INTERIOR
Comments 18

biel, szarość i len

Uwielbiam biel w sypialni dzieci, czystą i niewinną. Prosta pościel to doskonałe tło dla ozdobnych poduszek, kolorowych narzut i przytulanek. Długo szukałam czegoś odpowiedniego do łóżeczek moich córek, co stworzyłoby spójną, estetyczną całość i zgrabnie wkomponowało się w wystrój pokoju.
Na naszym rynku znalazłam dwie ciekawe marki, których produkty otulają dziewczynki do snu.
Dzisiaj pierwsza z nich – Effii.
Zauroczyła mnie piękna, klasyczna pościel, trochę w stylu retro – bawełna, len, biel i szarość, to połączenie doskonałe. Len niezmiennie zachwyca mnie swoją prostotą i szlachetnością, lubię sielskość, która pojawiła się wraz z nim w domu.

effiieffiieffii

Kolejna marka to ColorStories, ale ten wybór przybliżę Wam w kolejnych postach. Zdradzę tylko, że stanowi również element wyprawki dla Maluszka.

18 Comments

  1. Oj dzisiaj to trafiłaś tym postem w sedno moich poszukiwań… jestem na etapie wykańczania pokoju mojej Po i szukam między innymi pościeli😉 białej z resztą😉 bo u nas w domu biel to podstawa do wszystkiego… do szaleństw kolorystycznych także…

    oglądałam pościel EFFI na stronie i nie skradła mego serca wcale… aż tu nagle widzę ją u Was… iii… zachwyciłam się… jest idealna!

    • Pościel jest śliczna! Ja jestem totalnym wzrokowcem, ale podobno mam też niezłą wyobraźnię i widzę rzeczy w szerszej perspektywie, dlatego często podejmuję decyzję na przekór temu, co widzę na zdjęciu;)

      • Klasyczne ochraniacze sa piekne, ale warto pamietac, ze dla malucha – nudne. Do stymulowania mini receptorow potrzeba wyraznych konkretnych kolorow i ksztaltow. Biele i pastele to przyjemnosc jedynie dla oka mam.

        • Tutaj chyba wiele zależy od dziecka, są takie, które w łóżeczkach tylko śpią, a są takie, które po przebudzeniu lubią jeszcze poleżeć i wtedy warto czymś przykuć ich uwagę. Na pewno jednak bardziej niż pastelowe kolory na ochraniaczach ważne są kształty i wyraźny kontrast – dotąd takich nie spotkałam, za to lubię czarno-białe książeczki i takimi w wieku niemowlęcym bawiły się moje córki. Zresztą generalnie nie jestem zwolenniczką nadmiernej stymulacji i zbyt wielu bodźców w sypialni. Łóżeczko powinno być miejscem wyciszenia. Zoja na przykład lubi minimalizm, na łóżku tylko poduszka, kołderka i lala. Żadnych dodatkowych elementów – pluszaków w nogach, narzut itp. Dlatego bardzo podoba mi się pomysł ColorStories i kolekcja z obrazkami Agatki Raczyńskiej. Taki element to fajny wstęp do wieczornej bajki, a pościel nie musi być pstrokata:)

        • Podpisuję się pod Moniką. U nas zamiast kontrastowych wzorów na ochraniaczu, który ma przecież służyć dłużej niż tylko w okresie noworodkowo-niemowlęcym, była materiałowa książeczka Mamas&Papas przyczepiana do szczebelków oraz przecudna obracająca się karuzela Moulin Roty.

        • Amelinda2011 says

          Jak można pisać o stymulowaniu receptorów w miejscu gdy nasz maluszek ma spać?🙂 Przecież łóżeczko ma służyć do wypoczynku, spania! Stymuluje się zabawkami, a nie pościelą. Ktoś tu chyba mocno myli pojęcia. A później dziwicie się dziewczyny, że Wasz skarb nie śpi w łóżeczku…🙂 Powieście sobie w sypialni nad głową kolorowe wielkie stwory jeszcze z muzyką i idźcie spać.🙂 Przy okazji leżąc dookoła otulone jaskrawą bandą.🙂

  2. milupka says

    ostatnio zastanawiałam się nad białą pościelą, bo od paru lat rządzą u nas bohemiarskie wzory (głównie kwiaty i paisley), pamiętam jak kiedyś nocowałam u mojej przyjaciółki, ona ma wyłącznie białą pościel, jakie to było przyjemne🙂
    a z colorstories uwielbiam oczywiscie kolekcję z rysunkami Agatki, ale juz sie chwalilam!

  3. jowita says

    PIĘKNA TA POŚCIEL, JA NIE MOGĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ KTÓRĄ WYBRAĆ, KUPIŁAM DLA MOJEJ JAGÓDKI ŁÓŻKO MINNEN I MUSZĘ COŚ WYBRAĆ🙂 NA ZDJĘCIACH WIDZIAŁAM ŻE TEŻ MACIE TO ŁÓŻKO I MAM PYTANIE ODNOŚNIE MATERACA JAKI WYBRAŁAŚ I JAK SIE SPISUJE? POZDRAWIAM

    • Nie pamiętam dokładnie, ale chyba wybraliśmy najzwyklejszy materac z możliwych. Dla malucha na pewno warto kupić jeszcze ochraniacz za główkę, łóżko jest przytulniejsze:)

Skomentuj

