EVERYDAY STYLE
Comments 16

kids on the moon – no gravity

Wygląda na to, że po wspaniałym debiucie w maju zeszłego roku, marka Kids on the Moon będzie kojarzona również z wielkimi centrami mody. Ich ubranka od niedawna można kupić w butiku w Mediolanie, a teraz także we Francji, na stronie mylittlesquare. Wkrótce do tej listy dołączy Norwegia.

Dziewczyny powoli i konsekwentnie budują swoją pozycję na rynku mody dziecięcej. Nie gonią za sezonami i zmieniającymi się trendami, ich kolekcje są przemyślane i spójne – stonowana kolorystyka oraz komfortowe i nowoczesne kroje. Dwie podstawowe linie, dla chłopców i dziewczynek w wieku od 2 do 10 lat, uzupełniają krótkimi, limitowanymi seriami.

Z przyjemnością przeglądam zagraniczne portale i blogi, na których piszą o naszych rodzimych markach. Polska już teraz kojarzona jest z fantastyczną modą i designem dziecięcym. Czasy, kiedy wyłącznie zagraniczne produkty były synonimem dobrej jakości i stylu, odchodzą w zapomnienie.
Trzymam kciuki, żeby teraz to nasze marki wyznaczały trendy w modzie.

Kids on the Moon Kids on the Moon Kids on the Moon Kids on the MoonZoja w najnowszej tutu w odcieniu Ice Pink! Do tego szary Cloud Top i bluza Mooncat.

16 Comments

  1. Ale zbieg okolicznosci bo wlasnie wczoraj odkrylam, ze sa takze na rynku francuskim😉 mam nadzieje, ze pozostana, bo jest tutaj (mieszkam we Francji) taki wybor w ciuchach, a i w cenach takze, niesamowite okazje mozna wylapac!

    Kids on the Moon swietna firma! nie tylko za wyglad, ale za jakosc, zaczynam miec dosyc sieciowek, ktorych jakosc spada, a ludzie sa wykorzystywani jako tania sila robocza, a co najgorsze takze dzieci!

    Chcialabym napisac moje spostrzezenie dt Polski, jeszcze tak niedawno, nie bylo nic fajnego dla dzieci na terenie naszego kraju, a teraz oryginalne i ciekawe firmy polskie plus swietne marki zagraniczne np na BANANAZ, ktore odkrylam u Ciebie😉 no to czas zaczac robic zakupy takze w Polsce😉

  2. Witam po raz pierwszy zdaje się:-)
    Piękne zdjęcia można znaleźć na waszym blogu!
    Odnośnie tematu głównego – to piękne, że nasze rodzime marki zaczynają sie przebijać w świecie! Ja mieszkam poza Polską i z obserwacji wnioskuję, że jako ludzie jesteśmy cenieni w obcych krajach – nie moge się podpisac pod panującymi gdzieniegdzie ( starymi moim zdaniem) opiniami, że obcokrajowcy mają o nas złe zdanie – to nie do końca prawda choć takich opinii można znaleźć najwięcej:(
    Wracając do mody – od kilku już lat ubieramy się w marki królujące w kraju gdzie mieszkamy i jestem bardzo mile zaskoczona coraz piękniejszymi pozycjami polskich projektantów…Mam nadzieję, że niedługo częściej będę je sprowadzać dla małej, na razie mam z tym pewien kłopot, zbyt wiele razy spotkałam się z opiniami, że sprzedawcy nie wysyłają poza Polskę – na szczęście dla mnie nie wszyscy:-)
    I naturalnie skazana jestem jedynie na zdjęcia katalogowe choć lubię przed zakupem podotykać i pooglądać ciuszki które mamy nosić:-)
    Tak więc kibicuję polskim firmom wchodzącym na zagraniczne rynki!
    Pozdrawiam

  3. OdessaSaysAbracadabra says

    Zoja jest cudowna, slicznie mruzy oczka jak sie usmiecha, bardzo sie zmienila ostatnio, chyba sporo urosla? A tak w innym temacie…bardzo fajna tapeta! To u was w domu? x

    • o właśnie o tapetę też chciałam spytać… chciałam ją mieć w kuchni… potem postawiłam na marimekko, ale cały czas mi chodzi po głowie… jest świetna także jako tło to zdjęć, co mamy okazję zobaczyć🙂

    • Tak, po moich entuzjastycznych mailach dotyczacych kotm ,ukazaly sie teksty na dwoch blogach holenderskich, a zaraz potem zaczali sprzedawac ubranka.Nie bedzie to ostatni holenderski sklep , ktory rozslawi te marke.
      kasiu, ale przy okazji!Co ja tu widze?Masz nowego bloga??I nic mi nie mowisz?;) Przeciez ja was tak sledze i sledze i tak bardzo lubie!super!

  4. Zoja to urodzona modelka🙂 Kids on the moon bardzo lubimy i zbieramy kase na zakupy🙂 Może kiedyś wspólna sesyjka?🙂 Tapetę mam taką do sypialni ( kiedyś będzie położona)🙂 firma Cole&Son, tapeta „Woods”🙂

  5. Dziś trafiłam pierwszy raz na Twojego bloga. Zoja – to drugie obok Nadziei ukochane imię dla dziewczynki:) Czekamy na chłopca na razie:)

  6. Paulina says

    Zoja jest śliczną dziewczynką! Jestem w szoku!!!! A strój z tego posta uważam za genialny.Sama bym taki nosiła;)

  7. Hellokarabo says

    Z tym postem kojarzy mi sie haslo z lat ’90: Teraz Polska!🙂
    P.s. no i Zoja, na serio brakuje mi juz slow zeby sie ciagle nie powtarzac🙂 zawsze sliczna🙂

  8. Zojka rośnie w tempie błyskawicznym! I w dodatku wygląda na starszą🙂 Dziewczynki w tutu wyglądają magicznie. Osobiście bluza na końcowych zdjęciach nie w moim guście, ale z bluzką super! i ta spineczka różowa we włosach…uwielbiam dodatki dla dziewczynek. NO i sceneria.. SUPER!

  9. jak ty to robisz? zdjęcia cudne- aparat? dobra ręka do zdjęć? e to na pewno zasługa córeczki- zestaw bardzo mi się podoba- ach już planuje zakup dla mojej Zuzki
    pozdrawiam

  10. Witam:)
    Zachwycona jestem tapetą:D
    gdzie ją nabędę?
    jestem w trakcie urządzania pokoiku dla maluszka:)

Skomentuj

