  6. gosik says

    ach jak ja lubie te zimowa aure🙂
    dziewczyny jak zwykle cudne! my poki co mamy SORELE wytrzymale do -32 ‚C sprawdzaja sie na snieg jak i na chlape(bo polowa to guma)no i wlasnie czekamy na inne tym razem JACK WOLFSKIN i pewnie tez bedziemy z nich zadowolone😉
    pozdrawiamy

  7. jowita says

    Od niedawna śledzę tego bloga i jestem nim zauroczona🙂 a właściwie to tymi dwoma małymi kwiatuszkami ze zdjęć:) czy kolor bucików to czerń czy granat? i jak rozmiarówka bo zakupie takie na przyszły rok dla mojej miniuni

  8. gosik says

    ach jak sie sprawdza ta puchowka ze zary?czy one wypadaja na wieksze rozm?mysle nad nia ale czy rozm 2-3 98cm byly ok na 96cm dziewczyne?bo wy widzialam ze macie 4-5lat wiec juz sie pogubilam🙂

  9. Mam identyczne i kocham całym sercem. I przyznaje, że nie tylko na nartach używam ale na co dzień zimą też. Zojka na pewno będzie zadowolona!

  10. Fantastyczne butki, wyglądają świetnie i na pewno są super ciepłe … ten post uświadomił mi jak bardzo mi brakuje zimy tu w uk … szczególnie teraz jak mój synek będzie dorastał …

    • Gdyby zima wyglądała tak przez trzy miesiące byłoby wspaniale. Sama coraz częściej doceniam nasze cztery pory roku i tę tóżnorodność – w przyrodzie i w pogodzie:) Niestety większość czasu jest po prostu szaro i mokro, dlatego z dziewczynami szukamy miejsc gdzie zima naprawdę zachwyca. Mieszkamy obok rezerwatu przyrody, tam ścieżki wydeptujemy sami:)

  11. zorzeta says

    Ja akurat nie naleze do wielbicieli Moon Bootów, ale mówię to o wersji dorosłej. Zupełnie inaczej wyglądają na dzieciakach. Zoja wygląda w nich przesłodko. Na pewno cieplutko i suchutko jest w nich. Ciekawe czy spodobałyby się Jagodzie…

    • To prawda, Zojka do domu wróciła jedynie z czerwonym nosem i chyba on zmarzł najbardziej;) A buty są dla niej fajnym gadżetem, myślę, że większość dzieciaków traktuje je jak coś niezwykłego, zabawny element stroju. Ale Z. najbardziej docenia, że jest w nich super ciepło i może wejść w najgłębszy śnieg:)

  12. co do wygody w chodzeniu – każde śniegowce czy cieplejsze buty zimowe wymagają… treningu😉 te świetnie się prezentują!

  13. sweetmilieu says

    A ja jestem absolutnie na tak w kwestii moon bootsów zarówno w wersji dla dzieci jak i dla dorosłych, zresztą „zimnomi” to moje drugie imię więc wszelkie dodatkowe ogrzewanie jest mile widziane. poza tym uważam, że wyglądają świetnie, szczególnie do rurek, no i teraz mogę napisać (znowu) tak! Odkąd wychodzę na zimowe spacery z Matyldą są niezastąpione! Wcześniej również lubiłam zimę zza okna i korzystałam z niej głównie od drzwi do drzwi:) Zojka wygląda mega stylowo, zastanawiam się tylko czy zmieściłaś jeszcze rajstopki pod te leginsy?

    • Dziękuję:) nazywanie się fotografem byłoby nie fair w stosunku do ludzi, którzy poświęcili się fotografii zawodowo i ich wiedza wielokrotnie przewyższa moją, ale na pewno robienie zdjęć stanowi dużą część mojego życia:) robię sporo ,,sesji” indywidualnych – rodzinnych, czasami komercyjnych i sprawia mi to ogromną frajdę. Do tej pory zaskakuje mnie każde nowe zlecenie, tym bardziej, że w większości ludzie oczekują tego co na blogu, chcą sfotografować swoje życie:) to jedna z rzeczy, którą zawdzięczam kaszce!

      • Agata says

        jak ktoś kocha to co robi, to później są takie piękne efekty🙂 Twoje zdjęcia, nie wiem jak to nazwać, są takie czyste, tak wyraźnie widać, co chcesz pokazać, przekazać… i jeszcze te zatrzymanie czasu, chwili…
        nie wiem czy coś zrozumiałaś z mojego „wywodu myślowego” :D:D sama się czasami nie rozumiem😀
        życzę Ci dużo fajnych zleceń🙂

  14. Ja jestem w 300% na tak. Nie wiem co może w nich być odstraszającego? Są rewelacyjne. Agacina ma podobne, ale mniej sportowe, bardziej w stylu yeti, tylko z Zary. Też na kauczuku, w środku z dodatkową „skarpetką” z futerka, na wierzchu też futerko i jesteśmy mega zadowoleni. W tamtym roku kupiłam śniegowce sportowe z Adidasa i Agatka po dłuższych spacerach płakała, że ją nóżki bolą i po dwóch takich sytuacjach skapowałam, że ona po prostu marznie! Teraz mamy święty spokój i zero płaczu, że zimno. Fakt, najpierw Agacina przechodziła „naukę” chodzenia w tych butach i ubaw mieliśmy po pachy, ale naprawdę warto. Sama też przymierzam się do kupna takich, zwłaszcza, że trwają wyprzedaże.

  15. No cóż, masz rację, nie można księżycowych butów rozpatrywać w kategorii ładne czy nie. Te malutkie mają w sobie nawet coś fajnego. Co do zimy jakoś nigdy nie miałam do niej niechęci, aż do czasu jak przez toponiejące śniegi zaczęło nam lecieć na głowę, a pług skasował nam samochód zaparkowany poprawnie na parkingu. Ale tej zimy, mimo zasypania, polubiłam śniegi na nowo. Radość chłopaków z wyjścia na spacer po śniegu jest po prostu bezcenna:)

      • A jak oceniasz Nikona 3100? używałaś standardowego obiektywu? ja jestem amatorką, a zastanawiam się nad nikonem 3100 lub którymś sony, bo to jest w przedziale finansowym dostępnym dla mnie.

  16. aga jaga says

    My moonbuty mamy już drugi sezon – to ich zaleta, ze rozmiar jest 23-26, więc najpierw wchodzi mniejsza nóżka, a rok później większa, bo one są miękkie w środku i się dopasowują do kształtu stopki. I moim zdaniem są świetne – i wyglądają dobrze, i super spełniają swoją rolę! Zimą nie ma nic fajniejszego od dobrej zabawy na śniegu, a jeśli zmuszeni jesteśmy tylko myśleć o tym, że zimno i mokro to się odechciewa zabaw. Brrrr… Bo, jak to mówią ludzie północy – nie ma złej pogody, jest tylko nieodpowiednie ubranie;)

  17. Przepraszam za to tajemnicze „F”, ale jak widać robienie wpisów na blogach na tablecie nie jest moja mocna stroną😉. Wracając do urwanej myśli- miało być- fajowe buty!🙂 no i z Maliną wtulającą sie na sile nie dam rady rozpisywać sie wiecej😉. Zojka śliczna!

  18. Marynia says

    A w czym Mamusia biega w takie mrozy? Może kochana podpowiesz gdzie mogą się młode mamy zaopatrywać w fajne ubrania, buty, dodatki?

    Uściski z Krakowa

    eM

Skomentuj

