17 Comments

  1. Paulina - lenaikuba.pl says

    Piękne jest to body! Damn! Mam ciekawostkę – byłam ostatnio w „naszym” H&M i pytam, czy ta kolekcja u nich w ogóle była, czy to ja ją przeoczyłam. Pani na to, że nie, nie było jej, bo „u nas” już się kiedyś sparzyli i kolekcji limitowanych nie wysyłają… ot, zadupie. Pozdrawiam serdecznie! Szczególnie serdecznie brzuch!😉

    • Ewap says

      Tak, tak droga Paulino… Trzeba pocwiczyc refleks;) Siebie troche tez winie, bo tak jak domki hm, moglam i body brac hurtem. Sama zaluje, ze nie zadalam sobie trudu,by przyjrzec sie kolekcji kiedy wisiala w sklepie… No ale ok, zalapalam sie na domek i body wlasnie, choc pani w sklepie zauwazyla, ze to wcale nie body, a stroj do baletu;)
      Az glupio sie przyznac, ze wisi w szafie i czeka na lepsze czasy (czyt.cieplejsze). Nawet nie wiem czy jest dobre bo nie przymierzalam…
      Aha, moze nie na takim zadupiu mieszkasz, jak ci sie wydaje? W jednym z miast sa co najmniej 3 hm’y i kolekcja byla tylko w 1. Dowiedzialam sie ze sprzedawano ja tylko w wiekszych miastach.
      p.s. jaki rozmiar tego body ma Zoja?

      • U nas funkcjonuje jako body gimnastyczne. Zojka ma rozmiar 2-4. Ja żałuję, że nie wzięłam mniejszego dla Bianki kiedy jeszcze wisiał, teraz musi poczekać aż siostra wyrośnie;)

    • Dziękuję:) A co do kolekcji, w Warszawie na kilka sklepów była chyba tylko w dwóch. Pewnie niedługo internet się nią wypełni i coś upolujesz;)

      • Nemi says

        Już się po mału wypełnia:) Niedawno kupiłam córce T-shirt z tej kolekcji na allegro. Nowy, z metkamia za 20 zł już z przesyłką! Sprzedawca miał też body i koszulki z dł. rękawem.
        Ja poluje na domek i rajstopy, bo zdecydowanie najbardziej skradły moje serce:)

  2. Ale świetne bodziaki!!!! Rewelka! Osobiście bardzo lubię zakładać Agacinie body, bo są mega praktyczne. A te do tego są urocze! Na lato do hasania – cudo! (I nie sprawia nam problemu odpinanie i zapinanie gdy trzeba skorzystać z toalety), dlatego chyba się skusimy na nie, o ile uda nam się je dostać. Tak w ogóle lubię u Was takie zdjęcia. są takie mmm… Pozdrawiam Babiniec😉

    • Agata, to nie jest klasyczne body, raczej body gimnastyczne, nie zapina się w kroku. Co nie zmienia faktu, że generalnie bodziaki do jakiegoś momentu są wygodne:)

      • ooooo no to mnie podłamałaś ;P Tak się właśnie zastanawiałam, czy to nie jest wersja sportowa typu stroju kąpielowego, ale chyba podświadomie chciałam, żeby były to zwykłe body ;P

  3. ann says

    Przejrzałam bloga i jestem zaskoczona…….?70% ubrań pokrywa się z tym co moja córeczka ma w szafie :):):):) Też kupuję na allegro i uwielbiam firmy Zara, Gap, Monsoon i (rzadziej) Next. Z moich doświadczeń mogę jeszcze polecić DPAM i Molly&Jack -piękne unikatowe ciuszki, wykonane z wielką starannością. Pozdrawiam🙂

Skomentuj

