21 Comments

  1. sweetmilieu says

    Omg, jak ja marzyłam o takich baletkach jak jako dziecko chodzilam na balet, a dostepne byly tylko czarne.. Natomiast pamietam jak dostalam swoje pierwsze pointy w takim kolorze to myslalam, ze oszaleje ze szczescia, poczulam sie jak prawdziwa primabalerina:)

  2. OdessaSaysAbracadabra says

    Buty bardzo dobrze znam, sliczne rajstopki, gap czy zara ?:) A tak w ogole to sa Bianki nogi ?

    • Zara, te prążki mogłabym wykupić hurtowo! A nóżki oczywiście naszej młodszej baletnicy (swoją drogą na Gaję też już czeka para Baby Bloch:))

  3. Z posiadania synów jestem szalenie dumna, ale widząc takie baletki lub spódnice tutu ,troszkę żałuję, że nie mam w domu małej baletnicy. Ale może kiedyś:)

  4. ewap says

    Na baby bloch skusiłam się i ja (najmniejszy rozmiar). Tylko dlatego, ze były słodkie , a ogromny wybór kusił. Oczywiście niemowlakowi nie były one potrzebne i założyłam tylko raz. Natomiast podobały mi się (u Luizy chyba) jako ozdoba w pokoju:)

    • Ja kupiłam rozmiar 6-12, więc może założę je Malutkiej kilka razy:) Zamszowe balerinki u Luizy to Gap, choć równie słodkie:) I rzeczywiście mogą być fajną ozdobą, np. zawieszone na gałce od szafy.

  5. Jej!!! spódniczka też musi być boska! My mamy podobną, dzianinowa, w szaro-kremowe paski, za kolano. Uwielbiam ją i Agacinkę w niej. Baletki i u nas niedługo zagoszczą, bo chcę Agatkę zapisać na balet… Pozdrawiam!

  6. Paulina - lenaikuba.pl says

    Właśnie jestem na etapie poszukiwania zajęć tanecznych dla Lenki… jej improwizacje są nieziemskie, ale chyba wymagają pomocy specjalisty🙂 o butach jeszcze nie myślałam, dzięki za podpowiedź!
    Pozdrawiam serdecznie!

  7. Śliczne małe nóżki w cudnych baletkach🙂. To ja, Marta, od Adasia, Antosia i Helenki🙂, tylko kompletnie nie mam jak zalogować się do swojego konta na google’u dlatego piszę z twittera🙂. Czy opcja logowania się z googla jest możliwa do dodania?

  8. mnie też zawsze Bloch zachwycały, dlatego pytałam od razu u Luizy, czy to Bloch, bo te, które u Niej zobaczyłam, rzeczywiście cuuuudne!
    i też kupowałam różne maleńkie buciki… które po przymierzeniu i zachwyceniu się natychmiast zsuwały się z ruchliwych nóżek.
    co nie powstrzymywało mnie przed zakupem kolejnych🙂

Skomentuj

