EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 28

Moi Mili, królewna Zoja!

Bardzo cenię marki, które wkładają odrobinę fantazji i bajkowego świata w swoje kolekcje. Takie, które mają świadomość, że projekty kierują do najmłodszych i najwdzięczniejszych odbiorców – szalonych, kreatywnych i pełnych nieposkromionej energii dzieci. Jedną z nich, Noe&Zoe, stworzyły w 2011 roku dwie berlińskie projektantki.
Ich jesienno-zimową kolekcję możecie obejrzeć tutaj. To, co na pewno wyróżnia ją spośród innych, to neonowe paski i gwiazdki, dwa dominujące na ubraniach wzory. Nie zaskakują natomiast proste fasony. Mam wrażenie, że powoli przestają być atutem, a stają się standardem, w końcu wygoda dzieci jest dla rodziców priorytetem.

Dzisiaj jednak chciałabym się skupić na akcesoriach – według mnie to najmocniejsza strona kolekcji.
Markę Noe&Zoe poznałam w grudniu. Wtedy w jednym z francuskich sklepów internetowych zobaczyłam ich piękną, bawełnianą, różową koronę – Zoja codziennie prosiła o taką w listach do Św. Mikołaja.
W spełnieniu Jej marzenia pomogła mi Klaudia z Moi Mili, o której pisałam tutaj. Utalentowana i otwarta na nowe projekty stworzyła fantastyczną, dopracowaną w najdrobniejszych szczegółach koronę. ,,Moi Mili”, królewna Zoja!

A i tak wszystkie zasługi poszły na konto Św. Mikołaja.

body – H&M All for Children
tutu – Kids On The Moon

28 Comments

  1. sweetmilieu says

    Świetny pomysł z tą koroną, czuję, że Klaudia będzie mieć nowe, stałe zamówienie:) Zoja jest przecudna, trudno oderwać wzrok, zdjęcie jak patrzy w górę z przyjemnością bym sobie wydrukowała.. I to body hm piękne! Nie widziałam takiego u nas, są malutkie?

    • Marysia, pamiętam minę Zoi kiedy rozpakowała prezent, nie wiem czy kiedyś widziałam u Niej TAKI uśmiech:) Wiele rzeczy Ją cieszy, ale o koronie marzyła od miesięcy! Klaudia wykonała cudowną pracę:)

  2. Piękne zdjęcia, Zoja jest bardzo fotogeniczna!
    Świetny pomysł z uszyciem korony z materiału, że też ja wcześniej na to nie wypadłam, jak zwykle inspirujesz:)
    A to wycięcie na plecach w bodziaku mnie zachwyciło, wcześniej ignorowalam ten ciuch, choć wzór we flamingi mi się podoba, a teraz aż chce się go mieć;)

  3. Hellokarabo says

    Taka korone bym chciala, ale niekoniecznie wiazana z tylu bo poprostu nie utrzyma sie na glowie🙂
    Ale Zoja jak zawsze nie zawodzi, zawsze sliczna i usmiechnieta🙂

      • Hellokarabo says

        Moze jeszcze fioletowa🙂
        Mam za 2 tyg jechac na urodziny do kolezanki Oli, dress code: rozowe ksiezniczki🙂 mysle nawet zeby do tutu zalozyc koszulke w tygrysy mini rodini hehehe🙂 ale korona by sie super nadala zamiast tego plastikowego kiczu co jest w sklepach.. :))

  4. Zagladam od tygodnia i powoli oglaszam bankructwo. Zawartosc Dyniowej szafy multiplikuje sie bez opamietania (mojego)🙂
    Dziekujemy za inspiracje, gdyby szukal mnie tu malzonek wymachujac wyciagiem z kont bankowych, prosze powiedziec, ze nigdy-ale-to-przenigdy mnie tu nie bylo!

  5. My szykujemy dla Lenki koronę na urodziny, to już za tydzień w piątek🙂 Miała być tekturowa, ale zainspirowałaś mnie, żeby pokombinować, a może zostanie na dłużej.

    Rewelacyjne body! Umknęło mi w H&M, to nowa, obecna kolekcja?

    Do znudzenia: piękna Zojka!

    • Kombinuj! Ja do ostatniej chwili zwlekałam z zamówieniem korony z filcu, w nadziei, że znajdę coś cudownego i tak się stało:) A body jest z limitowanej kolekcji H&M i UNICEF – All For Children. Pojawiła się chyba na przełomie października i listopada, ale bardzo szybko zniknęła. Kupiłam dosłownie kilka rzeczy:/

      • Chciałam sama, własnoręcznie wyprodukować z filcu🙂 Nie wiem, co z tego będzie, bo nie mam maszyny, tylko rączki, igłę i nitkę, ale lada dzień wybieram się do magicznego sklepu i zobaczymy. Na pewno się pochwalę, jeśli się uda oczywiście😉
        Tak mi się wydawało, że była jakaś limitowana kolekcja H&M, która mnie ominęła, bo nie pierwszy raz tę nazwę widzę. Do nas chyba nie trafiła.

      • paulinakrasa says

        I zrobiłam koronę! Ja, dwie lewe ręce! Nawet Teściowa była w szoku😉 Całkiem się profesjonalnie prezentuje i jest dość solidna. Nie wiem tylko, czy odważę się ją pokazać😛

    • ah te korony…i ja myslalam o jakiejs dla lily.No i nie pierwszy raz wpadamy na podobny pomysl.Pamietasz jak zobaczylas u mnie na blogu mala w zestawie ze spodniami kotm?Kiedy napisalas, ze Zoja miala na sobie niemal identyczny zestaw?To ja moge teraz powiedziec to samo, bo tez to body skojarzylam z tym kolorem tutu…
      Paulina-jesli chcesz to moge w czwartek zobaczyc, bo u nas wisialo jeszcze kilka rozmiarow tego body.Ostatnio masowo kupowalam dla wirtualnych znajomych domki z tej kolekcji, bo zalegaly.Wiem ze body z flamingami rowniez wisza, wiec jak jestes zainteresowana to daj znac;) Ja strasznie pluje sobie w brode , ze kiedy pojawila sie kolekcja to nie chcialo mi sie isc do kasy zaplacic za rajtuzy z flamingami i pomyslalam innym razem, a potem zapomnialam, bo hm rzadko odwiedzam.(wlasciwie tylko jak rajtuzy kupic mam.czy inne akcesoria).gdyby komus wpadly do reki takie rajtuzy to poprosze o cynk;)

      • paulinakrasa says

        Kurcze, Ewa, że też ja ten komentarz przegapiłam! Jasne, że zobaczyć! Teraz to już pewnie za późno, ale jakbyś była następnym razem…
        Pozdrawiam!

  6. Ciekawa marka, a nazwa bardzo pasuje do Zoi:) Mi gwiazki kojarzą się też z marką Zef. Korona, flamingi świetne i piękna Zoja na piątym zdjęciu! Ja też miałam w ręku to body, ale odłożyłam na półkę, tak jak spódniczkę, której żałuję:/

  7. Też jestem mama Zoi tylko troszkę starszej…:) widzę spore podobieństwo tych szalonych istotek :)) to energiczne i żywiołowe dziewczynki🙂 Masz cudowne dzieci…będziemy zaglądać regularnie🙂

  8. aga jaga says

    Świetny pomysł i wykonanie!! My mamy w domu pufkę w jej wykonaniu i też ją lubimy. A Zoja wygląda ślicznie:)

Skomentuj

